Hakutulokset

  1. P

    Tää tais olla tässä

    Palstailu meinaan. Ei vaan pysty kiinnostuun, joko haukutaan toisten ulkonäköä tai kasvatusta tai sit on muuten vaan niin tylsät jutut. Taidan palata oikeeseen elämään ja niiden ihmisten pariin joista mä oikeesti pidän. Hyvät jatkot vaan teille ja kivaa kevättä :flower: ( Älkääkä turhaan...
  2. P

    Reilu 1v:n hahmotuskyky

    Poika saattaa sanoa "pallo", ja kun kysyn että missä, niin näyttää palloa kohti ja sanoo "tuolla". Siis voiko 1v3kk hahmottaa jo tällaisia asioita? Eikös tää mee jo vähän abstraktin puolelle? Onko mun lapsi nero ( :whistle: ) vai onko tuo kovinkin yleistä ja mä yliylpeä esikoisen äiti?
  3. P

    Olipas mies taas ihana!

    Oon valittanut kuinka huono toi mun känny on, tänään töistä tullessa toi uuden puhelimen mulle :heart: Vaikka synttäritkin on ihan kohta, olis voinut sinne odottaa =)
  4. P

    Joutuuko helvettiin kun eroaa kirkosta?

    No niin, kertokaahan miten tää nyt menee. Kirkollisvero on n.450 ? vuodessa, ja sille rahalle on tosiaankin käyttöä kotona. Joten erosin kirkosta. Joutuuko sitä kuollessa nyt sit helvettiin? Periaatteessa uskon Jumalaan tai vastaavaan, ja taivaaseen olisi mukava päätyä. Menikö tilaisuus ohi...
  5. P

    Mikä vika maksullisessa naisessa?

    Kukaan ei tunnu ymmärtävän jos ottaa maksun seksistä. Mikä siinä on niin kauheeta? Kysynnän ja tarjonnan laki kohtaavat. Ei ne maksulliset sitä siksi tee että nauttisivat vaan koska haluavat saada laskut maksetuiksi eikä vaihtoehtoja löydy (tietysti poikkeus vahvistaa säännön). Eihän...
  6. P

    Mua pyydettiin just treffeille :O

    Heh, yksi mies jonka tapasin baarissa viime vuoden puolella soitti ja kysyi lähtisinkö ulos hänen kanssaan. Hivelee itsetuntoa :D Ei taitais mies tykätä jos lähtisin :whistle: ?
  7. P

    Unipussista peittoon? Miten se käy parhaiten?

    Poika nukkuu vielä pussissaan, on just oppinut avaamaan vetoketjun ja saa käydä aina nukkuvan lapsen käpälää tunkemassa takaisin lämpimään =) Muutenkin alkavat pussit käymään pieneksi. Mites tuollaisen yöpyörijän opettaisi kätevimmin nukkumaan peiton alla? Vai ostanko vielä uuden pussin...
  8. P

    ARGH, karsee finni tai joku sarvi kasvaa päässä!

    Mitä häh, ei mulle tuu finnejä?! Nyt on POSKESSA joku hillitön patti, tuolla ihon alla. Kipeekin on! Mitä sille voi tehdä? Aamulla varmaan voi ripustaa siihen jo sateenvarjon roikkumaan.
  9. P

    Kootut kysymykset (kukista ja terveydestä)

    1. Kuinka nopeesti pistokas kasvattaa uudet juuret? 2. Joko helmikuussa voi alkaa vaihtelemaan multia? 3. Mikä voisi nostaa pienen lämmön pariksi viikkoa? Yleensä reilu 35, nyt 36.5. Olo ei ole kipeä.
  10. P

    Taapero ja telkkari

    Mitäs haittaa tv:n katsomisesti taaperolle on ihan konkreettisesti?
  11. P

    Ulkonäöstä taas, mitä mieltä-juttuja

    Eilen ekaa kertaa pumpissa rupesin kattomaan miltäs ne muut jumppaajat näyttääkään. Ja tajusin että mulla on karseet lihakset :/ Varsinkin haba ja olkapäät, erottuu vähän liikaakin. Ja voi että rupes hävettään, uskokaa tai älkää. Vaikka on pakko treenata kovaa niin en mä ikinä halunnut...
  12. P

    Kuumekouristuksista kysymys

    Tuleeko sellainen kovin helposti? Pitäiskö tuo poika ottaa viereen nukkumaan, tosin äsken kannoin omaan sänkyyn ja sinne sammui mitään sanomatta. Päivällä nousi kova kuume, poika ollut ihan vetelä eikä illalla maistunut maidot eikä mitkään. Panadolilla ollaan laskettu kuumetta, nyt ei...
  13. P

    Olipas ärsyttävä mummo puistoreissulla!

    Pojan kanssa mentiin puistoon, koira oli mukana. Laitoin koiran kiinni tolppaan ennen puistoa, lumipenkkaan ja pois jalkakäytävältä. Siellä odotti nätisti ja katseli kun laskettiin mäkeä. Tien toiselle puolelle ilmestyy vanha mamma ison labbiksen kanssa, joka riuhtoo hihnassa, haukkuu ja...
  14. P

    MIkä naisia vaivaa, alistutaan vaan ja valitetaan selän takana kun ei jaksa?

    Joka päivä täällä on juttuja kuinka äiti on väsynyt, ei jaksa yksin huolehtia kodista ja lapsista samalla kun mies käy töissä ja pelaa tietokoneella/juo kaljaa/makaa sohvalla/harrastaa. Ja aina sama virsi, "oon yrittänyt puhua miehelle, mut ei se auta. Hetken se ehkä yrittää ja sit taas...
  15. P

    Tuleeko taaperoille "fanaattisuuskausia" ?

    Ehkä hieman provoava otsikko, mut läheltä liippaa. Onko teidän muiden taaperoilla ollut joku tietty asia ihan ylivertainen? Pojalle se on pallo, maailmassa ei muuta olekaan. Palloja nähdään joka paikassa, ympyrät, pisteet, kuplat, kaikki palloja. Hokee kokoajan PUM ja on potkaisevinaan...
  16. P

    Akvaarioapuja, taas!

    Hölmö kysymys, varmaankin mutta kun en tiedä eikä kvg:llakaan löydä vastausta. Mihin sisäsuodatin akvaariossa kannattaa asentaa? Takanurkkaan, mille korkeudelle? Miten ootte laittanut omanne? 180 l akvaario perustamisvaiheessa mulla =)
  17. P

    Mitäs tää nyt on?? (hormoneista)

    Nyt jo 3. viikko menossa tätä: mä oon tasainen, iloinen, "normaali" mutta seksihalut hävisi kuin tuhkatuuleen. Mä oon hajuton, mauton ja väritön.. Aikaisemmin oin impulsiivinen, äkkipikainen ja hirmuinen juoksuaika päällä. Nyt ei muuta himoitse kuin uutta sisustusta :o Mikä ihme juttu...
  18. P

    Akvaarioista tietäviä paikalla??

    Voisko joku kertoa miten veden puhtautta testataan? Eläinkaupasta löytyy sit varmaan jotain ainetta millä vesi muuttuu parempilaatuiseksi? Kiitos :flower:
  19. P

    Tietääkö tiedän miehet missä tavaroiden paikka on kodissa?

    Jotenkin hellyttävää kun joka päivä jotain on hukassa, monot ja shortsit tänään. Mulla taas ihan kirkkaana mielessä missä mikäkin esine majailee. Ja pakko myöntää että saan kieroutunutta mielihyvää kun pääsen pätemään "no tässähän tää on, aina ollut" :D
  20. P

    Mihin nokialla voi viedä vanhat vaatteet?

    Missähän täällä on uffin laatikko? Osaisko joku auttaa kun ei oo vielä vastaan tullut?

Yhteistyössä