Hakutulokset

  1. R

    Hyvää yötä!!

    Eikö sun pitänyt mennä nukkumaan. Tässä taas esittämisestä makua
  2. R

    Hyvää yötä!!

    Menen kun huvittaa. Nuole sinä vielä vähän takalistoa, tekee sulle varmaan hyvää
  3. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Opettele edes kirjoittamaan oikein:debit ei depit. söpöä mutta niin jälkeenjäänyttä
  4. R

    Hyvää yötä!!

    Haista sinä teeskentelijä pitkät. Joo, melkein tekis mieli tirkistää sun esittämiselämään. Mutta ei nyt sentään. Oma todellinen on parempi :laugh:
  5. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Korttinumero vastaa aina! Jos sen osaa näpytellä oikein. Eli sun viesti ristiriitainen: ei voi olla fiksu jos ei osaa soittaa yksinkertaiseen numeroon. Ja hei: suvaitsevaisuutta ihmiset. Jotkut vaan on älykkäämpiä kuin toiset
  6. R

    V***u menee hermot miehen kanssa

    Ota ero äläkä itke täällä!
  7. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Sori, mutta paha olla haukkumatta kun olet idiootti! Ja edelleen selitys siitä kortista täysin vailla todellisuuspohjaa: noin ei toimita missään "katoamistilanteessa". En kuvittele olevani parempi, olen vain.
  8. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Woah. Ei noin toimita missään sulkemistilanteessa: rahansiirtoa ym. :laugh: Taitaa olla tämä pariskunta kovan luokan rahanpesijöitä tai jotain.
  9. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Hih, täh ihan oikeessa. Jutussa ei ole päätä eikä häntää. Maiden vaan huomionkipeä a.w. Ja muka ihan selvä :D
  10. R

    leirintäalue kevätti!!!

    ? Joku menee festareihin kirjoitteleen kaksplussaan??!! Ei elämän kevät :o Ja olipa repäisevä vastaus.. Hohhoijaa
  11. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Ihan hyvä vastaus Maiden :) Mutta ihmettelen kyllä edelleen, kenelle moinen oli viihdettä (ilmoittautukaa). Minusta oli tavan tyhmä perusjuoppojuttu, ei mitään kertomisen arvoista. Siksi ajattelin, että olet ehkä vähän huomionkipeä (attention whore), kun pitää tuommoisia tulla kertomaan.
  12. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Valitsen itse seurani, tai tässä tapauksessa ne surkeat joille puhun. Pidä huoli omasta seurastasi.
  13. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Ajatteletko sitten yhtään, miten tyhmää on kertoa ukkos toilailuista täällä? Ja kyllä, se on minusta tekopyhää, jos siippas ryyppää ja hölmöilee, ja sä täällä "itket" sen sekoiluja: parihan olette, pitäkää yhtä tai hankkiudu eroon. Eri asia tietenkin on, jos tällaiset jutut on täällä...
  14. R

    Steinerpäiväkoti??

    Täysin väärin. Jos puhutaan päivähoidosta, ihan peruspäivähoito pyrkii ottamaan lapsen yksilönä huomioon (nimim. 4 lasta tavallisessa kunnallisessa pitänyt). Erikoispäiväkotien viehätys on nimenomaan siinä, että profiloidutaan "paremmiksi" kuin muut. Jos pienestä pitäen toitotetaan, että olet...
  15. R

    haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

    Katsopa mun profiilista kuinka usein olen täällä.
  16. R

    Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

    Niin, pitäiskö tässä sympatisoida jotakin, tai nauraa, tai mitä? Kuka edes ilkeää täällä kehuskella olevansa kyseisenlaisen tyypin kanssa yhdessä. Tämä palsta on niin tekopyhä: kaikki esittää olevansa selviä ja loistavia vanhempia, mutta teksti täällä on aina vain tämänkaltaista!! Sori, että...
  17. R

    haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

    Ihmeellinen ilmiö täällä taas: kaikki ovat niitä jotka ovat kutsuneet, mutta muut eivät ole tulleet? Olkaapa rehellisiä ja miettikää kuinka monta kertaa itse olette jättäneet menemättä/vastaamatta kutsuun. Ihmiset vaan on niin itsekkäitä, että huomaavat heti, jos heidän pikkunaperoaan ei...
  18. R

    haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

    No joo edelliset. Olipa sydäntä särkevä vuodatus vanamolla: mistäköhän moinen, elatusmaksut myöhässä tai jotain. Ei oikeasti koskettanut tuo itsesääli. Mamin kanssa siitä samaa mieltä että OIKEASTI, ei 2v osaa odottaa vieraita, mutta vaistoaa ja peilaa tietenkin äidin pettymystä. Että äidit hei...
  19. R

    Steinerpäiväkoti??

    Vähän jonsered epäilen sun stooria.. sori.. Mutta eihän lapsista lampaita haluta, vaan susia, jotka syövät lampaat. Vai :)
  20. R

    haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

    Mitä vikaa sukissa?! Ei ihme, jos ei vieraita tule, jos lahjat ei kelpaa. Omat lapset tykkää sukista! (no joo, ollaankin varmaan luusereita kaikkien tän palstan kirjoittelijoiden mielestä)

Yhteistyössä