Hakutulokset

1. E

YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Tervehdys kaikille... :wave: Tuo oli aivan ihana kirjoitus Lumi-Marja :heart: Todella hyvin osasit kuvata suurperheen äidin arkea !!! Ja ihanan tunnolinen olet :flower: , -se todella tuntuu tulevan suoraan sydämestä. Kirjoituksesi luettuasi oli pakko tulla tänne kirjoittaa mitä meidän...
  2. E

Heipä hei täältäkin :wave: Suloiset vauvan tuoksuiset ONNITTELUT Mantanalle !!! :flower: :flower: :flower: Siitä se uusi elämä taas alkaa :heart: Täällä saa kierron päivittää taas 8 / 28-30 :( Kuuntelin tuossa autossa radiota, ja siellä puhuttiin jotain lapsettomuudesta,,,että...
  3. E

Heippa kaikille ja tervetuloa uusille :wave: Minä täällä taustalla kanssa edelleen luen kuulumisianne ja pitelen peukkuja kaikille :wave: :heart: Kiva kuulla sinusta Lumi-Marja :heart: -ei täältä niin vain pysty irtaantumaan... ( vai mitä Pikkumyy ;) ) Onko Touhutenava ollut yhtään...
  4. E

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE :wave: :wave: :wave: Minulle voi päivittää kierron JO 7-28/30 Meille täti teki yllätys hyökkäyksen jo muutaman päivän ennen kun piti edes tulla :kieh: No onneksi oli joulu tohinat juuri meneillään niin ei niitä kerinnyt pahemmin murehtia |O =) Mutta...
  5. E

Cross Trainerin käyttäjät !!!

HEIPPA ! Olen ollut "vannoutunut" twist stepperin käyttäjä aiemmin ;) ja nyt sain "pukilta" tuommoisen hienon Cross Trainerin...Niin minkä pituisilla "treeneillä" sillä kannattaisi aluksi aloittaa ? Tässä on 8 tasoa tai siis "pykälää" ja 7 kg se "painopyörä" =) Anteeksi, en nyt muista...
  6. E

Voi PikkuMyy ja Kuumetta :hug: Lämmin osaanotto ja voimia teille...Tulin ihan varta vasten kurkkaamaan mitä tänne "kuume" rintamalle kuuluu, -niin tuli tosi haikea mieli :ashamed: Muistan myös rukouksissa teitä.... :heart:
  7. E

Täälläkin voi päivittää kierron jo 9/28-30 :| -ei se täti enään edes "yllätä", kun sen jo ARVAA että se tulee :headwall: Onneksi on joulu tulossa ja paljon tekemistä, niin ei ehdi murehtia siitä.... :hug: kaikille sekä plussanneille ja tädin yllättämille...-tämmöstä tää elämä on. Ei muuta...
  8. E

YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Minulle saa laittaa nyt kp 2/28 :( :( :( Parempaa onnea muille kuumeilijoille :wave: :heart: :wave:
  9. E

Lämpimät onnittelut kaikille uusille plussanneille :heart: :heart: :heart: -aivan ihanaa...olen ihan täpinöissäni teidän puolesta =) Joku kysyi meidän koira vauvasta...-juu, se on tuommoinen iso terrieri =) Aika isokokoinen se tosin jo on, vaikka on vasta puoli vuotias. Luonteeltaan...
  10. E

Heips... Pika tervehdys kaikille :wave: Ja paljon plussa onnea :heart: Meille tuli nyt uusi koiranpentu taloon...jonka kanssa touhutessa koitan vähän siirtää ajatuksia tästä kuumeilusta :/ ...Mutta täytyy tänne palstalle aina välillä palata katsomaan ja kuulostelemaan kuulumisia ;) :)
  11. E

Ompas täällä taas tapahtunut paljon.....meille kurvasi se täti paholainen taas :ashamed: eli minulle voi laittaa nyt kp. 4-28/30 Ja tämä kauhea syysflunssa koettelee meitin suurperhettä nyt oikein urakalla...käy läpi vuoronperään kaikkia...ja pienin tietysti on puoli kuntoinen kokoajan. Itse...
  12. E

Tervetuloa uusille kuumeilijoille :wave: Ja mukavaa viikonloppua kaikille :heart: =) :heart: Tulin pika pikaa lukemaan kuulumiset ennen töihin menoa....-ihanaa viikonloppu tulossa :heart: toivottavasti aurinko muistaa pilkistellä tuolla kirpeässä "syyssäässä" =) :D :xmas:
  13. E

Ai niin Auroralle :flower: :heart: :flower: ONNEA haamusta.... Ja TERVETULOA joukkoon iloiseen Rosemari !!! Kyllä tänne kuumeilijoita mahtuu :heart: :heart: :heart:
  14. E

Heippa.... :ashamed: taas se täti tänne tuli :'( -vaikka mielessäni jo tuhannenkerran kaikennäköisiä vauvan tuoksuisia versioita kehittelin....no ei sitä luonto äidille mitään mahda, -ajattelen niin tai YRITÄN ajatella, että ei se vaavi tähän ajankohtaa olisi sitten tarkoitettu...
  15. E

Tervehdys taas :wave: Nostan Lumi-Marja sinulle todella hattua, kun jaksat touhuta noin hirveästi/ahkerasti...Kaikkien kotihommien ja maatilan hoidon päälle vielä -ajat ymmärsinkö oikein koulutaksia ?! Wau ! :flower: Minäkin täällä pyöritän muka suurperhettä, mutta meillä ei ole nuita...
  16. E

Meidän katras oli eilen Korpilammella Serenassa uimassa =) En tiedä miten tämä mammakin siellä oikein villiintyi uimaan ja polskuttelemaan lasten kanssa...-nyt on ainakin kyljet ja kaikki lihakset ihan jäykät ja kipeät :laugh: Siellä on se "villivirta" vai mikä se oli, niin sen menin tytön...
  17. E

Ihana tuo uusi päivitys lista =) Minun kp. on tänään 21 / 28-30 eli siihen voi lisätä yhden päivän lisää..... Luin nuita teidän "lääkäri mokia" niin tuli heti oma tapaus mieleen...kun odotin vanhinta tytärtäni...Raskaus oli ihan alku vaiheessa ja sain aivan kamalan vatsa taudin. Olin niin...
  18. E

YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Voi Pikkumyy :hug: ! Olet mielessä kokoajan,,,voimia ja halauksia teille molemmille :hug: . Välillä tuntuu, että elämä ottaa tietyt ihmiset "hyppysiinsä" ja koettelee niitä enemmän kuin muita. :ashamed: Mutta viitaten siihen "kopsaamaasi" viestiin, niin toivoahan vielä on..... :heart:
  19. E

Olimme mimmimamman kanssa juuri samaan aikaan linjoilla. Kovasti voimia koko teidän perheelle !!! :hug:
  20. E

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa.... :heart: Täällä taustalla kuumeillaan edelleen ;) Nyt on menossa kp. 11/28-30 En ehtinyt kaikkia viestejä käymään läpi, mutta :hug: kaikille tädin yllättämille....ja :flower: :hug: plussanneille !!! Ja Lumi-Marja, rukoilen voimia perheellesi ja...

Yhteistyössä