Hakutulokset

  1. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

    Minä en rehellisesti ymmärrä tätä fat pride- ajattelua tai sitä, että ollaan ylpeitä isoja tyttöjä ( BBW ). Mielestäni ihmisen pitäisi olla ylpeä itsestään ei läskeistään tai siitä minkä muotoinen vartalo on. Todellisen itsehyväksynnän pitäisi tulla jotai muuta kautta kun vartalon perusteella...
  2. Longchamp

    Taidan lopettaa palstailun ja parantaa elämänlaatuani

    siinä se lyhkäisyydessään oli joten paipai :wave:
  3. Longchamp

    Hitto mun jalat on kaventuneet noitten uusien kenkien takia!

    Ostin ihan huvikseni kesäksi tommoset "paljasjalka"kengät vibramilta. Ekat pari viikkoa oli jalat ihan pirun kipeet ja sitten helpotti. Ei oo lättäjalkoja koskenu ja pohje on kaventunu ihan reilusti,ihastelin sitä tänään kuvista joita mies otti minusta ja muksuista.. harmi vaan ku talvi tulee...
  4. Longchamp

    Te jotka ette ajele karvojanne..

    miten te pystytte elään esim kesällä kun shortsien lahkeista tursottaa,uikkarista tursottaa,kainaloista tursottaa,naamasta tursottaa... itteäni ahdistaa ainakin sairaasti jos jaloissa on villahousut ja kainaloiss roikkuu karvaviidakko,tulee sellainen sotkuinen ja epämukava olo..
  5. Longchamp

    Hei MIÄ

    Tuolla KELA-ketjussa ni oliko se sinä harmaana joka kerroit siitä taloyhtiöstä jossa on tarkasteltu talon kirjoja ja kytätytty ketä asuntoon menee ja tulee yms.. :p
  6. Longchamp

    Kai porukka on lukenu jo tätä Nina Mikkosen blogia

    http://blogit.iltasanomat.fi/suoratsanat/ :laugh:
  7. Longchamp

    Miksi pitää saada omakotitaloa,onko muita jotka ei halua?

    Mä viihdun hyvin kerrostalossa tai rivitalossa. En oo koskaan halunnu omakotitaloa koska se tarkoittaisi isompaa panostusta rahallisesti,kaikkien talohommien tekoa itse olis likakaivot,lumityöt,talon maalaaminen,pihatyöt ja jos joku menee rikki niin itse pitäisi hoitaa. Mä rakastan mun...
  8. Longchamp

    2+ mamma menee naimisiin

    Ja nyt sitten huumoria peliin :D
  9. Longchamp

    G; Stringit,Hipsterit,Mummohousut vai ei housuja ollenkaan?

    G; Stringit,Hipsterit,tait,Mummohousut vai ei housuja ollenkaan? Hipsterit ja tait menee nyt..kun olin tuhdimassa kunnossa niin mummohousut oli jees.
  10. Longchamp

    Tuxu on sexy

    http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/johanna-tukiainen-poltti-kasvonsa-katso-kuva Ooou mama,melanoma all the way!
  11. Longchamp

    G: Mitä kaikkea tyhmää olet tehnyt teininä

    G: Mitä kaikkea tyhmää olet tehnyt teininä Tuon huorittelu-ketjun innoittamana.
  12. Longchamp

    Jumankeuta että oli röyhkeitä jehovia liikentessä!

    Olin kävelemässä vaunujen kanssa käymään pankissa ni vastaan tulee 2 tätiä jotka pysäyttää mut vetämällä hihasta. Sitten ne rupee selittää voidaanko näyttää näitä lehtisiä..mä näin et on jehovien lappuja niin sanoin että ei kiitos ja läkin kävelemään eteenpäin. Tää jehova huutaa perään että...
  13. Longchamp

    Minkä takia niitä runoja pitää tunkea joka hemmetin paikkaan..

    Eikö ihmiset tajua ettei oo mitään niin personaatonta ja mautonta kun runo jossain tekstarissa,kutsussa tai kiitoskortissa. Vielä en oo törmänny semmoseen kivaan ne on kaikki aina semmosia "nyt meille synty ihana kultanuppunen se on ihanan sininen ja ruppunen blaa blaa " Mulla näkyy heti...
  14. Longchamp

    Mä odotan ihan kieli vyön alla et toi kansalaisopiston ilmoittautuminen alkaisi

    Mä odotan ihan kieli vyön alla et toi kansalaisopiston ilmoittautuminen alkaisi :p Vois ilmoittautua opiskeleen ranskaa ja joogaan...miiksi vielä kuukausi miksi. Onko muita jotka meinaa aloittaa jonkun kivan harrastuksen syksyllä`?
  15. Longchamp

    Muita "anti"suomalaisia

    Jeppistä elikkäs löytyykö muita joita syytetään usein siitä,että ei tykkää jostain ja se on epäsuomalaista tai tekee jotain ja se on epäsuomalaista. Tässäpä esimerkkejä; - En pidä ruisleivästä. Siitä menee vaan maha kuralle,se maistuu samalle kun jäystäisi kengänpohjaa ja jotta siitä saa...
  16. Longchamp

    Kuuntelivat sitten tuossa päiväkodin pihassa vähän musiikkia..

    Mä kokkasin keittiössä ja mietin että mitä hittoa ihan ku jostain kuuluis eurodancee ihan älyttömän kovalla. Melun syy paljastui kun kurkkasin keittön ikkunasta ulos..tossa viereissä päiväkodissa sen perinteisen huutomelusaasteen lisäksi ( oon joskus täällä avautunu miten tuolla on yksi tyttö...
  17. Longchamp

    Kuntosalin jäsenyys esim. ladyline

    Onko joku ihan vakkarina jäsen johonkin kuntosalille. Tänne on avattu uusi Lady Line ja kiinnostaisi hirveesti mennä tutustumaan,mutta kuukausi ilman sitoutumista maksaa 99? ! Tietty siihen sisältyy sali,kaikki liikuntatunnit,saunat ja solarium+ henk.koht ohjelman teko. Jos sitoutuu 12kk ni...
  18. Longchamp

    Kummaa on tää nykypäivän muoti

    Nyt on sit kaikki nähty. Täällä palstalla on kauhisteltu sitä miten 13 vuotiaat käytttää verkkosukkahousuja ja niin lyhyitä hameita että pylly vilkkuu. Ettepä arvakkaan mitä mä näin tossa meidän kapungin kävelykadulla. Semmonen 14 vuotias sipsutteli vastaan PELKISSÄ ALUSHOUSUISSA ja topissa...
  19. Longchamp

    Näin paljon maksaa lapsen kasvatus

    Eihän kukaan lapsentekoa harkitseva tällaista laskelmaa tietysti tee, mutta ruotsalainen Swedbank on kuitenkin tehnyt. Dagens Industri -talouslehti kertoo, että Swedbank on tehnyt laskelman siitä, kuinka paljon lapsen kasvattaminen vauvaikäisestä aikuiseksi maksaa vanhemmille. Hintalappu on...
  20. Longchamp

    Palstamamma viihteellä

Yhteistyössä