Hakutulokset

  1. Ö

    Ruotsissa EHKÄ eka sikainfluenssaan kuollut

    Ruotsissa epäillään ensimmäistä sikainfluenssakuolemaa Maanantai 31.8.2009 klo 12.54 Sikainfluenssa on saattanut aiheuttaa ensimmäisen kuolemantapauksen Ruotsissa. Mahdollista influenssaa sairastanut henkilö menehtyi kotonaan Uppsalassa. Sairaalan apulaisjohtajan mukaan potilaan oireet...
  2. Ö

    Kelle alkaisit takaajaksi? Vai alkaisitko kenellekkään?

    Minä en alkaisi takaan ketään, lapsia autettaisiin tarvittaessa muuten jos pystytäisiin =)
  3. Ö

    g: paljonko öljynvaihto maksoi?

    Baihdatin meidän huoltsikalla öljyt, tuli maksaan 86e (ja päälle mun limu ja viineri, jotka söin odotellessani :whistle: )
  4. Ö

    hyvänmakuinen leipä tuli :)

    loput isot pojat pullahti huoneistaan ku taikomalla, kilon leivästä ei oo kohta ku muisto vain :D no aamulla uusiksi :p
  5. Ö

    saksa-apuja pliis

    eli tuosta leipäkoneesta vieläkin :ashamed: tietääkö kukaan mitä nää tarkoittaa, ei välttämättä oo täysin oikein kirjoitettukkaan weibbrot hefekuchen gebäck mischbrot teig teig locker backen bräunung brpt gewicht kiitoksia kielineroille :) :flower: jotka vaivautuu vastaan
  6. Ö

    sanokaas kannattaako alkaa siivoaan, kun alkaa heti yskittään kauhiasti??

    Siis mua yskittää vaikka oon paikallakin, mutta heti ku alan tekeen jotain (vaikka käveleen) ni yskänpuuskat on ni rajuja että saa kippurassa yskiä :/Eikö mun kannatakkin pysyä ihan rauhassa tässä tietokoneen äärellä :whistle: =)
  7. Ö

    mä en sit tajua hyvä päälle..

    Mulla on jotain kahvikuppeja ja leipälautasia, joita oon pitänyt halpakippona, ja niitä on lasten käsissä mennyt rikki. Tässä otin yhden lautasen kun meinasin roskiin laittaa, ja arvatkaas.. kuppi oli arabiaa, krokus-niminen. Miltähän vuosilta ne mahtaa olla.. pitääkin koluta kaapit ja katsoa...
  8. Ö

    Karsee säikähdys, 15kk poika oli menny pihalle yksin!!

    Mä tiskasin ja tiskikone pauhasi vieressä, poika leikki lähettyvillä kulkien välillä eteisessä ja olohuoneessa. Jonkin ajan päästä alan kuuleen itkua kaukaa, ja lähden katsoon missä poika on. Se oli löytänyt ainoan lukitsemattoman ulko-oven tässä talossa, avannut sekä sisä-että ulko-oven ja...
  9. Ö

    käytin poikaa *poliisiasemalla* tunnustamassa

    Poliiseilla ei ollut tänään sivukyläpäivä (eilen ois ollut, ku ois tiennyt sen) joten marssitin pojan tunnustaan syntinsä ulosottoavustajan luokse :D ovat saman oven takana. Ulosottoavustaja oli hommassa mukana, tuttu ihminen :) Poika vähän nolona eikä meinannut uskaltaa tulla sisälle...
  10. Ö

    KAURAPUUROKOKOVARTALONAAMIO

    Mä keittelin aamulla pikapuuroa, semmosta joka on pikkupusseissa valmiina ja maustettuja, nuorimmille lapsille aamupalaksi . Joku jätti sit syömättä isoimman osan, ja astian liian lähelle tiskipöydän reunaa.. nyt tuo vuosikas oli päättänyt käydä kurkkimassa mitä kipoissa on (äiti tuhma...
  11. Ö

    mistä numerosta saa viestillä puhnrotiedot

    tiedän nimen, mutten puhelinnumeroa.. (tekstiviestillä mieluiten)
  12. Ö

    mä oon kauhia äiti :D :D :D

    Mä ilmoitin 5poikaa taidepajaan, jota pidetään neljänä päivänä. Tuossa ei varmaan ole kenenkään mielestä outoa, mutta: 2 poikaa ei vielä tiedä koko jutusta mitään, 2poikaa (vanhimmat pojat) ei halua lähteä. Yksi pojista tietää ja haluaa osallistua Pojat pitävät piirtämisestä, ja isoimmatkin...
  13. Ö

    päivänsäde ja mennikäinen -sanat hukassa

    Eikä tää rakkine päästä googlettaan :/ Etsiskö ja copypastais joku kiltti mulle ne, saisin yllättää tytön ku se tykkää tuosta laulusta ja mun tynkätynkäversiosta :) ..se miettii miksi toinen täällä aivan laiska on, ja toinen työtä rakastaa (tuossa yks loppuversio laulusta :whistle: :kieh: )
  14. Ö

    paljonko maksaa tietsikan putsaus liikkeessä

    tässä koneessa mättää nyt ja paljon :( spywarea ainakin on, sit googlen tilalle tulee joku *virustorjunta*sivu, mitään uusia juttuja ei netistä voi etsiä, tulee tuo ko sivu. kotisivua ei voi vaihtaa. jne adware ja antiwir + wintoosan palomuuri käytössä
  15. Ö

    game cube myytävänä

    Sisältää: Konsolin (hopea Game Cube) Ohjaimen Tarvittavat johdot Scart-liittimen Super Mario sunshine peli hp 50e +pk Poika myy omansa pois, jotta saa ostaa lukiokirjoja :D
  16. Ö

    millaisia isiä teillä on-galluppi

    Mun isä saatto käydä lenkillä kärryjen kans 40v sitten.. käytiin soutuveneellä jossain saaressa jossa puumaja ja paljon kieloja (tuolloin isä oli kolmivuorotöissä) Sit myöhemmn kuljetti jotain meistä mukanaan töissä (putkimies) ja yhdessä tehtiin risusavotoita, pantiin pottuja kasvaan, tehtiin...
  17. Ö

    oonko tyhjästä käärmeissäni???

    Mies on aamun ollut ulkona aurinkoapaistattelemassa ja tupakoimassa.. mä oon laittanut ruokaa, täyttänyt tiskikonetta, hoitanut kuopusta.. elli muuten normipäivä, paitsi että mies on kotona... ja on meidän 18v hääpäivä. ei onnitteluita, ei kahvia, ei mtn.. eilisillan mies oli majoituspuolella...
  18. Ö

    meni loputkin juhannusfiilikset

    ei lasten takia vaan isännän.. sillä on harvoin vapaata, mutta nyt on. Kävi se polttamassa muutaman makkaran grillissä että kaikki saa syödä (hiilenä) oli jo kaljaa ottanut. Nyt illan aikana ihemettelin missä se on, ni oli mennyt majoituspuolelle katsoon telkkaria kaljatölkkien kans...
  19. Ö

    taas muksut alko toistensa härnäämisen :(((((((((

    Dysfaatikkopoikaa härnäävät sanomalla hopeanuoli tai inyosa.. ja 14v alkaa raivoaan ja karjuun tuommosesta :/ ärsyttää tuommonen toisen härnääminen, ja se että toinen raivostuu ihan tyhjästä :/ Ja tuota on jatkuvasti, adhdpoika härnää melkeen kaikkia. 3 ja 5vuotiaat matkii sitä. Ku keksis...
  20. Ö

    yhden muutoksen haluaisin palstalle (galluppi)

    Mä haluaisin että näkys että yksityisviestejä on tullut. Kuten oli ennen uudistusta. Nyt pitää muistaa käydä kurkkimassa yv-kansioita aika-ajoin, jos ois luukku kolahtanut

Yhteistyössä