Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

No mies soitti just (ja herätti) päissään ja vaati mua sulkemaan liittymää. Ihmettelin, että miks, sähän soitat omasta numerostas? "No kun kortti on hukassa ja sulje se liittymä!!" No löysin mapista numerot ja soitin, ei onnistunut sulkeminen... Lähetin miehelle viestinä ne numerot ja miljoonaan kertaan yritin selvittää, että soita ny siihen perkeleen numeroon, tiedot löytyy viestistä!!

Ei mee jakeluun ei. Käski mun vaan sulkee sen liittymän ja haukkuun Nordean ämmät pystyyn. Sit yritin kirjautua miehen verkkopankiin, mutta se pitkä tunnus heitti yhdellä numerolla, onneks löysin paperin jossa se on. Siirsin kaikki rahat tilille, josta kortilla ei saa ostettua.

Toi mies ei ikinä hukkaa mitään, on päissäänkin kovin tarkka tavaroistaan. Nytkin lompakko on varmaan ihan tallessa siellä kaverin mökillä. Mutta voi jösses humalaisten kanssa asioiminen on hermoja raastavaa. |O
 
Niin, pitäiskö tässä sympatisoida jotakin, tai nauraa, tai mitä? Kuka edes ilkeää täällä kehuskella olevansa kyseisenlaisen tyypin kanssa yhdessä. Tämä palsta on niin tekopyhä: kaikki esittää olevansa selviä ja loistavia vanhempia, mutta teksti täällä on aina vain tämänkaltaista!! Sori, että avauduin. Kaksplussan keskustelupalsta varmaan peilaa suomalaisen vanhemman (äidin) syvimpiä tuntoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Mutta voi jösses humalaisten kanssa asioiminen on hermoja raastavaa. |O
Ei kai sentään? =)
"Sulje ny jo se vitu liittymä! Sulje vaikka kaikki liittymät ihan sama!!"
"Kyllä se onnistuu, kyllä mäkin suljin kaverin elisanliittymän, hauku ne akat pystyyn jos ei suostu!!"
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Niin, pitäiskö tässä sympatisoida jotakin, tai nauraa, tai mitä? Kuka edes ilkeää täällä kehuskella olevansa kyseisenlaisen tyypin kanssa yhdessä. Tämä palsta on niin tekopyhä: kaikki esittää olevansa selviä ja loistavia vanhempia, mutta teksti täällä on aina vain tämänkaltaista!! Sori, että avauduin. Kaksplussan keskustelupalsta varmaan peilaa suomalaisen vanhemman (äidin) syvimpiä tuntoja.
No ei mun tee hirveän tiukkaa myöntää että mieheni on humalassa juhannusfestareilla. Älä niputa mua "palstaksi". Olen monesti kysynyt neuvoa niin neuvolasta kuin täältäkin ja sanonut olevani hakoteillä joissakin vanhemmuuteen liittyvissä asioissa.

Vaikkei mulle maita viina eikä tupakka, en ole paasannut aiheesta täällä. Joten älä niputa minua tekopyhäksi.
 
Ajatteletko sitten yhtään, miten tyhmää on kertoa ukkos toilailuista täällä? Ja kyllä, se on minusta tekopyhää, jos siippas ryyppää ja hölmöilee, ja sä täällä "itket" sen sekoiluja: parihan olette, pitäkää yhtä tai hankkiudu eroon. Eri asia tietenkin on, jos tällaiset jutut on täällä jokapäiväistä viihdettä
 
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Niin, pitäiskö tässä sympatisoida jotakin, tai nauraa, tai mitä? Kuka edes ilkeää täällä kehuskella olevansa kyseisenlaisen tyypin kanssa yhdessä. Tämä palsta on niin tekopyhä: kaikki esittää olevansa selviä ja loistavia vanhempia, mutta teksti täällä on aina vain tämänkaltaista!! Sori, että avauduin. Kaksplussan keskustelupalsta varmaan peilaa suomalaisen vanhemman (äidin) syvimpiä tuntoja.
:hug: Jos noin koville ottaa niin kannattaisikohan sinun kokeilla etsiä jostain muualta oman tasoitasi seuraa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Ajatteletko sitten yhtään, miten tyhmää on kertoa ukkos toilailuista täällä? Ja kyllä, se on minusta tekopyhää, jos siippas ryyppää ja hölmöilee, ja sä täällä "itket" sen sekoiluja: parihan olette, pitäkää yhtä tai hankkiudu eroon. Eri asia tietenkin on, jos tällaiset jutut on täällä jokapäiväistä viihdettä
Kukaan täällä ei tiedä kuka mä oon, kukaan ei tiedä kuka mun mies on, joten täällä "itkeminen" ei ole kuin viihdettä itselle ja kenties jollekkin muulle.
Pari ollaan juu, ja yhteistyössä saatiin "suljettua se liittymä". Siihen liittyvät tapahtumat olivat mielestäni kirjoittamisen arvoiset, monen mielestä varmasti ei.

Mä en rupee sen takia eroamaan, että mies on pyytänyt multa apua johonkin, johon ei ole humalansa takia kyennyt. Tai sen takia, että on juhannusfestareilla itsensä humalatilaan saattanut. Ei kaikille vaan riitä niitä täydellisen raittiita ja aina fiksuja miehiä. Tai niitä jokatilanteessa sivistyneesti ottajia. Ainakaan Suomesta.
 
Ihan hyvä vastaus Maiden :) Mutta ihmettelen kyllä edelleen, kenelle moinen oli viihdettä (ilmoittautukaa). Minusta oli tavan tyhmä perusjuoppojuttu, ei mitään kertomisen arvoista. Siksi ajattelin, että olet ehkä vähän huomionkipeä (attention whore), kun pitää tuommoisia tulla kertomaan.
 
mjää
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Mutta nyt menen nukkumaan.
Et kuitenkaan malta mennä. Entäs jos täällä tulee vuosisadan paljastus tai jotain juuri kun olet mennyt nukkumaan?
Vuosisadan palstus tulee tässä, kun rallen tekee itsestään tyhmän, tai ainakin LIIAN yksinkertaisen... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Mutta nyt menen nukkumaan.
Et kuitenkaan malta mennä. Entäs jos täällä tulee vuosisadan paljastus tai jotain juuri kun olet mennyt nukkumaan?
Just sitä paljastusta minäki tässä vielä odottelen
Kyä se viä tulee. Ota vaa.
Jos ei ihan kohta ala kuulua ni en jaksa odottaa.
 
Gen
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
siis mitä liittymää ja jos on puhelinliittymä niin miksi haukkua pankkia? ja siirtää rahoja. ja nyt minä olen ihan ulkona, oon varmaan juonut yhden liikaa.
Ukko kännis sekotti puhelinliittymän ja pankkikortin. Kyllähän sen nyt tosta tajuu jos on edes yks aivosolu päässä (mitä tolla Rallenilla ei näytä olevan...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gen:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
siis mitä liittymää ja jos on puhelinliittymä niin miksi haukkua pankkia? ja siirtää rahoja. ja nyt minä olen ihan ulkona, oon varmaan juonut yhden liikaa.
Ukko kännis sekotti puhelinliittymän ja pankkikortin. Kyllähän sen nyt tosta tajuu jos on edes yks aivosolu päässä (mitä tolla Rallenilla ei näytä olevan...)
Woah. Ei noin toimita missään sulkemistilanteessa: rahansiirtoa ym. :LOL: Taitaa olla tämä pariskunta kovan luokan rahanpesijöitä tai jotain.
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gen:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
siis mitä liittymää ja jos on puhelinliittymä niin miksi haukkua pankkia? ja siirtää rahoja. ja nyt minä olen ihan ulkona, oon varmaan juonut yhden liikaa.
Ukko kännis sekotti puhelinliittymän ja pankkikortin. Kyllähän sen nyt tosta tajuu jos on edes yks aivosolu päässä (mitä tolla Rallenilla ei näytä olevan...)
Woah. Ei noin toimita missään sulkemistilanteessa: rahansiirtoa ym. :LOL: Taitaa olla tämä pariskunta kovan luokan rahanpesijöitä tai jotain.
WOAH itsellesi. Eks ymmärtäny sitä ettei kortin sulkeminen onnistunut???? Mun mielestä hemmetin fiksua et tajuaa rahat viedä pois ettei ne kulu, tosin siinä tilanteessa että on pankkikortti kyseessä, jolloin tilillä ei tartte olla penniäkään ja pystyy ostaa vaikka mitä. Mut jos visa electron kyseessä, niin eipä sillä kortilla mitään tee jos rahaa ei oo tilillä...
Lukenu muutamas ketjus tän rallenin kommentin ja ei voi muuta sanoa ku et on säälittävä provooja...
 

Yhteistyössä