Kuntosalin jäsenyys esim. ladyline

Onko joku ihan vakkarina jäsen johonkin kuntosalille. Tänne on avattu uusi Lady Line ja kiinnostaisi hirveesti mennä tutustumaan,mutta kuukausi ilman sitoutumista maksaa 99? ! Tietty siihen sisältyy sali,kaikki liikuntatunnit,saunat ja solarium+ henk.koht ohjelman teko.

Jos sitoutuu 12kk ni se maksaa 79? ja jos 24kk ni 69?

Onko rahan arvoinen vai kannattaako jättää väliin

Mielipiteitä/kokemuksia..
 
vieras
Ei ole kokemusta ko. firmasta, mutta yhdellä toisella ketjulla olin vuoden jäsenenä (45 euroa/kk), mutta tuohon ei kuulunut muuta kuin sali, spinning, solarium. Kyllästyin.

Uskon, että vuoden voisit hyvin viihtyä tuollaisessa paikassa, missä on tarjolla monipuolisesti jumppia. Se vain sitten edellyttää sitä, että käyt aina vähintään sen kaksi kertaa, mieluummin kolme kertaa viikossa, muuten menee rahat hukkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole kokemusta ko. firmasta, mutta yhdellä toisella ketjulla olin vuoden jäsenenä (45 euroa/kk), mutta tuohon ei kuulunut muuta kuin sali, spinning, solarium. Kyllästyin.

Uskon, että vuoden voisit hyvin viihtyä tuollaisessa paikassa, missä on tarjolla monipuolisesti jumppia. Se vain sitten edellyttää sitä, että käyt aina vähintään sen kaksi kertaa, mieluummin kolme kertaa viikossa, muuten menee rahat hukkaan.
Juu tätä mäkin oon miettinyt. Tuolla on todella monipuolisesti noita jumppia esim. body balancea,venyttelyjä ja sitten näitä perinteisiä hikijumppia ja spinning..
 
Ellamaaria
olin tyytyväinen ladylineen, mut sit tuli ongelmia tuossa tauko-hommassa. Tosi tarkkoja ovat. Itse en ehdi käymään vielä, kun vauva reilu 3kk, vaativa vauva, mut en saa lääkärintodistusta, ni sit ongelmii tuossa, et en saa pidettyy katkolla, mut en pääsekää oikee...

mut olin tyytyväinen, nyt vähä pettynyt!
 

Yhteistyössä