Kummaa on tää nykypäivän muoti

Nyt on sit kaikki nähty. Täällä palstalla on kauhisteltu sitä miten 13 vuotiaat käytttää verkkosukkahousuja ja niin lyhyitä hameita että pylly vilkkuu. Ettepä arvakkaan mitä mä näin tossa meidän kapungin kävelykadulla. Semmonen 14 vuotias sipsutteli vastaan PELKISSÄ ALUSHOUSUISSA ja topissa. Eikä ollu bikinien alaosat vaan ihan pikkarit..

Sitten vastapainoksi eräs ikääntynyt naishenkilö oli sipassu nanson YÖPAIDAN päälle..siis semmosen pitkän paitulin ja lähteny prismaan (sillä oli ihan kengät,hattu,laukku.). ja mistä tiedän että se oli yökkäri..mulla on semmonen missä nukun yöllä.

Kummaksi on tää nykymuoti menny..mä oon kai friikki ku käytän housuja ja käytän yökkäri vaan yöllä :LOL:
 
Vieras
Voi hyvä tavaton! :eek:
Mummon vielä ymmärrrän koska ne on niin höppänöitä. :D
Mä näin pari vuotta sitten n.17-18 vuotiaan nuoren polkemassa pyörällä suht suuressa kaupungissa bikinit päällä.Minusta se oli outoa, koska rantaa ei ollut 10km läheisyydellä ja bikinit ovat käytännössä kuin alusvaatteet.
 
Jaa, ja minä olen vaan naureskellut eriparin crocseille. Siis että toisessa jalassa on vaikka punainen crocs ja toisessa sininen.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mitä sanotte minusta kun mä käytän melkein joka päivää,vain leginksit ja paita joka just ja just peitä persettä :D :snotty:
en viitsis tähän edes kirjoittaa mitä susta ajattelen

 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Nyt on sit kaikki nähty. Täällä palstalla on kauhisteltu sitä miten 13 vuotiaat käytttää verkkosukkahousuja ja niin lyhyitä hameita että pylly vilkkuu. Ettepä arvakkaan mitä mä näin tossa meidän kapungin kävelykadulla. Semmonen 14 vuotias sipsutteli vastaan PELKISSÄ ALUSHOUSUISSA ja topissa. Eikä ollu bikinien alaosat vaan ihan pikkarit..

Sitten vastapainoksi eräs ikääntynyt naishenkilö oli sipassu nanson YÖPAIDAN päälle..siis semmosen pitkän paitulin ja lähteny prismaan (sillä oli ihan kengät,hattu,laukku.). ja mistä tiedän että se oli yökkäri..mulla on semmonen missä nukun yöllä.

Kummaksi on tää nykymuoti menny..mä oon kai friikki ku käytän housuja ja käytän yökkäri vaan yöllä :LOL:
Ja se on yöpaita, koska sinä nukun samanlaisessa. Ettet vaan nukkus mekko päällä ite?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mitä sanotte minusta kun mä käytän melkein joka päivää,vain leginksit ja paita joka just ja just peitä persettä :D :snotty:
No jo vain sitä käyttäis, jos olis muodot kohillaan (siis itselläni ) :whistle:
 
viima80
mun kesä kostyymi jolla mennään pellota terassille on keltainen kukkamekko, punaiset villasukat ja mustat kumpparit jotka käännetty varret sekä valkoinen huivi päässä. oikein karjapiika
 
NewArtRiot
Mun mies kertoi nähneensä joitain varhaisteinejä yli-isoissa bikinin yläosissa, jotka eivät edes peittäneet mitään. Farkkusortsit myöskään eivät hoitaneet tehtäväänsä. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mitä sanotte minusta kun mä käytän melkein joka päivää,vain leginksit ja paita joka just ja just peitä persettä :D :snotty:
en viitsis tähän edes kirjoittaa mitä susta ajattelen
ja vielä kauhet korkokengät :whistle: ,mut se ei ole mitään vielä,näin käyn vain jonnekin lasten kaa,mutta jos jonnekin,niin suuper minihame päällä aina B)
 
Luojalle (tai tarkemmin ottaen pankille) kiitos torpasta ja tontista keskellä peltoa. Eipähän ole kukaan nauramassa, toissapäivänäkin heiluin pikkupöksyt ja kumisaappaat jalassa saunan takana viikatteen kanssa. Muuta en näillä keleillä katsonut aiheelliseksi pukea.

Mä en taida kohta kehdata edes ruokakauppaan, kun mikä tahansa ja kaikki on naurettavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Luojalle (tai tarkemmin ottaen pankille) kiitos torpasta ja tontista keskellä peltoa. Eipähän ole kukaan nauramassa, toissapäivänäkin heiluin pikkupöksyt ja kumisaappaat jalassa saunan takana viikatteen kanssa. Muuta en näillä keleillä katsonut aiheelliseksi pukea.

Mä en taida kohta kehdata edes ruokakauppaan, kun mikä tahansa ja kaikki on naurettavaa.
Hmmm...

Susta olis siis ihan ok mennä pikkareissa kauppaan?
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Luojalle (tai tarkemmin ottaen pankille) kiitos torpasta ja tontista keskellä peltoa. Eipähän ole kukaan nauramassa, toissapäivänäkin heiluin pikkupöksyt ja kumisaappaat jalassa saunan takana viikatteen kanssa. Muuta en näillä keleillä katsonut aiheelliseksi pukea.

Mä en taida kohta kehdata edes ruokakauppaan, kun mikä tahansa ja kaikki on naurettavaa.
miettinyt kanssa lehmänkelloa portin pieleen kun vieraat kävelee kylään ja aika usein järkyttynein ilmein kun emäntä saattaa olla alasti kitkemässä..... ja ruokakauppaan mennään niillä vatteil kun on päällä - okein ei pelkillä alkkareilla, yleensä ilman niitä ....
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voi hyvä tavaton! :eek:
Mummon vielä ymmärrrän koska ne on niin höppänöitä. :D
Mä näin pari vuotta sitten n.17-18 vuotiaan nuoren polkemassa pyörällä suht suuressa kaupungissa bikinit päällä.Minusta se oli outoa, koska rantaa ei ollut 10km läheisyydellä ja bikinit ovat käytännössä kuin alusvaatteet.
Mulla oli teininä mopo ja sillä suhasin bikinit päällä :)
Tosin uimarannalle ja takasin. Ja lähimpään kaupunkiin oli 20km.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Luojalle (tai tarkemmin ottaen pankille) kiitos torpasta ja tontista keskellä peltoa. Eipähän ole kukaan nauramassa, toissapäivänäkin heiluin pikkupöksyt ja kumisaappaat jalassa saunan takana viikatteen kanssa. Muuta en näillä keleillä katsonut aiheelliseksi pukea.

Mä en taida kohta kehdata edes ruokakauppaan, kun mikä tahansa ja kaikki on naurettavaa.
Hmmm...

Susta olis siis ihan ok mennä pikkareissa kauppaan?
Ei välttämättä, mutta mitäs jos mä unohdan laittaa housut?

Ja oon mä esim. siwassa käynyt sellaisissa trikookankaisissa shortseissa, joissa on nalle puh-painatus, ja jotka on ostettu miesten alusvaateosastolta. Periaatteessa boxerit, mutta niissä ei ole sepalusta vaan ihan normaalien shortsien malliset...

Reino-tossut on myös mun mielestä jo viimeiset 5 vuotta olleet ihan passelit kengät melkein mihin tahansa tilaisuuteen, sittemmin niistä tuli vissiin trendikkäätkin.
Trendi taitaa muilla olla jo ohi, mulla se vaan jatkuu.
 
oujee
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mitä sanotte minusta kun mä käytän melkein joka päivää,vain leginksit ja paita joka just ja just peitä persettä :D :snotty:
Laita se paidan helma leggarien vyötärön alle. On aikas täräyttävän näköistä. Edellisen leggarimuodin aikana 80-luvulla naapurin viisikymppinen täti kulki tässä tyylissä.
 

Yhteistyössä