heips helps yöt nukkumist varten, miten ihmees onnistun??!!

poikani siis koht melkein jo seittemän kuukautta ja varmaan jo kaks kuukautta poika menee nukkuu klo9 ja herää yöl klo12 ja nukahtaa uudestaan klo3 ja sit herää aamul klo6 syö puuroo ja nukkuu sit ysiin saak.mut siis eipä paljon nukuta eikä o kiva valvoo keskel yöt ja kattoo ku poika o hereil.kaikkee ollaa kokeiltu, otettu vierelle, annettu rintaa ja tutttipullost maitoo ja tuttia, laitettu mun paita sen sänkyy ja ties mitkä ollaa kokeiltu. mut poika on hereil.välil se näyttää et nukahtaa ja nukahtaaki (n.5min) mut sit ihan yhtäkkii nostaa pää ja onki hereil.sit se laikkii ja pyörii ja hyörii.välil vaan saattaa itkekskellä.tuntuu et missään ei kipuja ei mitää.mut silti se on hereil.ja joo voi olla et liikkuvuus haittaa nyt unia mut hei,pliis, eiks se lopu ikinä.siis auttakaa, mitä teen?en jaksa enää valvo.onks mitää keinoo lopettaa toi valvominen??
 
Meillä neiti parin viikon päästä 7kk ja heräilee yöllä 2-3 kertaa. Joudun nostamaan viereen ja antamaan tissiä mut sit kyllä simahtaakin samantien uudestaan. mut sit taas 3-4 tunnin päästä sama homma ja joskus vielä kolmannenkin kerran :/

Epäilen että on kyl salakavalasti tullu tissistä tapa ja päätin ruveta vähä vierottelee ettei yöllä tarviis mut vielä en oo onnistunu.. ei rauhotu jos ei saa tissiä suuhun, huoh.

Mulle on neuvottu että jos kävis nii et ei meinaa yöllä nukahtaa uudestaan ni omassa sängyssä vauva vaan/vieressä ja hyssyttelyä, silittelyä, ei puhumista, ei katsekontaktia.. Joo onhan se helppo sanoo ja ootkin kyl kokeillu jo kaikenlaista..

Kaverilla jouduttiin poika laittaa unikouluun ku oli ihan samanlinen yölyöpeli, paitsi että teidän vauva nukkuu kyllä enemmän yössä kun se mun kaverin vauva! ja se poitsu oli jo melkei 1,5v..

uskosin et on vaa joku vaihe päällä nyt on kun on semmonen ajanjakso et oppii kauheesti kaikkee uutta. nii ja hampaat vielä valvottaa ehkä?? vaikka ei kitisekää.. ei tästä taida olla mitää apua mut..
 
no joo tää ensimmäinen vuos taitaa olla vähä rankka.joo neuvoist on apua, kiitoksia paljon.toisaalta meil on kaikki muu sujunut niin hyvin et kait täytyy joku olla mikä sit tuottaa vaikeuksia. :)
täytyy vaan toivoa että hampaat tulis ja oppis kaiken et nukkuis hyvin :D
oi kyllä mä odotan sitä hetkeä että saan nukkua kokoo yön aaaa |O
 
Ooo
Ei sitä välttämättä tapahdu moneen moneen aikaan :kieh: Siis sitä, että saisi nukkua yönsä. Tsemppiä kuitenkin paljon ja voimia. Meillä auttoi kovin tuo päivärutiinien saaminen kuntoon, siis päiväunet ja syömiset samoihin aikoihin aina jne. Kyllä se siitä, pitää koittaa tehdä selväksi, että yöllä nukutaan eikä kukuta. Ei leikitä eikä seurustella. Jos ei itke, niin voi hyvin antaa rauhoittua uneen itsekseenkin tai vain silittelemällä välillä tai mitä milloinkin tarvitsee.
 

Yhteistyössä