Hakutulokset

  1. H

    taaperon vatsataudista

    Meillä koettiin traumaattinen eka oksennustauti viime sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Traumat tuli lapselle oksentamisesta ja vanhemmille lapsen pelon seuraamisesta aina kun oksetti :( Oksentaminen kesti puolen yötä ja ripulointi pari päivää.Vatsa on vielä löysä tälläkin hetkellä,muttei...
  2. H

    hampaiden kehitys

    Meillä on tytön suussa ylhäällä neljä etuhammasta ja alhaalla kaksi. Nyt sitten pukkaa joko kulma tai poskihampaita läpi,alhaalla jo kärki pilkistää ja ylhäällä molemmin puolin, sekä alhaalla toisella puolella ikenet punoittaa ja pullottaa. Ihmettelen vaan että missä ne alaetuhampaat viipyy...
  3. H

    x-adventure twin swivel

    Heippa! Onko kellään näistä kärryistä kokemusta? Soitin vaunutukkuun ja kysäisin mutta haluaisin vielä käyttäjäkokemusta varmistukseksi B) Eli mahtuuko takaosaan pehmeä kantokoppa? Onko molempien istuimien jalkatuki säädettävissä? Selkänojan säätö etuistuimessa kuinka alas todellisuudessa...
  4. H

    eppari arpien kutina...

    Siis kutina on mieletöntä kierron puolivälistä menkkojen alkuun saakka... Kun ovulaatiolima alkaa vuotamaan ja sen jälkeen tulee normaali valkovuoto niin kutina on järkyttävää.Sitten unissani pääsen vielä raapimaan paikat verille!Alapää on koko ajan turvoksissa ja turta... Papassa kaikki ok,eikä...
  5. H

    talvihaalarit

    Olen miettinyt pääni puhki neidin talvihaalariasiaa ja nyt kysynkin "siskojen" neuvoa =) Jos tyttö on nyt n.65 cm ja puolivuotias niin minkä kokoisen talvihaalarin ostaisitte? Ajattelin ostaa kaksi,toisen vähän kalliimman ja toisen himpun halvemman kakkoshaalariksi,mitäs tästä olette mieltä?Kun...
  6. H

    hohoi jkl ja jkl mlk

    Moi! Olen 34-vuotias 4.5 kuukautisen pikku prinsessan äiti. Mies tekee pitkää päivää ja reissutyötä joten vapaa-aikaa on mulla riittämiin. Olisi kiva saada "lapsellisia ystäviä" kaikkeen kivaan touhuamiseen lasten kanssa ja ilman.
  7. H

    lasketun ajan ohittaneet

    Moi :wave: Vieläkö meitä täällä on muitakin kuin minä?? rv 41+2 ja olo on "omenainen" Eilen neuvolassa paineet 130/88 ja heikko + pissassa proteiineja,voisi kuulema ennakoida lähestyvää synnytystä,i hope so!! Vatsaa kyllä kiristelee vähän väliä ja kun yrittää kävelylle niin sattuu kunnolla...
  8. H

    paineen tunne

    Moi! mulla olis tällainen tyhmä kysymys,kun on koko ajan vähän sellainen tunne että pitäisi mennä kakalle,vaikkei ole hätä ja pissatessa tuntuu paineen tunne peräpäässäkin.. rv 40+3,onko tuttua jo synnyttäneille?
  9. H

    laskeutumisesta?

    Kauanko siitä kun vauva on asettanut itsensä paikoilleen niin ettei enää käänny on mennyt teillä synnytykseen? Olin tänään neuvolassa ja täti riemastui ettei pysty enää heiluttamaan päätä kun vauva pudottanut itsensä alemmas.. Ja vatsakin tuntui humpsahtavan hiukan alemmas kuin eilen oli...

Yhteistyössä