Hakutulokset

  1. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    ..ja niinhän se on, että omaan vaistoon kannattaa luottaa. Meille on mitä todennäköisemmin tulossa kolmas poika! Oikeastaan se on ihanaa, vaikka pikkiriikkisen tyttöä olisin toivonut.. Saanpa olla ainakin meidän talouden rinsessa :laugh: Sunflower-78 ja Joku 19+5
  2. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Do dii.. elämässä sattuu ja tapahtuu, on jäänyt kirjottamiset vähemmälle. Lukemassa olen kyllä ajoittain käynyt ja nyt pinot luettu :). Kikka89 Ihme kohtelua olet saanut sairaalassa. Johan tuollaisesta lääkärin sanomisesta voisi tehdä asiakaspalautetta. Aika loukkaavia asioita lääkäri...
  3. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    heipsis. Taas on tullut ikäviäkin uutisia. Kurjaa. Voimia heille. Itse kävin tänään vihdoinkin siinä ekassa ultrassa. Kaikki hyvin, ainakin toistaiseksi. Verikokeista tulee tulokset sitten viikon sisällä. Viikkoja tasan 12 menkkojen mukaan. Pääperämitan mukaan viikot jo 13+0, ja pään...
  4. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    hellurei nuhan kourista.. okei, voiton puolella taidan olla, kuumeiset päivät ovat toistaiseksi ohi. Nyt vaan räkää piisaa ja joka paikkaa kolottaa. Kurjaa. M86 ainakaan täällä Helsingissä Kättärillä eikä naistenklinikalla vaihdeta laskettua aikaa ellei siirry yli viikkoa suuntaan tai...
  5. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Moi, mä olin kanssa eilen ekassa neuvolassa. Ei mitään kummempaa, kyseli kuulumisia ja ne pakolliset kyssärit. Nyt odotellaan sitten kutsua Kättäriltä ekaan ultraan. Myös kuulemma ottavat kaikki pakolliset verikokeet siellä samalla kun tekevät sen veriseerumiminkälien. Vintage Onko se...
  6. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Moi, olin tänään töissä parin viikon loman jälkeen ja joo, motivaatio on jossain kadoksissa. no, syytä olis jaksaa kesään asti.. Yahoosta kävin sinne rekistöitymässä, mutta en osaakaan sitten enempää sitä käyttää. En osannu edes kirjottaa sinne mitään esittäytymistä ku en tiedä mistä...
  7. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Vintage, olisi kovin ystävällistä jos jaksat/viitsit/pystyt ja osaat yhteisöstä ottaa selvää (ja perustaa sellaisen)!! Ja toki muitakin vaihtoehtoja on kuin yahoo, lähinnä mietin tuota MSN:n vaihtoehtoa, siellähän on suuria mullistuksia edessä.. Mutta mahtavaa jos otat asiat hoitaakseksi...
  8. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Moikkelis. Ihanaa kun osa on saanut mukavia ultrakuulumisia! Vaan mahttupa joukkoon suru-uutisiakin. Niiden tuojille voimia! Äitiyspakkausta en ehkä aio ottaa. On meinaan aika paljon tavaraa jäljellä vielä keskimmäisestäkin. Enkä ole kokenut äp:n vaatteita kovin käytännöllisiksi.. Mutta...
  9. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Moi, Mandy se on uskaltautunut rinteeseen laskemaan, vau. Lista päivittyköön sitten ajallaan, eihän tässä mikään kiire ole.. Edellisistä synnytyksistä ja lasten koosta on ollut puhetta. Meillä esikoinen syntyi vkoilla 41+3, käynnistettiin kun lapsivettä oli liian vähän. Poika tulikin...
  10. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

    Hei, minä sittenkin osallistuisin mukaan. Ensin ajattelin, että en tässä raskaudessa osallistuisi pahemmin keskusteluihin, mutta niin sitä vain olen utelias ja halukas mukaan muiden samassa tilassa olevien kanssa :). Vertaistuki rules!! Eli olen 30v Helsinkiläinen kahden pojan äiti. Pojat...

Yhteistyössä