Hakutulokset

  1. M

    Kuinka paljon..

    Ja mulle ei kyl oo sanottu neuvolasta mitään et miten paljon pitäs olla rinnalla.. tai en ainakaa muista. jos on tyytyväinen lapsonen niin mitä sitä turhaan tissiä tuputtamaan..
  2. M

    Kuinka paljon..

    Meillä aamupuuro, lounas, päivällinen ja iltapuuro. Välillä voi lounas tai päivällinen jäädä pois, riippuen miten nukkuu mut sit otetaan välipalaa jos tarvis. Rinnalla ollaan aina ennen unia. Mites teillä hörpitään maitoa? :)
  3. M

    Vauvan selän nosto..?

    Vielä lisäys: eilen tosiaan tyttö nukkui 4h putkeen päikkäreillä.. heräs klo 16 ja sit vasta yöunille 21 ..kun yöunille mennään 20-21.. et meillä kyllä nukutaan välillä aikamoisia unia :D
  4. M

    Vauvan selän nosto..?

    Ehkä tyllerö ei tosiaankaa tarvii enää nii paljo unta ku oon luullu :D ..Meidän neiti on siis vielä 6kk mut parin viikon päästä 7kk, mut eipä tolla mitää väliä oo, heh. Mut vielä pari päivää sitten meillä nukuttiin aamupäivästä 1,5h-2,5h, iltapäivästä n.1,5h-2h ja ehkä illemmalla vielä 1h...
  5. M

    Vauvan selän nosto..?

    noniin, nyt on jo pari iltaa menny sillai et tämä meidän tysky 7kk ei suostu millään nukahtamaan viimeisille päikkäreille. koko päivä menee siis muuten hyvin, nukahtaa ja nukkuu hyvin mut sit ku ois 5-6 tuntia yöuniin ni ei millään nukahda enää siinä välissä. vaikka lähellä joka kerta on, silmät...
  6. M

    Tissistä vierottaminen

    Lueskelin noita muita keskusteluja ja aika moni oli kirjottanut niissä että vauvan sai nukkumaan koko yön kun ensin kuunteli huutoa ensimmäisen yön. Onko se huuto loppunu sit ihan seinään ja vauva nukahtanu helposti, siis sillon ensimmäisenä yönä vai onko vauva ollu "puhti pois" ja lopulta...
  7. M

    Kuinka paljon..

    Meillä parin viikon päästä neiti 7kk ja päivällä tissillä 2-3 kertaa ja yöllä 2-3 kertaa. Yösyömiset koitan kyllä lopettaa ku kyllähän 6kk pitäs jo jaksaa nukkua koko yö..? Uskon että on vaan tapa tullu.. Ei voi hoitoonkaan oikein yöksi viedä kun herää yöllä maidolle ja pullosta ei juo :/ eli...
  8. M

    heips helps yöt nukkumist varten, miten ihmees onnistun??!!

    vielä lisäys: anna valvoa siellä omassa sängyssään jos ei kerta itkeskele? mulle sanottiin niinkin.. en sit tiiä..
  9. M

    heips helps yöt nukkumist varten, miten ihmees onnistun??!!

    Meillä neiti parin viikon päästä 7kk ja heräilee yöllä 2-3 kertaa. Joudun nostamaan viereen ja antamaan tissiä mut sit kyllä simahtaakin samantien uudestaan. mut sit taas 3-4 tunnin päästä sama homma ja joskus vielä kolmannenkin kerran :/ Epäilen että on kyl salakavalasti tullu tissistä tapa...
  10. M

    Meinaatteko viedä heti vanhempainvapaan loputtua lapsenne hoitoon?

    taidankin tästä lähteä kelan sivuille surffailee.. yllätys että mulla jää asiat viime tinkaan :whistle:
  11. M

    Meinaatteko viedä heti vanhempainvapaan loputtua lapsenne hoitoon?

    En oo muuten laittanu.. enkai oo myöhässä.. saaks sitä tukea takautuvasti jos ei muista lähettää hakemusta ajoissa?
  12. M

    Mikä puuro?

    jes kiitti vinkeistä! tuun tänne marmattamaan jos ei homma skulaa ;) mut tytsky on kyl niin kiltti et eiköhän syö ku äiskä oikein nätisti pyytää :laugh: ..nyt unten maille ni kerkee muutaman tunnin nukkua ennenku on tyllerön eka tankkaus.. hyvät yöt kaikille! :hug:
  13. M

    Meinaatteko viedä heti vanhempainvapaan loputtua lapsenne hoitoon?

    Minulla loppuu äitiysloma maaliskuun lopussa tai huhtikuun lopussa (en nyt muista kummin se oli :) ) ja tehtiin sellanen päätös että jään kotiin vauvaa hoitamaan vaikka töistä jo kyselivätkin että olisinko jo mennyt kun loma loppuu. mutta tahdon olla vauvan kanssa. paljonkos se kodinhoitotuki...
  14. M

    Mikä puuro?

    Juu menasinkin kokeilla niillä vauvojen omilla puuroilla mut halvemmaks tulis jatkossa tehdä ihan kaupan hiutaleista.. Okei kokeilen heti aamusta et hienonnan hiutaleet ja laitan paljon sosetta sekaan :) tosi kiva muuten ku näin moni vastas näi nopeesti :heart:
  15. M

    Mikä puuro?

    Heippa vaan! Sellasta ajattelin kysäistä, että millä puurolla olette aloitelleet vauvelin kanssa? Meillä tytsky reilut 6kk ja oon jo useempana aamuna/iltana yrittäny tarjota puuroa (aamun hyvä & myllyn paras) mut ei maistu kun lusikallinen tai kaksi.. Vaikka oon laittanu sekaan esim. hedelmää...

Yhteistyössä