Mikä siinä on

Kun saa elämän liepeestä kiinni. Pikku hiljaa se ote alkaakin irrota, ihmettelee mitä ympärillä tapahtuu, näkee koko kauhuskenaarion menneistä asioista, putoaa.. Hetken ajateltuaan taas asioita on valmis nielemään kaikki pettymykset joiden takia on taistellut, on nöyrää ja haluaa olla taas onnellinen. Nielee ylpeytensä ja myöntää, että itse on syyllinen suurimpiin virheisiin. Hetken taas rakastetaan ja ollaan toiselle, kunnes menneet palaavat mieleen. Minun ei pitäisi olla ainoa nöyrä.. Alkaa kaivelemaan asoita jonkun ihan pienen jutun tähden, kaikki pettymykset käydään läpi uudelleen..

Olet viikon yksin, olosi on hyljätty ja toivoton. Yrität tukehduttaa sisäistä tuskaasi tavoilla jotka eivät ehkä ole ne parhaimmat. Mielessä pyörii miljoona asiaa, miljoona ratkaisua, miljoonia tilannetta joissa sinun ehkä olisi pitänyt olla joustavampi.. Itket surkeuttasi, itket elämääsi ja alat taas nöyrtyä, nielet ylpeytesi.. Yrität sovintoa. Et onnistu siinä kuitenkaan vaan sinulla on kylmä vastaanotto, palavasti rakastat ja olosi muuttuu toivottomammaksi. Miksi en kelpaa? Sinulle vastataan että kyllä kelpaat, sinussa ei ole vikaa.. Minussa on.. Ja taas kuluu seuraava viikko hiljaisuuden vallitessa, sinussa alkaa olemaan vikaa vaikka et ole nähnytkään toista..

Sama kaava, joka viikko. Alat olemaan tosi lopussa, teet typeriä päätöksiä muka vahvana. Kyllä tässä pääsee taas eteenpäin. Mutta ei, kun rakastat.. Haluat olla kotona, haluat että rakas on kotona, haluat että arki pyörii, haluat vain sitä onnea. Rakastettuna olevan tunnetta..

Minua niin surettaa :(
 
:/
joskus se rakkaus vain toisen osalta päättyy. Niin ikävää kuin se onkin.
silloin on vain korjattava oman elämänsä pirstaleet ja itsetunnon rippeet ja jatkettava eteenpäin... ei sulle anneta kannettavaksi enempää mitä et pysty kantamaan :hug:
 
Ihmettelen minkä takia minun pitää olla täällä, tässä ajassa, tässä maassa. Miksi ei voinut syntyä vähän onnellisimpien tähtien alle.. Jos minä kuitenkin puhuisin vielä, jos me kuitenkin korjattaisiin tilanne, vaihdettaisiin työt lähemmäksi että saataisiin jopa olla yhdessä. Tämmöinen kiertotyöläisen elämä on raskasta, ihan onnetonta. Sitä kaipaisi lohdutusta. Yhdessä oloa, ollaan niin kyllästytty olemaan yksin, molemmat. Mitä minun pitäisi tehdä, mitä ajateela, mistä voimia :(
 

Yhteistyössä