G: Mitä kaikkea tyhmää olet tehnyt teininä

vieras
Ensikännit oli tyhmä juttu, mutta muuten en ole tehnyt mitään tyhmää. Ihania muistoja ovat kaikki muut, rakkaiden ihmisten kanssa koettuja juttuja. Toisinaan vähän hurjempia, mutta ei tyhmiä silti.
 
Öööö...mistäköhän sitä aloittaisi...polttanut tupakkaa, juonut alkoholia, lintsaillut, sekstaillut (paljon ja ei aina niin turvallisesti), sanonut meneväni jonnekin muualle, kuin oikeasti menin = valehdellut, ollut kaksi päivää "kateissa"...
 
Jotain vähemmän vakavia mutta tyhmiä (ja ehkä hauskoja) juttuja esim. kussut hotellin pikkuroskikseen,yöllä kaverin kaa käytiin heittelemässä kananmunia autojen ikkunoihin. Ja miks!?Huvin vuoksi!
 
vieras
-Vetänyt röökiä
-vetänyt viinaa
-vetänyt viinaa vahvempaa
-vetänyt keppi jumppaa useemman jätkän kanssa (laskuissa mennyt jo ajat sitten sekaisin)
-vetänyt keppijumppaa aivan törkeissä paikoissa
-ajanut kännissä autolla
-käynyt baareissa vakkarina alaikäisena

 
Pilveä olen poltellut joskus muutaman kerran ja yksi tyhmä lääke+viinakokeilu oli teininä kun seurustelin minua 10 vuotta vanhemman punkkarin kanssa. Minulla oli hetkellinen sydänpysähdys joka opetti aika paljon. :| Alkoholia join joskus vielä kotona asuessani kapinamielessä. Joskus varastin pari pulloa kotiviiniä vanhempien kellarista ja häivyin niiden kanssa kaupungille. Jouduin kahtena peräkkäisenä iltana sairaalaan kun olin niin sekaisin että ihmiset luulivat minun ottaneen jotain viinaa vahvempaa. :x

Että sitä katuukin tuota kaikkea. Ei voi käsittää että on kaikkea tuollaista voinut koheltaa! Minua on koulukiusattu aika rankasti peruskouluaikoina joten kai se aiheutti jonkun halun purkaa paineita rankoillakin tavoilla. Olin aina ollut ylikiltti ja muiden pompoteltavissa.
 

Yhteistyössä