laskeutumisesta?

Kauanko siitä kun vauva on asettanut itsensä paikoilleen niin ettei enää käänny on mennyt teillä synnytykseen?

Olin tänään neuvolassa ja täti riemastui ettei pysty enää heiluttamaan päätä kun vauva pudottanut itsensä alemmas..
Ja vatsakin tuntui humpsahtavan hiukan alemmas kuin eilen oli..
sanoi ettei ainakaan kuukauteen synny mutta halusin kysyä kokemusta omaavilta :)

tiuku123
Itsellä laskeutaa aina jo joskus viikolla 20. siinä vaiheessa alkavat aina mittaamaan kohdun pituuden väärin, kunnes tajuavat vauvan jo laskeutuneen tosi alas. Lapset syntyneet viikoilla 36, 38 ja 40.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 13:54 tiuku123 kirjoitti:
Itsellä laskeutaa aina jo joskus viikolla 20. siinä vaiheessa alkavat aina mittaamaan kohdun pituuden väärin, kunnes tajuavat vauvan jo laskeutuneen tosi alas. Lapset syntyneet viikoilla 36, 38 ja 40.
SIIS EI MAHA VOI LASKEUTUA RV20!!!!!!!! :LOL:

tiuku123

[/quote]
SIIS EI MAHA VOI LASKEUTUA RV20!!!!!!!! :LOL:
[/quote]

Miks ei vois. Mulla kolme raskautta takana ja joka kerta vauva laskeutunut n. viikolla 20. usko tai älä..kyllähän neuvolassa kohdun koon mittaavat joka kerta. siinä tienoilla aina sanovat että vauva on laskeutunut jo ihan alas eikä sen jälkeen ole enää kääntyillyt. eihän se kai ihan normaalia ole, mutta näin vain minulla käy..

Yhteistyössä