Tässä syy miksi minä olen ylhäällä!

juu
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gen:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
siis mitä liittymää ja jos on puhelinliittymä niin miksi haukkua pankkia? ja siirtää rahoja. ja nyt minä olen ihan ulkona, oon varmaan juonut yhden liikaa.
Ukko kännis sekotti puhelinliittymän ja pankkikortin. Kyllähän sen nyt tosta tajuu jos on edes yks aivosolu päässä (mitä tolla Rallenilla ei näytä olevan...)
Woah. Ei noin toimita missään sulkemistilanteessa: rahansiirtoa ym. :LOL: Taitaa olla tämä pariskunta kovan luokan rahanpesijöitä tai jotain.
WOAH itsellesi. Eks ymmärtäny sitä ettei kortin sulkeminen onnistunut???? Mun mielestä hemmetin fiksua et tajuaa rahat viedä pois ettei ne kulu, tosin siinä tilanteessa että on pankkikortti kyseessä, jolloin tilillä ei tartte olla penniäkään ja pystyy ostaa vaikka mitä. Mut jos visa electron kyseessä, niin eipä sillä kortilla mitään tee jos rahaa ei oo tilillä...
Lukenu muutamas ketjus tän rallenin kommentin ja ei voi muuta sanoa ku et on säälittävä provooja...
juu. Sulle riittää syyksi haukkua toisia se, ettää huomaat ettää joku on yksin eri mieltä kuin muut, niin silloin säälittävät luuserit aina hyökkää kimppuun ja´´. tunnistastko itsesi?
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
juu. Sulle riittää syyksi haukkua toisia se, ettää huomaat ettää joku on yksin eri mieltä kuin muut, niin silloin säälittävät luuserit aina hyökkää kimppuun ja´´. tunnistastko itsesi?
Ei millään pahalla, mutta rallen haukkuu joka ikises ketjus toisia idiooteiksi ja kuvittelee olevansa parempi ku muut. Siksi rallen on mun mielestä idiootti. Oli se yhdes ketjus jopa samaa mieltä kuin minäkin, mutta kuten aikaisemmin jo kirjoitin se mollaa kaikkia muita.
 
Sori, mutta paha olla haukkumatta kun olet idiootti! Ja edelleen selitys siitä kortista täysin vailla todellisuuspohjaa: noin ei toimita missään "katoamistilanteessa". En kuvittele olevani parempi, olen vain.
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Sori, mutta paha olla haukkumatta kun olet idiootti! Ja edelleen selitys siitä kortista täysin vailla todellisuuspohjaa: noin ei toimita missään "katoamistilanteessa". En kuvittele olevani parempi, olen vain.
Jep. Toi kertoo susta erittäin paljon.

Koita nyt ymmärtää et jos sulla on kortti kadonnu etkä sä saa yhteyttä sinne numeroon josta kortti suljetaan, ni kyl vittu vaan, mun mielestä on fiksuu poistaa rahat tililtä (jos siis electron tai depit kortti)
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
juu. Sulle riittää syyksi haukkua toisia se, ettää huomaat ettää joku on yksin eri mieltä kuin muut, niin silloin säälittävät luuserit aina hyökkää kimppuun ja´´. tunnistastko itsesi?
Ei millään pahalla, mutta rallen haukkuu joka ikises ketjus toisia idiooteiksi ja kuvittelee olevansa parempi ku muut. Siksi rallen on mun mielestä idiootti. Oli se yhdes ketjus jopa samaa mieltä kuin minäkin, mutta kuten aikaisemmin jo kirjoitin se mollaa kaikkia muita.
höpöhöpö. hän on kertonut mielipiteensä (joka on ollut totuus noihin asioihin, esim. 2v jolla mummot ja kummi ja perhe synttäreillä, on todella paljon porukaa tuon ikäiselle, enne ei juhlittu ollenkaan) jolloin luusereiden hyeenalauma hyökkää yhdessä yhden kimppuun.

näin se menee täällä aina. Jos jonkun aloitus saa vaan haleja ja sympatiaa, niin se, joka sanoo olevansa eri mieltä, joutuu AINA sylkykupiksi.

Halveksin noita ihmisiä. Oikeasti. Se on saletti, että jos joku odottaa pääsevänsä suojatien yli, ja jos eka ei pysähdy, ei jumalauta kukaan pysähdy, vaikka niillä muilla olisi aikaa ja mahdollisuutta ehtiä ja ajatella, että tuo on ihminen joka haluaa ylittää kadun.

mutta kun pässinpäät tekevät kaikki kuten eka. ällöttää ihmisyydessä tuo piirre. sama piirre saa aina haukkumaan yhdessä sitä joka eri mieltä.
 
Korttinumero vastaa aina! Jos sen osaa näpytellä oikein. Eli sun viesti ristiriitainen: ei voi olla fiksu jos ei osaa soittaa yksinkertaiseen numeroon. Ja hei: suvaitsevaisuutta ihmiset. Jotkut vaan on älykkäämpiä kuin toiset
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Sori, mutta paha olla haukkumatta kun olet idiootti! Ja edelleen selitys siitä kortista täysin vailla todellisuuspohjaa: noin ei toimita missään "katoamistilanteessa". En kuvittele olevani parempi, olen vain.
Jep. Toi kertoo susta erittäin paljon.

Koita nyt ymmärtää et jos sulla on kortti kadonnu etkä sä saa yhteyttä sinne numeroon josta kortti suljetaan, ni kyl vittu vaan, mun mielestä on fiksuu poistaa rahat tililtä (jos siis electron tai depit kortti)
jos... et tiedä yhtään mikä kortti. ja mitenhän yleisiä on tai monellako prosentilla on just tuo kortti, että siitä siirtämisestä on edes mitän hyötyä.
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Korttinumero vastaa aina! Jos sen osaa näpytellä oikein. Eli sun viesti ristiriitainen: ei voi olla fiksu jos ei osaa soittaa yksinkertaiseen numeroon. Ja hei: suvaitsevaisuutta ihmiset. Jotkut vaan on älykkäämpiä kuin toiset
Vaikka olis kuinka fiksu niin kännissä ei sitä välttämättä ole. Ja toisekseen, sä oot ainoo täällä jonka pitäis olla hieman suvaitsevaisempi. Ja olet valitettavasti siinä väärässä, kun kuvittelet olevasi älykkäämpi kuin muut, tyhmepää ihmistä saa hakea tällä hetkellä palstalta. Tai ehkä typerämpi on se "juu" joka koko ajan sua puolustelee, ilmeisesti sillä on erittäin paha oikolukuhäiriö, kun ei osaa lukea sun vittuilujas... "rallen on vaan eri mieltä" pusi pusi... :p
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Sori, mutta paha olla haukkumatta kun olet idiootti! Ja edelleen selitys siitä kortista täysin vailla todellisuuspohjaa: noin ei toimita missään "katoamistilanteessa". En kuvittele olevani parempi, olen vain.
Jep. Toi kertoo susta erittäin paljon.

Koita nyt ymmärtää et jos sulla on kortti kadonnu etkä sä saa yhteyttä sinne numeroon josta kortti suljetaan, ni kyl vittu vaan, mun mielestä on fiksuu poistaa rahat tililtä (jos siis electron tai depit kortti)
jos... et tiedä yhtään mikä kortti. ja mitenhän yleisiä on tai monellako prosentilla on just tuo kortti, että siitä siirtämisestä on edes mitän hyötyä.
Visa electron ja depit kortti ovat nykyään hyvinkin yleisiä varsinkin alle 30 vuotiailla
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
Korttinumero vastaa aina! Jos sen osaa näpytellä oikein. Eli sun viesti ristiriitainen: ei voi olla fiksu jos ei osaa soittaa yksinkertaiseen numeroon. Ja hei: suvaitsevaisuutta ihmiset. Jotkut vaan on älykkäämpiä kuin toiset
Vaikka olis kuinka fiksu niin kännissä ei sitä välttämättä ole. Ja toisekseen, sä oot ainoo täällä jonka pitäis olla hieman suvaitsevaisempi. Ja olet valitettavasti siinä väärässä, kun kuvittelet olevasi älykkäämpi kuin muut, tyhmepää ihmistä saa hakea tällä hetkellä palstalta. Tai ehkä typerämpi on se "juu" joka koko ajan sua puolustelee, ilmeisesti sillä on erittäin paha oikolukuhäiriö, kun ei osaa lukea sun vittuilujas... "rallen on vaan eri mieltä" pusi pusi... :p
suvaitsevaisuusko on sitä että koko porukka yhdessä alkaa sylkea ja haukkua sitä, joka sanoo totuuden?

ei ihme, että suomen kouluissa kiusataan enemmän kuin muualla. suosituimmat yleensä ne pahimmat kiusaajat.
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
suvaitsevaisuusko on sitä että koko porukka yhdessä alkaa sylkea ja haukkua sitä, joka sanoo totuuden?

ei ihme, että suomen kouluissa kiusataan enemmän kuin muualla. suosituimmat yleensä ne pahimmat kiusaajat.
hah hah hah... yön parhaat naurut, kiitoss!!! :'D
"joka sanoo totuuden" :'D ;'D

Ja suomes ei kiesata enemmän kuin muuallakaan....
 

Yhteistyössä