Tietääkö tiedän miehet missä tavaroiden paikka on kodissa?

Jotenkin hellyttävää kun joka päivä jotain on hukassa, monot ja shortsit tänään.

Mulla taas ihan kirkkaana mielessä missä mikäkin esine majailee. Ja pakko myöntää että saan kieroutunutta mielihyvää kun pääsen pätemään "no tässähän tää on, aina ollut" :D
 
minä
=) tänään just naureskelin kun se kulki ympäri kämppää ja tuhahteli mennessään.. sit mä sanoin vaan että 1. laatikossa tossa lipastossa ;) ja sieltähän se löytyi mitä se etti
 
ei
ei ainakaan, missä meillä pidetään paistinpannua, sillä joka kerta, kun isäntä on tiskannu paistin pannun (ja piilottanu sen mitä mielikutuksellisempaan paikkaan) saan sitä etsiä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Riippuu tavarasta. Harvemmin löytää edes omasta vaatekaapistaa mitään ja sekin on tottakai mun vikani |O :headwall: :D :LOL:
tää on niin totta... etitään puhtaita kalsareita pyykkinarulta (kun ne eilen oli siellä)... no missähän ne tänään vois olla, kun ei ole pyykkinarulla
 
=)
"vasemmalla puolen siellä nurkkakaapissa, ikkunan vieressä, toisella hyllyllä ihan etummaisena..." -niin mut ei se täällä oo... Niin tuttua, mitään ei löydy mistään vaikka kädestä pitäin neuvois. Raivostuttavaa!!!
 
HelloShitty
ja sit mua ärsyttää kun ei viitti edes ettiä...kävelee vaan ees taas kädet suorana. joutuu aina huutaa sille et jos se tavara ei tipu suoraan sun syliin niin tolla tyylillä tuskin löytyy. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: että voi ihminen olla rasittava joskus. |O
 
Tietää muttei usein "muista". Tavara kun eksyy ihan väärään paikkaan niin "oho, yritän muistaa ens kerralla". Ei siinä muuten mitään että laittaa tavarat minne sattuu mutta sit jos en siivoile niitä paikoilleen niin isompi lapsi ei kohta löydä niitä kun se muistaa missä mikäkin on.
 

Yhteistyössä