Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

Milloin, missä, monelta ja ketä lähtee? Millaisen kuvion illasta haluat?

Oma ehdotus on:

Aperitiivit jossain pubissa, siirrymme ruokailemaan pöytävarauksen turvin ruokaravintolaan (Mulle passaa kaikki) ja jatkamme ehkä iltaa yökerhossa/pubissa esim. teerenpeli. Ajankohta ehdotus 17/24/21 tammikuuta.
 
OK, täällähän jo mukavasti porukkaa :D

Lahden tapaamiset on yleensä lässähtänyt 30 henkilösta 3 henkilöön, joten pidetään nyt porukka koolla? ;)

Mulle sopisi kesäkuun loppu-heinäkuun alku, aika buukattu tuo kesäkuu just nyt :ashamed:
 
viikonloppuna vai viikolla joku ilta ? mulle käy siis kans kaikki :)
(tokikin sit täytyy vaan lapsenvahti hommata mut se ei oo ongelma, kuhan nyt saatas se päivä päätettyä )
et jos viikonloppu niin kumpikos sit ois parempi se 26-28.6 vai 3-5.7 enkä nyt tarkota et koko viikonloppu pörrättäs :LOL: vaiks noi tolleen laitoinkin ..
 
en ole käynnyt kyseises paikas misäs mahtaa sijaita?
toi aika kuulostaa ihan hyvälle ...pitää miettii tota kulkemista sitten :whistle: :whistle:
mutta nyt ainaskin näillä näkymin meil olis ne synttärit sitten siloin 4-5.7 ni ei voi kauheesti ottaa (mut sen näkee sitten)

juuh ja ei rossoon sitten meillä on poikotis ollu jo monta vuotta ..siel vaan tunaroidaan ja saa odottaa kohtuutoman kauan !
 

Yhteistyössä