Hakutulokset

1. F

Mä en ikinä suostuis tähän -avioehdosta!

Jos hyö ajattelevat ettei eroa? Ei se väärin ole, minusta nykyään erotaankin liian helposti.
  2. F

Pinoon äidit,joilla ei ollut mitään oireita synnytyksen käynnistymisestä ennen h-hetkeä!

Oikeastaan nyt molemmat lapseni juurikin synnyttänyt "puun takaa". Molemmilla kerroilla mies on just sattunut illalla kysymään vointia ja oloa, ja olen kehunut että ihan hyvä, ei mitään hätää että ainakaan vielä syntyis. Ja sit molemmilla kerroilla ollaan painatettu aamu yöstä tuhatta ja sataa...
  3. F

G: Mitä poikkeuksellisen onnekasta sinulle tapahtui tänään - perjantai 13. päivä?

Pääsin uuden tulokkaan kanssa synnytyssairaalasta kotiin ja ylpeä isosisko halusi HETI saada uuden vauvan syliinsä. Kyllä se oli herkkä hetki. =)
  4. F

kun odotit esikoistasi niin kumpaa sukupuolta sen uskoit/toivoit olevan?

Toivoin tervettä ja ihanaa lasta. En osannut toivoa toista sukupuolta. Mutta silloin oli minulla sisäinen tunne tytöstä ja terve, ihana, kiltti ja kaunis tyttö tuli. Mutta en ostellut valmiiksi tyttömäisiä juttuja. Nyt on sama "tunne" tästä kakkosesta että olisi poika, saas nähdä. Ihanata jos...
  5. F

Voiko tätä enää korjata?

Voi korjata jos et enään sano lapsellesi ikinä noin. Minusta ainakaan peli ei ole ihan vielä menetetty, vaikka varmasti tulet saamaan nyt täältä kakkulia niskaasi. 4-vuotias on jo sen verran iso että voisitte huomenna keskustella siitä että miksi sinä sanoit noin. :hug:
  6. F

mitä mieltä: lapset tulisi hankkia ennen kuin täytät 30?

Mielipiteitä on monia, joskus on ihan hyvä odottaakkin yli sen 30. Itse oma, henkilökohtainen mielipide oli/on että halusin "aloittaa" lastenteon ennen kuin täytän 30, eli olisi jo siihen mennessä se 1-3 lasta. Mutta tämä johtuneekin siitä että haluan suurperheen, monta, monta, monta ihanaa...
  7. F

Mikä teidän mielestä paras ikä hankkia lapsia?

Totta myös. En ollut itsekkään niin "valmis" kuin luulin, mutta hyvin ollaan pärjätty. =) Lapsi terve ja onnellinen, kuten myös vanhemmat. (Tuleva toinen myös.)
  8. F

Mikä teidän mielestä paras ikä hankkia lapsia?

Samaa mieltä. Vaikea heittää ikää numerona, jotkut ovat valmiita aiemmin, joillekkin en soisi lapsia ikinä.
  9. F

EMMIlle toinen nimi?

Emmi Katariina
  10. F

kuinka moni meinaa saada illalla?

Haluaisin khyl, mutta ukko katselee tuota tuntematonta sotilasta... :headwall:
  11. F

Kirppis- ja huutislöydöt (kuvia)

Paras kirpparilöytö itselläni on oma "vanha" nahkatakki. On just hyvä päällä, ihan mielettömän sopiva koko. Vanha, suomalainen ja hinta oli hurjat 8e. Siitä ylpeänä. =) Kuvaa en jaksa lisätä...vielä.
  12. F

JOS KOTIISI TEHTÄIS RATSIA

Varmaan oma vaatetus. =) (Ennemminkin kyllä anopin vaatetus.) Meillä on yhdessä huoneessa lattiasta puol väliä seinille vaatekasa, joka pitäisi käydä läpi. Pestä, pistää huonot pois, lajitella kirpparikamat, katsella mitä säästää syntyvälle kakkoselle, mitä säästää tytölle itselleen...
  13. F

mitkähän mahikset raskautua...?

Stressi pois ja hauskuus kehiin. Sit se tärppää... Seksistäkin tulee nauttia, ei se saa olla kelloon mitoitettua.
  14. F

Voi kun minä nyt saisin 10000 euroa

Ihan rehellisesti sanottuna, meilläkin on häät tulossa ja jos jostain saisin kymppitonnin, niin ei siitä rahasta paljoa häihin jäisi...Tai siis jäisi, mutta tuskin laitettais. Myö kun halutaan niin pienet häät...
  15. F

Voi kun minä nyt saisin 10000 euroa

Eikun vaan säästämään. =)
  16. F

vitsit kun ei taas tiedä...

On ollut nuhaa ja pitkään. Lapsessa siis, nyt ollaan mies ja minäkin nuhaisia. =( Jos muuten ok, syö ja nukkuu normaalisti, eikä kuumetta, niin en soittaisi itse. Neuvolaanhan varmaan voit soittaa ja kysyä ennemmin sieltä, kuin veisi arvauskeskukseen.
  17. F

Kuinka kivulias supistus on "normaali" seksin jälkeen (loppuraskaus)?

Mulla on kanssa tullut juurikin tuollaisia pitkäkestoisimpia jaksoja, ja sitten vähän lyhyempiä, mutta suht kivukkaita supistuksia. Ja en pidä itseäni kipuherkkänä, sillä koko elämän kärsinyt olen minä lääkeaineallergioista, eli en ole koskaan voinut minkäänlaista särkylääkettä popsia. Uskon...
  18. F

Voi vee, kylläpä naapurilla välähti!

Sama homma. Aikoinaan vanhempieni luona asuessa oli meillä juuri tälläinen valopää naapurissa joka poraili keskellä yötä. Siis oikeasti keskellä yötä, ei aloittanut sitä kahdeksalta illalla. Nykyäänkin se urvelo asuu siellä vielä ja on siirtynyt poraamisesta juhlimiseen. Ihana käydä lapsen...
  19. F

Voi vee, kylläpä naapurilla välähti!

Ei niistä palikoiden kaatamisesta lattialle lähde läheskään yhtä kova ääni kuin porakoneesta.
  20. F

tykkäisitkö tälläisesta?

Aivan upea lahja! Kun vaan mäkin joskus saisin tuollaisen.

Yhteistyössä