Hakutulokset

  1. P

    Vain äiti käy?

    ...meillä nukuttamiseen ja syömiseen. Isin kanssa ei nukuta ilman huutoa eikä syödä kuin puolet annoksesta. Muutenkin äiti on pikkuisen parempi kuin isi.
  2. P

    Muita, joiden vauvan kylkeä pitää kääntää aina ennen nukahtamista?

    Heips Sipeli! Et ole yksin pikku ongelmasi kanssa sillä meidän pikku-neiti ei suostu nukahtamaan selälleen vaan vasemmalle kyljelle, oikea puoli ei kelpaa vaan must olla vasen. Neiti nukkui vastasyntyneenä sairaalassa oikealla kyljellään aina, liekö siitä jäänyt moinen tyyli. Muuten nukkuu...
  3. P

    Vauvan Pesut

    No niin, hei vaan taas kaikille. Yritin tuossa etsiä tarinoita vauvojen pesupuuhista mutta valitettavasti en löytänyt elikkäs kysäisen nyt ja tässä. Olen "joutunut" käyttämään vaipanvaihdon yhteydessä Natusanin puhdistus pyyhkeitä kun pieni tyttöni sai kauhean huuto kohtauksen pestessäni...
  4. P

    Vain äiti kelpaa illalla ja yöllä - muita?

    isä ei kelpaa, jos olen kotona tyttö ei aikaisemmin nukahtanut koskaan isän kanssa (öistä en tiiä, et kelpaako isä, kun ei isä ole koskaan yöllä noussut syöttämään tms). Huusi aivan holtitonta huutoa, jos isä edes yritti viedä nukkumaan. Nyt sitten kuitenkin yllättäen, kun olin itse...
  5. P

    Vauvan kanssa onnellista reissaamista ja yhdessä oloa

    Tyttöni on nyt 4,5 kk ja aivan ihana. Odotin äitiyden tuovan harmaita hiuksia ja hermojen kiristystä mutta ei se sitä ollutkaan vaan pelkkää hymyä ja naurua. Olemme käyneet reissaamassa useamman päivän reissuja tytön isovanhemmilla ja kummeilla (keski-suomesta lahteen) eikä ongelmaa. Sitten...
  6. P

    SOSEIDEN ALOITUS

    Kiitos vastauksistanne, ymmärsin ettei soseiden kanssa kannata hötkyillä ja pikku hiljaa hyvä tulee. Pitää vain oppia etenemään rauhallisesti =)
  7. P

    SOSEIDEN ALOITUS

    Heippa jälleen kaikille. Nyt on sitten laivareissu heitetty ja kaikki meni ihan hyvin, seuraavaa pukkaa jo viikolla 6 ja kysymykseni kuuluukin että, kuinka kauan teillä on mennyt että vauvanne on oppinut syömään soseita ja kuinka kauan se purkki säilyy kun se avataan ja kauanko siitä purkista...
  8. P

    Risteilylle

    Me olimme juuri risteilyllä ja kaikki meni aivan mahtavasti. Tyttö oli hiukan levoton kuten arvelinkin mutta ei paha. Vellit ja maidot riitti hyvin, 35 tetraa. Minä pesin pullot ihan vaan hytin vessassa sillä saippualla mikä siellä oli ja mukana oli hyvin desifioitu maitoastioiden pesuharja (ei...
  9. P

    Apua kaipasin 3kk neidin ruoka-asiaan

    Kuule Lilla-Myy, anna pikkuisellesi maitoa niin paljon kuin syö. Minun tyttöni täyttää 24.1 4 kuukautta ja syö kerta annoksena iltaisin 200 ml maissivelliä, nukkuu yön yhdellä syötöllä ja päivällä 200ml tuttelia nukkuu vähemmän, (nukkuu paremmin yöllä) Likalla mittaa 60 cm ja painoa 5.7 kg...
  10. P

    Risteilylle

    Kiitos kaikille vastanneille, sain mielen rauhan. Päätin ennen kuin luin vastauksianne, että otan omat maidot ja vellit mukaan, on se helpompi. Stä paitsi kokeilin montako purkkia mahtuu lahja juustolaatikkoon kun pitäisi ottaa mukaa n. 20 tetraa niin laatikkoon mahtuu 22-24 tetraa ja kyseinen...
  11. P

    Risteilylle

    Heippa vaan kaikille äideille ja onnea. Olemme lähdössä viikolla 4 Rehu Raision järkkäämälle risteilylle ja mukkan tietysti lähtee vauvamme Lilja joka täyttää sillä viikolla 4 KK. Lilja syö Maissivellin ja Tuttelin sekoitusta 200ml per syöttö neljän tunnin välein ja välillä pelkkää...

Yhteistyössä