haistatanko paskat kaikille pojan kummeille ja muille läheisille???

  • Viestiketjun aloittaja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti
bb
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Mitä vikaa sukissa?! Ei ihme, jos ei vieraita tule, jos lahjat ei kelpaa. Omat lapset tykkää sukista! (no joo, ollaankin varmaan luusereita kaikkien tän palstan kirjoittelijoiden mielestä)
Mikä vika sukissa? No ei mitään vikaa mutta harvempi lapsi haluaa lahjaksi sukkia? :D
En ainakaan itse tykännyt koskaan lapsena pehmeistä paketeista.
Ja kaikki muut lahjat eli lelut kelpasi.

Olikin sinulle vain kommenttina ettei ne kaikki 2-vuotiaat ihan aivottomia ole, ne älynlahjat kun periytyy äidiltä. ;)

Ja itse kyllä ilmoitan aina jos ei jostain syystä päästä juhlapaikalle, ja odotan sitä myös vierailtamme.
Yksi henkilö ei ilmoittanut peruuttavansa nyt viime juhlien aikaan mitä ihmettelimme, yleensä ne jotka peruu kyllä ilmoittaa kans.
Meillä luki kutsussakin että ilmoitathan jollet pääse..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taidampa pitääkkin omat hirvikekkerit jussina. tykkään kyllä siitä niin paljo että voisin elää pelkästään hirvenlihalla =) siinäpä sitte ruikuttavat lihojaan takas >=D
Pistä viestiä menemään, että tulkaa heti hakemaan pois tai sitten ei ole enää saatavissa, kun joudut valitettavasti tyhjentämään pakastinta :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Olkaapa rehellisiä ja miettikää kuinka monta kertaa itse olette jättäneet menemättä/vastaamatta kutsuun.
En muistaakseni koskaan. Nykyään ihmiset on huonompia ilmoittelemaan, esikoisen synttäreillä ei noita ilmoittamatta jättämisiä tapahtunut, seuraavan kaverisynttäreillä oli aina joku, joka jätti ilmoittamatta, pyysi sitten miten päin tahansa ilmoittamaan eli joku jäi tulematta siitä ilmoittamatta tai sitten tulikin, vaikka siitä oli pyydetty ilmoittamaan. Viimeisimmistä lasten kaverikutsuista jätti puolet ilmoittamatta :eek:, jouduin itse kyselemään perään. Yksistäkin kutsuista kodin ulkopuolella tuli yli 30? turha lasku, kun mammat eivät viitsineet ilmoittaa, ettei heidän kultamurunsa tulekaan. Turha itkeä sitten, kuinka lasta ei kutsuta, minä en ainakaan noita samaisia lapsia toista kertaa kutsu, ihan parhaat kaverit sentään tulivat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Olkaapa rehellisiä ja miettikää kuinka monta kertaa itse olette jättäneet menemättä/vastaamatta kutsuun.
.

Rehellisesti voin vastata, että ikinä en ole jättänyt kutsuun vastaamatta. Vastaan myös silloin, kun kutsussa ei erikseen sitä pyydetä. Ja aina menemme paikalle jos niin olemme luvanneet. Vain sairastapauksissa olemme viime hetkessä joutuneet perumaan mutta siitäkin olen aina laittanut heti viestiä. Laiskuus tai unohtaminen ei ole ollut ikinä syy.

Miksikö? Siksi, että itse tykkään järjestää juhlia ja mua vituttaa rankasti, kun osa on niin väliinpitämättömiä. Minä en ole.
 
vieras
Ehkä hieman OT mutta silti.. Mulla ihan järjettömän paska fiilis oman 2,5v puolesta ja myös omalta osaltani. Eilen sovittuna lapsen tädin ja serkun kanssa että menevät jäätelölle ym. asiasta oli puhuttu jo moneen otteeseen, myös aamulla sovimme että klo 12 tulevat hakemaan. Eipä kuulunut mitään, ei vastannut täti puheluihin eikä viesteihin. Lapsi kyseli koko päivän koska mennään, käytiin sitten jäätelöllä kahdestaan. Isänsä piti ottaa lapsi huomenna, mutta olikin yllättäen tuhannen tuiterissa ja peruutti kalareissun. Tänään lapsen piti nähdä toinen tätinsä ja serkkunsa, odotti sitäkin kovasti. No hekin olivat keksineet muuta tekemistä (vastasivat kylläkin puhelimeen). Vituttaa, elämä on.
 
cc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä hieman OT mutta silti.. Mulla ihan järjettömän paska fiilis oman 2,5v puolesta ja myös omalta osaltani. Eilen sovittuna lapsen tädin ja serkun kanssa että menevät jäätelölle ym. asiasta oli puhuttu jo moneen otteeseen, myös aamulla sovimme että klo 12 tulevat hakemaan. Eipä kuulunut mitään, ei vastannut täti puheluihin eikä viesteihin. Lapsi kyseli koko päivän koska mennään, käytiin sitten jäätelöllä kahdestaan. Isänsä piti ottaa lapsi huomenna, mutta olikin yllättäen tuhannen tuiterissa ja peruutti kalareissun. Tänään lapsen piti nähdä toinen tätinsä ja serkkunsa, odotti sitäkin kovasti. No hekin olivat keksineet muuta tekemistä (vastasivat kylläkin puhelimeen). Vituttaa, elämä on.
No ajattelemattomia ihmisiä tuntuu löytyvät, ehkä vain pitäs opettaa ja tehdä sama temppu niin vois mennä jakeluun.
 
tepsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taidampa pitääkkin omat hirvikekkerit jussina. tykkään kyllä siitä niin paljo että voisin elää pelkästään hirvenlihalla =) siinäpä sitte ruikuttavat lihojaan takas >=D
Pistä viestiä menemään, että tulkaa heti hakemaan pois tai sitten ei ole enää saatavissa, kun joudut valitettavasti tyhjentämään pakastinta :D
Tekisin samoin. Että viestiä vaan, että koska odotettuja vieraita ei ilmestynytkään, laitat lopun kakun pakkaseen ja tarviit tilaa sille, lihat pitäisi nyt tulla hakemaan jos niitä vielä haluaa.
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näistä mukaan aikoneista ei ilmoittanut kun 2 ettei tule.. muista ei oo vieläkään kuulunu pihaustakaan. ja suurin osa niistä lihoista on juurikin näiden kummien lihoja meillä säilössä ku niillä ei ole omaa pakastinta. samassa hirviporukassa ovat mieheni kanssa. poikaa mulla kävi eniten sääiksi kun sille jo niin hehkutin isoista juhlista mut ei sitte niitä saanutkaan
Tosi tökeröä. Mutta olisitko ap suosista jättänyt synttärikutsut muuhun kuin juhannukseen? Täytyy sanoa, että itse en menisi 2-v synttäreille juhannuksena ellei ole siskon lapsi tmv.
 
Meri-Kaisla harmaana
Ymmärrän kyllä että sinua harmittaa. Itsekin olisin pahoittanut mieleni. Silloin kun luvataan että tullaan niin silloin tullaan jollei tule mitään ylitsepääsemättömiä esteitä ja niistäkin tulisi kuitenkin ilmoittaa. Harmi kun ihmiset eivät yhtään jaksa asettua toisen asemaan. Hyvää syntymäpäivää kuitenkin pienelle sankarille!
 
vieras
2 v. synttäreillä 30 vieraan kutsulista... miksi ihmeessä järjestätte moisia megajuhlia?

Meillä lapsen 1-4 v. synttäreillä on osallistunut joko mummu tai pappa.
5 v. synttärit olivat ensimmäiset kaverisynttärit, kavereita oli neljä, lisänä lasten vanhempia.
 
ikävä ihminen
Täytyy olla varmaan se ainut kakkapää ketjussa, mutta juhannusaatto on kyllä tosi huono päivä järjestää synttäreitä. Eikö niitä olis voinut pitää viikkoa etu tai jälkikäteen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Lähettäisin heille tekstarina että: Meillä on nyt paljon syömistä juhannuksena kun ette ilmoittanut että ette tule. Kiitos
Seuraavan kerran synttärikutsussa kannattaa mainita vaikka että ilmoitatteko pääsettekö tulemaan?
 
talvi-ja kesäpäiväseisaus
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ikävä kyllä nyt ei taida olla paras päivä viettää synttäreitä. Ei tosin ole sunnuntaikaan. Toki olisi kohteliasta ilmoittaa hieman aikaisemmin, että emme pääse tulemaan.
Meillä on kuopuksen synttärit kaksi päivää ennen Jouluaattoa. Aina tullut vain sukulaiset ja sisaruksensa, ei edes kummit.
Omani olivat maanantaina, lapset muistivat ja sisko, vaikka en pidäkään.
 
kesä-ja talvipäivänseisaus
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
No joo edelliset. Olipa sydäntä särkevä vuodatus vanamolla: mistäköhän moinen, elatusmaksut myöhässä tai jotain. Ei oikeasti koskettanut tuo itsesääli. tulematta
HAha! Sulla on kyllä hauskat noi jutut. Et osaa edes tulkita tekstiä ja silti provoat täysillä. Ihan siis jos noin kiinnostuit mun tarinasta niin elarit eli osarit tulee ensi viikolla eikä mulla taida olla mitään syytä sääliä itseäni. Sinua mä vähän säälin kyllä. Olethan kuitenkin täällä aika usein...kaiketi.
Rallen on mielestäni aivan oikeassa. Äidin moka.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näistä mukaan aikoneista ei ilmoittanut kun 2 ettei tule.. muista ei oo vieläkään kuulunu pihaustakaan. ja suurin osa niistä lihoista on juurikin näiden kummien lihoja meillä säilössä ku niillä ei ole omaa pakastinta. samassa hirviporukassa ovat mieheni kanssa. poikaa mulla kävi eniten sääiksi kun sille jo niin hehkutin isoista juhlista mut ei sitte niitä saanutkaan
No ei muuta kuin lihat uuniin! =)

Selitykseksi sanot vain, että pakko oli paistaa ja syödä, että sai ylimääräiset synttäritarjoilut laittaa pakkaseen, kun yllättävän moni jätti ilmoittamatta, ettei tulekkaan....
Peesi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näistä mukaan aikoneista ei ilmoittanut kun 2 ettei tule.. muista ei oo vieläkään kuulunu pihaustakaan. ja suurin osa niistä lihoista on juurikin näiden kummien lihoja meillä säilössä ku niillä ei ole omaa pakastinta. samassa hirviporukassa ovat mieheni kanssa. poikaa mulla kävi eniten sääiksi kun sille jo niin hehkutin isoista juhlista mut ei sitte niitä saanutkaan
No ei muuta kuin lihat uuniin! =)

Selitykseksi sanot vain, että pakko oli paistaa ja syödä, että sai ylimääräiset synttäritarjoilut laittaa pakkaseen, kun yllättävän moni jätti ilmoittamatta, ettei tulekkaan....
Peesi!
Yleensä tuollaisella "kostotyylillä" ei kovin pitkälle pötki. Juhannus ei ole synttäreille sopiva aika, ei pitäisi tulla yllätyksenä jos paikalle ei tule ketään.
 

Yhteistyössä