Hakutulokset

  1. hermoraato

    Mikä siinä on

    Kun saa elämän liepeestä kiinni. Pikku hiljaa se ote alkaakin irrota, ihmettelee mitä ympärillä tapahtuu, näkee koko kauhuskenaarion menneistä asioista, putoaa.. Hetken ajateltuaan taas asioita on valmis nielemään kaikki pettymykset joiden takia on taistellut, on nöyrää ja haluaa olla taas...
  2. hermoraato

    Sie olit vua perhone, vaa

    http://www.youtube.com/watch?v=BYo-zrMHti8
  3. hermoraato

    Voi hevonv***!!

    Mikään ei kyllä kulje niin kuin pitäisi, ei sitten millään saatana |O Olen niin kurkkua myöten täynnä tätä elämää tällä hetkellä taas, että voi *********!!! *******!!! Mitä *****a minä oon tehnyt saadakseni tämänkin |O :kieh: Jos minun pitää hoitaa osani tunnollisesti tässä...
  4. hermoraato

    Ja mitä olette syöneet tänään

    :D ? Pikku sika tunnustaa syöneensä: Omena+kahvi Töissä runsaan lautasellisen vihersalaattia, ananasta, mustia oliiveja, kurkkua sekä retiisiä. Desi villiriisiä ja desi lihapataa. +kahvi Rasiallinen (aivan sairaan hyviä) vihreitä viinirypäleitä. +kahvi 4 ruispalaa olympia...
  5. hermoraato

    Paljonkos teidän kylästä/kaupungista löytyy avoimia työpaikkoja?

    Meillä näköjään 271 avointa paikkaa, vasta muutama viikko sitten niitä oli n. 170 paikkaa. Hurjalta tuntuu irtisanomiset ja lomautukset.
  6. hermoraato

    Body Shop

    Kauanko auki yleensä liikekeskuksissa? *Vallaton halu haista mansikalle*
  7. hermoraato

    Happy birthday to me

  8. hermoraato

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Milloin, missä, monelta ja ketä lähtee? Millaisen kuvion illasta haluat? Oma ehdotus on: Aperitiivit jossain pubissa, siirrymme ruokailemaan pöytävarauksen turvin ruokaravintolaan (Mulle passaa kaikki) ja jatkamme ehkä iltaa yökerhossa/pubissa esim. teerenpeli. Ajankohta ehdotus 17/24/21...
  9. hermoraato

    Vähän hirvittää (työasiaa, allergia-asiaa)

    Aloitin uuden työn josta olen erittäin onnellinen! Olen nauttinut näistä kolmesta päivästä täysillä ja olen tyytyväinen että olen toinen niistä parista sadasta jokoa työn sai. Aloitus on mennyt loistavasti ja olen kuulemma paras opetettava ikinä :D .. Mutta, mutta.. Olen huolesta soikeena...
  10. hermoraato

    .

    never mind!
  11. hermoraato

    Mistä tilaatte käsityöroinaa?

    Kankaita? Tarvikkeita? Ja mistä ihmeestä saa netistä niitä napinteko settejä?
  12. hermoraato

    *Pinki*

    Hej på de! Saisinko udella jotain henkilökohtaista?
  13. hermoraato

    Herkuttelee! Kuka muu

    Pepperoneja suoraan purkista ja kylmää jaffaa :p :p |O :'( :D On niin hyvää..
  14. hermoraato

    Ja tuusulassa palaa koulu..

    Lehtiroskiksesta saanut alkunsa. Liekkö ilotulitteet asialla? *Kuuntelee kuinka paukkuu*
  15. hermoraato

    Onko Lahden trio auki vielä?

    Kun ei muuta tekemistä ole niin....
  16. hermoraato

    Parhaat drinkit joulun alla/ uutena vuotena

    Maistoin eilen Corky's chocolate & Orangea kera maidon. Maistuu ihan fazerinalle! :p http://www.alko.fi/tuotteet/fi/239747
  17. hermoraato

    Parasta, vaikka nilkka, ranne, peukalo

    menikin nurin ja joutuu linkkailemaan. Oli siis nähdä ihanaa ystävää! Vedettiin kyllä ihan liian paljon viunaa! :p :x
  18. hermoraato

    Haloo Helsinki, mitä

    ravintoloita on auki tänään? Kaveri saapui samaan maahan ja ajateltiin ruokailemassa käydä vaan ei tiedetä minne mennä.
  19. hermoraato

    Raskasta joulua / joulun musiikki pino

    :flower: http://www.youtube.com/watch?v=Afx-62sCmJ4
  20. hermoraato

    juopi

    kaffee |O

Yhteistyössä