Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no pitääkö se rautalangasta vääntää, eli makuuhuonegolfia...Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Nii mikä sitte kelläkin on perinteinen... meillä perinteinen lauantai on että kätellaan tv:tä ja kohta nukkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:perinteinen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Mutta saada Mitä??Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no ehkä todennäköisyys saada tänä iltana kuin voittaa lotossa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Saada mitä?
Lottovoittoa odotellessa........
kannattaisi kokeilla sitä koska et olisi noin kiukkuinen silloinAlkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no pitääkö se rautalangasta vääntää, eli makuuhuonegolfia...Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Nii mikä sitte kelläkin on perinteinen... meillä perinteinen lauantai on että kätellaan tv:tä ja kohta nukkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:perinteinen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Mutta saada Mitä??Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no ehkä todennäköisyys saada tänä iltana kuin voittaa lotossa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Saada mitä?
Väännä vaan jos siltä tuntuu... Suoraan sanoen, ei vois vähempää kiinnostaa koko touhu...kipeenä olen..
voi kuule sä et ole mua kiukkusena nähnytkäänAlkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:kannattaisi kokeilla sitä koska et olisi noin kiukkuinen silloinAlkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no pitääkö se rautalangasta vääntää, eli makuuhuonegolfia...Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Nii mikä sitte kelläkin on perinteinen... meillä perinteinen lauantai on että kätellaan tv:tä ja kohta nukkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:perinteinen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Mutta saada Mitä??Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no ehkä todennäköisyys saada tänä iltana kuin voittaa lotossa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Saada mitä?
Väännä vaan jos siltä tuntuu... Suoraan sanoen, ei vois vähempää kiinnostaa koko touhu...kipeenä olen..
:hug:
ootko varma et menee pelkästään "vaan" pilkille ja mitä "pilkkii" :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Kovasti kai se mies olis menossa pilkille Reisijärven rantaan....
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:moni vastaa et ei toivoakaan
olenko ainut joka vastaa että saisin vaikka heti mut ei nyt haluta :/
Tota minäkin ihmettelen... ?!?Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:moni vastaa et ei toivoakaan
eihän ne mitn estäAlkuperäinen kirjoittaja kinuski:No mä en perkele saa ku mul on hilloviikot!
täytyy todeta et kuumia mammoja täällä palstallaAlkuperäinen kirjoittaja ...:Tota minäkin ihmettelen... ?!?Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:moni vastaa et ei toivoakaan
Kyllä meillä mies olisi valmis monta kertaa päivässä, joka päivä, mut pitää sitä välillä jäähdytellä...
ai niin kauan sitten?? mä sain viimeks marraskuus:/Alkuperäinen kirjoittaja aansu:Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja v:Heh se olis suoranainen ihme.....lokakuussa viimeksi saanut
Vaikka nyt ei haluttaisikaan, kyllä mies onnistuu suostuttelemaan, useimmiten...Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:täytyy todeta et kuumia mammoja täällä palstallaAlkuperäinen kirjoittaja ...:Tota minäkin ihmettelen... ?!?Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:moni vastaa et ei toivoakaan
Kyllä meillä mies olisi valmis monta kertaa päivässä, joka päivä, mut pitää sitä välillä jäähdytellä...
mä olen sit poikkeus