haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

  • Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Valitettavasti se on tämän päivän trendi, että tullaan, jos ei keksitä muutakaan tekemistä. Sillä, että joku sattuisi näkemään vaivaa juhlien järjestämiseen, ei ole enää mitään merkitystä. Kutsu kyllä halutaan saada, sillä jos ei saada, niin siinä menee vähintäänkin ystävyys poikki. Mutta kutsuttu saa pyyhkiä niin kutsujalla kuin kutsullakin halutessaan vaikka pehvansa.
Ikävän tutun kuuloista... :/
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taidampa pitääkkin omat hirvikekkerit jussina. tykkään kyllä siitä niin paljo että voisin elää pelkästään hirvenlihalla =) siinäpä sitte ruikuttavat lihojaan takas >=D
Oikea asenne!

Ja Rallenille tiedoksi; lapset kehittyvät hyvin eri tavalla ja tahtiin. Toisten 2-vuotiaat eivät ymmärrä mistään mitään, mutta toisilla 2-vuotiaat ovat pikku Einsteineja... ;) Ja ihan taatusti meidän esikoinen olisi 2-vuotiaana osannut pettyä, jos luvatut kemut olisivat menneet pieleen ja henkilöt, joita olisi odottanut tapaavansa juhlissa, eivät olisikaan tulleet.
Kyllä meilläkin ymmärretään ja valitettavasti jo lahjojenkin päälle, kaikki muut lahjat kelpasi mutta sukat antoi antajalleen takaisin meidän 2-vuotias. :( :D
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taidampa pitääkkin omat hirvikekkerit jussina. tykkään kyllä siitä niin paljo että voisin elää pelkästään hirvenlihalla =) siinäpä sitte ruikuttavat lihojaan takas >=D
Oikea asenne!

Ja Rallenille tiedoksi; lapset kehittyvät hyvin eri tavalla ja tahtiin. Toisten 2-vuotiaat eivät ymmärrä mistään mitään, mutta toisilla 2-vuotiaat ovat pikku Einsteineja... ;) Ja ihan taatusti meidän esikoinen olisi 2-vuotiaana osannut pettyä, jos luvatut kemut olisivat menneet pieleen ja henkilöt, joita olisi odottanut tapaavansa juhlissa, eivät olisikaan tulleet.
Kyllä meilläkin ymmärretään ja valitettavasti jo lahjojenkin päälle, kaikki muut lahjat kelpasi mutta sukat antoi antajalleen takaisin meidän 2-vuotias. :( :D
Ymmärrän kyllä tunteen lapsen puolesta, ollaankin nykyään kerrottu lapsille vasta kun kylään aikovat ihmiset ovat tosiaan tulossa ettei tarvitse pettyä jos joku ei tulekaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Kyllä on synkkä elämä teillä :LOL: Tiedoksi: 2-v ei varmaan ymmärrä vielä olla pahoillaan, ota äiti vaan omille niskoilles pettymykses. Lapsia ei sais käyttää välikappaleina.
tottakai olen pettynyt poikani puolesta kun ei sitte saanutkaan näitä ihmisiä nähdä vaikka kuinka ovella kävi katsomassa tuleeko sieltä ketään.
Idiootteja kaikki tyynni. En ymmärrä tosiaan miten ihmiset ovatkin nykyään niin itsekkäitä. Lasten juhlia ei pidä jättää väliin jos on sanonut tulevansa. Tosin...mä olen ehkä pessimisti, mutta ikinä en ole sanonut lapsille ketä tulee, muita kuin ne ketkä varmasti tiedän saapuvaksi. Lapsi ei kuitenkaan sillä tiedolla tee mitään muuta kuin odottaa ja jännittää ja pettyy kyyneliin jos asiat eivät menekään niin kuin pitäisi.

Monet surut olen ennalta ehkäissyt kun olen pitänyt omana tietonani asioita. Tämä ei liity mitenkään tähän alkuperäiseen aiheeseen mutta kun asuin tyttäreni kanssa kaksin ja hänelle lauloin joka ilta iltalaulun. Lauloin Aja hiljaa isi nyt vaan. Sanat muutin että "huomenna taas leikitään..." Ei "illalla taas leikitään..." Pienistä asioista syntyy suuri virta niin myös näistä pettymyksistä elämän teillä. Kaikelta ei voi suojella mutta 2-vuotiaan ei tarvitse vielä juosta ovella etsimässä vieraita. Sydän siinä särkyy...
 
mam
voi harmi. ehkä parempi että et haistata vaan nielet pettymyksen. laitat herkut pakkaseen ja sieltähän niitä sitten voi lämmitellä. Ilmapallot sun muut tuskin ilahduttaa ketään niin paljon kuin poikaasi itseään ja yhteinen aika äidin kanssa :) Itse olen ollut tyytyväinen että lasten syntymäpäivillä on käynyt sukulaisia ja ystäviä eripäivinä. on ehtinyt hyvin vaihtaa kuulumisia ja lapsikin saanut useampana päivänä vieraita.
En usko millään että kaksi vuotias osaa pettyä kun vieraita ei tule kovin paljoa.
 
No joo edelliset. Olipa sydäntä särkevä vuodatus vanamolla: mistäköhän moinen, elatusmaksut myöhässä tai jotain. Ei oikeasti koskettanut tuo itsesääli. Mamin kanssa siitä samaa mieltä että OIKEASTI, ei 2v osaa odottaa vieraita, mutta vaistoaa ja peilaa tietenkin äidin pettymystä. Että äidit hei, teillä on vastuu! Siis teillä, eikä niillä vierailla, jotka jättivät tulematta
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
No joo edelliset. Olipa sydäntä särkevä vuodatus vanamolla: mistäköhän moinen, elatusmaksut myöhässä tai jotain. Ei oikeasti koskettanut tuo itsesääli. Mamin kanssa siitä samaa mieltä että OIKEASTI, ei 2v osaa odottaa vieraita, mutta vaistoaa ja peilaa tietenkin äidin pettymystä. Että äidit hei, teillä on vastuu! Siis teillä, eikä niillä vierailla, jotka jättivät tulematta
Tästä olen kyllä aika pitkälti samaa mieltä. Mutta ensi vuonna ei kannata edes kutsua niitä, jotka tänä vuonna jättivät ilmoittamatta tulematta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näistä mukaan aikoneista ei ilmoittanut kun 2 ettei tule.. muista ei oo vieläkään kuulunu pihaustakaan. ja suurin osa niistä lihoista on juurikin näiden kummien lihoja meillä säilössä ku niillä ei ole omaa pakastinta. samassa hirviporukassa ovat mieheni kanssa. poikaa mulla kävi eniten sääiksi kun sille jo niin hehkutin isoista juhlista mut ei sitte niitä saanutkaan
Tuo on niin kurjaa lapselle varsinkin kun ihmiset ei tule :( ja itseä vituttaa :hug: Ollaan opittu ettei enää mitään isompaa edes yritetä järjestää, kun AINA suurinosa jää saapumatta. On se piru kun jotain synttäreitä pitäs viettää 5 päivää putkeen kun ihmiset tulee millon lystää, eikä sillon kun on kutsuttu :kieh:
 
Ihmeellinen ilmiö täällä taas: kaikki ovat niitä jotka ovat kutsuneet, mutta muut eivät ole tulleet? Olkaapa rehellisiä ja miettikää kuinka monta kertaa itse olette jättäneet menemättä/vastaamatta kutsuun. Ihmiset vaan on niin itsekkäitä, että huomaavat heti, jos heidän pikkunaperoaan ei huomioida, mutta itse jättävät surutta muiden muksut huomiotta. Ei voi olla niin, että kaikki (edes tällä älykköpalstalla) ovat niitä, joita kohdellaan väärin, mutta jotka itse aina toimivat oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
No joo edelliset. Olipa sydäntä särkevä vuodatus vanamolla: mistäköhän moinen, elatusmaksut myöhässä tai jotain. Ei oikeasti koskettanut tuo itsesääli. tulematta
HAha! Sulla on kyllä hauskat noi jutut. Et osaa edes tulkita tekstiä ja silti provoat täysillä. Ihan siis jos noin kiinnostuit mun tarinasta niin elarit eli osarit tulee ensi viikolla eikä mulla taida olla mitään syytä sääliä itseäni. Sinua mä vähän säälin kyllä. Olethan kuitenkin täällä aika usein...kaiketi.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Ihmeellinen ilmiö täällä taas: kaikki ovat niitä jotka ovat kutsuneet, mutta muut eivät ole tulleet? Olkaapa rehellisiä ja miettikää kuinka monta kertaa itse olette jättäneet menemättä/vastaamatta kutsuun. Ihmiset vaan on niin itsekkäitä, että huomaavat heti, jos heidän pikkunaperoaan ei huomioida, mutta itse jättävät surutta muiden muksut huomiotta. Ei voi olla niin, että kaikki (edes tällä älykköpalstalla) ovat niitä, joita kohdellaan väärin, mutta jotka itse aina toimivat oikein.
Mulla on ollut viimeiset 40 vuotta tapana ilmoittaa, jos en pääsekään tulemaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
No joo edelliset. Olipa sydäntä särkevä vuodatus vanamolla: mistäköhän moinen, elatusmaksut myöhässä tai jotain. Ei oikeasti koskettanut tuo itsesääli. tulematta
HAha! Sulla on kyllä hauskat noi jutut. Et osaa edes tulkita tekstiä ja silti provoat täysillä. Ihan siis jos noin kiinnostuit mun tarinasta niin elarit eli osarit tulee ensi viikolla eikä mulla taida olla mitään syytä sääliä itseäni. Sinua mä vähän säälin kyllä. Olethan kuitenkin täällä aika usein...kaiketi.
Katsopa mun profiilista kuinka usein olen täällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
peesailen rallenia kaikessa. raikas tuulahdus on hän.
Njaa, minusta taas yksi näitä wannabe-"koviksia", joiden on vaan pakko yrittää vittuilla, vaikkei sitä taitoa ole suotukaan.:whistle: Mutta antaahan toisen mesota jos se on noin kivaa.:D
 
mää voin tulla ap sun kanssa syömään hirveä ja kakkua :D voin ottaa sitä hirveä vaikka mukaanikin sitten :saint:
Meillä on muutaman kerran käyny sanoin, ei nyt ihan tuossa mittakaavassa, mutta jos 20 sanoo tulevansa ja 5 tulee niin kyllä sitä kakkua on pari palaa liikaa...
 
vieras
Omaa typeryyttä on järjestää ne juhannuksen tienoilla, varmaan moni ei edes tajunnut synttäreiden olevan juhannuksen aaton aattona siinä vaiheessa kun alunperin synttäreille kysyttiin.

Minä olen aina siirtänyt noita synttäreitä, jos sellaiset olen ylipäätään järjestänyt, tänä vuonna oli vaan kaverisynttärit sunnuntaina 9 v täyttävälle. Omalla porukalla syödään sunnuntaina kakkua ja muuta herkkuja.
 
harmi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Valitettavasti se on tämän päivän trendi, että tullaan, jos ei keksitä muutakaan tekemistä. Sillä, että joku sattuisi näkemään vaivaa juhlien järjestämiseen, ei ole enää mitään merkitystä. Kutsu kyllä halutaan saada, sillä jos ei saada, niin siinä menee vähintäänkin ystävyys poikki. Mutta kutsuttu saa pyyhkiä niin kutsujalla kuin kutsullakin halutessaan vaikka pehvansa.
Näin se ikävä kyllä on. Kovin on itsekästä meininkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
peesailen rallenia kaikessa. raikas tuulahdus on hän.
Njaa, minusta taas yksi näitä wannabe-"koviksia", joiden on vaan pakko yrittää vittuilla, vaikkei sitä taitoa ole suotukaan.:whistle: Mutta antaahan toisen mesota jos se on noin kivaa.:D
Jep, saman kuvan sain noista jutuista. Esim Björn on hyvin viihdyttävä sekä Lunatic mutta tämä on ihan pelle.
 

Yhteistyössä