kun odotit esikoistasi niin kumpaa sukupuolta sen uskoit/toivoit olevan?

• Viestiketjun aloittaja saija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alussa oli todella vahva tyttöolo, vaikka ihan kumpi vaan oli tervetullut. Ultrassa tulokas osoittautui pojaksi, joten aika nopeasti sitä alkoi ajatuksissa vilisemään poikajutut, poikien vaatteet, lelut jne. Olis ollut melkoinen shokki jos sieltä olisikin putkahtanut tyttö, mutta se ennustettu poikahan se sitten oli.

Toivoin tervettä ja ihanaa lasta. En osannut toivoa toista sukupuolta. Mutta silloin oli minulla sisäinen tunne tytöstä ja terve, ihana, kiltti ja kaunis tyttö tuli. Mutta en ostellut valmiiksi tyttömäisiä juttuja.
Nyt on sama "tunne" tästä kakkosesta että olisi poika, saas nähdä. Ihanata jos tulee tyttökin, kumpikin käy.

vieras
Mulle oli aivan sama kumpi sieltä tulee. Olin kuitenkin aivan varma, että odotan tyttöä. Koko ajan aattelin, että meille syntyy tyttö. Pojan nimi oli päätetty heti alussa, tytön nimeä mietittiin koko raskauden ajan. Ehkä se tunne, että se on tyttö tuli siitä kun sitä mietti tytölle nimeä ja oli unohtanut pojan kokonaan kun sillehän oli jo nimikin päätetty. Kun vauva syntyi, niin mies sanoi, että poika tuli! En jotenkin voinut sitä uskoa ja aluksi sanoin jopa vauvaa vahingossa tytöksi. (oli aika ihmeellistä)

Tyttöä toivoin mutta poika tuli. Rehellisesti voin sanoa, että yhtään en kuitenkaan ollut pettynyt siinä vaiheessa kun sen nyytin sain viereeni. :heart:
Toinen tulokas olikin sitten tyttö (ja tällä kertaa mä olin tavallaan toivonut esikoiselle pikkuveljeä leikkikaveriksi :xmas: )

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn84:
poikaa toivoin, pojan sain ja nyt tyttö haaveissa ja tyttö tulossa :heart:
Oisit hoitanut sen poikasikin itse etkä suostunut sitä antaa sijoitukseen. Ja mitä tulee että ei pakosti kun annoit suostumuksen ehkä vain avittaa sun tilannetta jos ja kun ja toivottavasti näin kun tajuat että lapsesi on sulle tärkeämpää kuin idiootti mies ja materiaali.

Yhteistyössä