Hakutulokset

1. O

Hormonikierukan jälkeen?

Ok. Eli vielä sais ainakin viikon odotella ennen testiä...Ompa jännittävää aikaa :)
  2. O

Hormonikierukan jälkeen?

Mistä lasken kiertoni, kun kierukka poistettiin 17.7. pientä vuotoa tuli pari päivää 19 ja 20.pvä. Sitten enempi vuotoa alkoi tulemaan 28.7.-2.8. Eli laskenko sen tosta 28.7? En tiedä kiertoni pituuttakaan, mutta ennen kierukkaa se oli 28-30. Nyt olis sit muka jo kauheesti oireita, huimausta ym...
  3. O

Mitä mieltä olette alkoholipitoisista illanistujaisista, jossa on lapsia

mukana? Mietin vaan millaisia käytäntöjä ihmisillä on. Meidän perheessä ei siis käytetä alkoholia juurikaan, jos lapsi on paikalla. Mutta joillekkin se kaik on normaalia?
  4. O

kissasta lähtee koko ajan karvaa

Tiedätkö pirskatti tabletit, ne vois olla ihan hyviä nyt
  5. O

kissasta lähtee koko ajan karvaa

No kyllä vaan eläimiltä lähtee karvaa. Se on ihan luonnollista Harjaatko kissaa?
  6. O

Eikö teille kotiäideille tuu koskaan huono omatunto, kun vaan maleksitte kotona? Etenkin yhden lapsen äidit?

En todellakaan. mun 3v poika on kova sotkemaan ja melkein joka päivä teen ruuankin.Nyt olen lähdössä työelämään ja se on lepoa, vihdoinkin ;)
  7. O

Mikä on kun poikamme n.3v on vaipan kanssa yökuiva, muttei kalsareiden

tiedän, mut olen ihan varma et on olleet kuivia
  8. O

Juu, ihan varma et on aina rutikuiva
  9. O

Elikäs poika 2v.10kk pissii aina öisin sänkyyn, kun on kalsarit, mutta aina kun on vaippa, niin pysyy kuivana. Harkkahousuja ollaan koitettu, mutta pissii niihin myös...
  10. O

Kysymys naisille kotitöistä

Just joo, sinäkö päätät onko järkevää
  11. O

KARVOITUS ESTÄÄ ETTEI SE VERINEN SIDE OLE IHOSSA KIINNI

Ai etkö ole tamppoonia käyttänyt koskaan :o
  12. O

Niin ja kiitos teitittelystä
  13. O

Luin kyllä, mulla on oikeus vastata mihin tahansa ketjuun..
  14. O

Mun mies painaa kanssa pitkää päivää töissä, mut on silti suureksi avuksi!!!Mut se onkin ihana mies, aina vaan paremmaksi tulee, yli 7v yhdessä :heart:
  15. O

Moniko teistä myöntää olevansa nettiaddikti?

No kyllä mä ainakin hiukan olen. Enmä nyt koko päivää netissä luuhaa, mutten pärjäisi ilman. Noin tunti tai kaksi menee päivässä. Ehdin lasta huomioida silti, koska olen koneella eniten pojan päikkärien aikaan...
  16. O

KARVOITUS ESTÄÄ ETTEI SE VERINEN SIDE OLE IHOSSA KIINNI

Ja kaikki ei käytä siteitä ;)
  17. O

Poliisia käytetään hyväksi uskottomuuden peittelyssä

Taikka sitten naiset peruvat väitteensä, koska pitävät itseään syyllisinä ja muutenkin liian kova paikka
  18. O

Paljonko maksaisit näistä?

150
  19. O

Käy kateeksi naiset joilla on rikkaat aviomiehet.

Minäkin olen mustavalkoinen ja rahakeskeinen - syystä että lähipiirissä työttömyyttä ja sairaseläkettä, jolla ei ole missään vaiheessa rehvasteltu vaan tunnettu suurta häpeää. Lähimaillakaan ei ole ollut varakkaita, mutta itsensä elättäminen on ollut periaate, josta lipsuminen on ollut...
  20. O

Käy kateeksi naiset joilla on rikkaat aviomiehet.

Mä en kadehdi, me tullaan oikein mukavasti toimeen vaikka vielä kotona olenkin. Ei rahalla iha oikeasti saa onnea!!!

Yhteistyössä