lasketun ajan ohittaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkku1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

herkku1

Jäsen
29.06.2004
61
0
6
Moi :wave:
Vieläkö meitä täällä on muitakin kuin minä??
rv 41+2 ja olo on "omenainen"
Eilen neuvolassa paineet 130/88 ja heikko + pissassa proteiineja,voisi kuulema ennakoida lähestyvää synnytystä,i hope so!!
Vatsaa kyllä kiristelee vähän väliä ja kun yrittää kävelylle niin sattuu kunnolla vatsan pintaan milloin minnekkin kohtaan.
Alaselkä menee kipeäksi liikkumisesta että kai tässä toivoa on..
Vauvan sykkeet eilen 160 huh huh! Ja potkii niin että kylkiluut paukkuu =) Mutta on laskeutunut ja ehkä jopa kiinnittynytkin,miten neuvolassa ei voi tietää onko kiinnittynyt vai ei??
Voi kun jo viikonloppuna saisi oman vaavin syliinsä...

Älä huoli....täällä on muitakin!Tai no,nyt tuo esikoinen on jo 1.7v,mutta meni kuumana 2003 kesänä viikolle 43+2!!!!En ole kuullut,että joku muu olisi niin yliaikainen ollut ja olin kyllä aika epätoivoinen jo loppumetreillä.Mutta lohdutuksen sana:olin lopulta TODELLA onnellinen,ettei minua käynnistelty mitenkään.Synnytys lähti itsestään käyntiin lapsiveden menolla ja selvisin koko urakasta jopa ilman kivunlievitystä:)Olen kuullut,että käynnistetyt supistukset voivat olla tosi kipeitä!

Tämä 3kk vanha poikani sen sijaan lähti tulemaan laskettuna päivänä ja syntyi seuraavana:)

Tsemppiä ja voimia loppukiriin!!!!

Minä sain käynnistyksen rv 41+3 väsymyksen takia ja oli helpoin synnytykseni ( 4 lasta) Käynnistivät tipalla ja sitten kalvojen puhkaisu. Samalla sain spinaalin joten kiput olivat siedettävät. Ei se käynnistys aina kauhea ole :)

Mulla myös käynnistetty esikoinen rv 40+5 ja kuopus rv 40+3, molemmissa raskausmyrkytyksen oireita. Ekassa sain suun kautta pillerin joka pehmitti kohdunsuuta ja toinen käynnistettiin puhkaisemalla kalvot. Luonnollista alkua synnytykselle en oo kokenut, mut eivät ne supistukset sen pahemmilta varmaankaan tuntuneet kuin luonnollisetkaan. Se on se tippa mikä sen supistuken saa tuntumaan pahalta ja sitä voi joutua laittamaan ihan luonnollisestikin alkaneesa synnytyksessä.

Voi kun oliskin se lähtö edessä.. =)
Täällä puhistaan tuskissaan siis tukalassa olossa ei kivuissa!!
Päivällä tuli pyörryttävä olo kaupungilla,ei kestä ruumis shoppailua enää... :o
Ja nyt pukkaa hikeä selkään..ihan kuin menkkaolot,kummallista.

Yhteistyössä