Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Tervehdys pitkästä aikaa :wave: :heart: Kylläpä oli tullut paljon uusia kuulumisia, kun en ole reiluun viikkoon ehtinyt palstalle tulla. Lämmin :hug: kaikille tädin yllättämille ja Lumi-Marjalle erityis :hug: , toivotaan, että kaikki kääntyy parhainpäin :heart: . Elämä kyllä välillä...
  2. E

Mimmimamma siis sinulla on ihan puhdasrotuisia pentuja ? :heart: Onko tällä mammalla aiemmin ollut pentuetta ? Kiva kuulla että kaikki menee hyvin. Se on tosi iso etu, että koira mamma hoitaa itse pentuja... =) Juu, meillä tuo narttu koira on Kansainvälinen ja Pohjoismaiden...
  3. E

Täytyy sanoa nuista KOIRISTAKIN että tasan ei käy onnen lahjat niilläkään...nimittäin jos mimmimamman koiruus tuli ihan vahingossa tiineeksi. Meidän narttu-koira lensi aikoinaan Tanskaan astutettavaksi, mutta ei tullut pentuja siitä kerrasta. Seuraavalla kerralla kasvattaja keksi, että Saksassa...
  4. E

Stepper Viikkopino1

Hei taas..... :wave: Piti tulla heti "tilittämään", että tuli 30 min. stepattua. Eli 1717 askelta ja 240 cal. Tuntui aluksi aika jäykältä se stepperi, kun se oli vanhoissa raskaammissa "säädöissä", -edellisen kerran jälkeen. Mutta en sitten viitsinyt keventää sitä, ajattelin etten "luista"...
  5. E

Stepper Viikkopino1

Tervehdys taas ! Lämmin Kiitos Miilla, kun jaksoit noin perusteellisesti vastata kysymyksiini. Minusta on mukava kuulla muittenkin mielipiteitä, ja kaikesta voi aina oppia jotain uutta. Siis sehän pätee joka asiaan. Olen pidempään ollut ns. kevyemmällä linjalla ruuan suhteen, ja tiedän...
  6. E

Vilmaville: meillä tytöllä oli kova kuume ja valvotti pari yötä,,,niin jo se kävi kanssa mielessä, että mitäs sitten kun olisi vauva ja se heräisili säännöllisesti pitkin öitä :heart: |O :heart: ...-niin eihän ne kaikki heräile, mutta meidän vaavit ovat kyllä olleet aika huonoja...
  7. E

Stepper Viikkopino1

Heipä hei :wave: :wave: :wave: Vieläkö mahtuu mukaan,,,joukkoon iloiseen =) :heart: =) ??? Minä kanssa ostin vajaa vuosi sitten twist stepperin, ja jäin aivan koukkuun siihen ! Tuli suorastaa himo siihen niin että piti melkein "väkisin" pitää huilipäiviä :p . No syksyn mittaan...
  8. E

Touhikselle Suur Synttäri ONNITTELUT :flower: :flower: :flower: -jospas se "lahja" ilmestyisi vaikka tikkuun loppuviikosta ;) :heart: ;) . Juu, niin se minun innokas työura tössähti, että eilen kun tyttöä tarhasta hain, niin johan hän kipeäksi oli tulossa, ja illaksi nousi kova...
  9. E

Hyvää Uutta Vuotta KAIKILLE :wave: Olipas tullut taas paljon tekstiä, kun en ole taas viikkoon ehtinyt tulla tänne.... Syvällisiä ajatuksia on tullut monelle :heart: - kuten myös itsellekkin. Onhan tuo vauva-haave niin suuri haave/ajatus, ettei sitä mihinkään muuhun hankintaan voi edes...

Yhteistyössä