oonko tyhjästä käärmeissäni???

Mies on aamun ollut ulkona aurinkoapaistattelemassa ja tupakoimassa.. mä oon laittanut ruokaa, täyttänyt tiskikonetta, hoitanut kuopusta..
elli muuten normipäivä, paitsi että mies on kotona... ja on meidän 18v hääpäivä. ei onnitteluita, ei kahvia, ei mtn.. eilisillan mies oli majoituspuolella katsomassa jotain leffaa ja kaljoittelemassa (ei aisakkaita)
Mä en taida ansaita mitään huomionosoitusta mieheltä.. miehelle on paistumassa pihvejä uusienpottujen kera ja aioin tehdä raparperipiirakkaa myöhemmin syötäväksi. Mut ei oikeen tee mieli
 
JONSERED Karhunkantaja
En tiedä, mutta vastata piti. Josko ei muista? Itse olen ratkaissut ongelman laittamalla äijän kännykkään muistutkset tärkeille päiville, ei se muuten ihan rehellisesti muista...
 
Luulis muistavan, koska ite äitinsä kans aikoinaan hääpäivän valitsivat. Vanhemmillaan näet sama hääpäivä ollut. Ja poika muistutti eilen..
En mä nyt mitään ihmeitä odottanut, mut ois ees pusulla nakannut ja kaljupääkahvit tarjonnut. Tai ois lasten kans että mä saisin vuorostani rentoutua.. ku sillä kuitenkin noita juhlia ja kokouksia ollut viimeaikoina joissa saanut rentoutua (siskonpojan yo-juhlat helsingissä, oli reissussa pe-ma.. 2päivän kokous jossa meni viikon.. sit ottanut senkin jälkeen pari kertaa kaljaa ainakin )
 
Miten minusta tuntuu että kovin monesta miehestä tulee juhannuksen aikaan teinejä? :D
Ja kun nyt puhun kovin monesta, niin kaikkien täydellisten miesten vaimojen ei kannata tulla nyt kehuun,että ei mun mies vaan ja jne :D Totuus on,että hyviäkin miehiä on, mutta ne nyt vaan sattuu olemaan harvassa...
Todella ikävää... mun mies lähti juhannukseksi 350 kilometrin päähän ja sillä on siellä nyt vuorokausi aikaa saada autonsa kuntoon kun sen pitäis huomen illalla tulla kotiin... minä mielenkiinnolla seuraan, kumpi sille jää päälle, juominen, vai auton korjaaminen... epäilen ensimmäistä... enkä jaksa ees välittää...
 
Kivakivakiva. Isot pojat leikki pienellä jonglöörauspallolla makkarissaan, sillä seurauksella että makkarin ikkunan sisimmäinen ruutu on rikki. Ja noi ikkunat on normaalia isommat
No, parempi tää hääpäivä on vielä kuin meidän 10v hääpäivä :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Kivakivakiva. Isot pojat leikki pienellä jonglöörauspallolla makkarissaan, sillä seurauksella että makkarin ikkunan sisimmäinen ruutu on rikki. Ja noi ikkunat on normaalia isommat
No, parempi tää hääpäivä on vielä kuin meidän 10v hääpäivä :D
Mitäs silloin tapahtui? Oliko se teillä ku hääpäivä oli hieman haiseva? :whistle:
 
Lunatic
Miksi sä sitä ukkoa passaat, pyyhitkö sen pyllynkin? :(

Anteeksi, sapettaa kun vaimot on jotain kotitalouskoneita ja miehet vaan vetää lonkkaa. Näytä missä kaappi seisoo, ole NAINEN!!
 
mä tein valkosipulipotut ja pitppuripihvit, puin parhaat päälle ja soitin miehen kotia. tää ihmeissään *mitä nyt* oli äitillään just syöny älyttömän annoksen kaurapuuroa (ei kotona ees koske siihen) ja ensin ei aikonu syödä mut sitten väkisellä söi ne.
Sit myöhemmin soitin anopin ja mehen veljen kakkukahville. Anoppi puhu kokoajan omasta hääpäivästään, laski kuinka monta vuotta miehensä kans oli naimisissa.. ja ne vuodet sit jatku vaikka appi on kuollut aikoja sitten.
kahvipöydästä mies paineli suoraan veskiin, ja sit huomattiin että viemäri on ihan tukossa. paska lillu kellarissa ja koko juhannuksen ajan, koska sitä ei saatu auki ennenku putkimies tuli (ja se oli lomilla juhannuksen aikana) vähänkö haisi koko talo paskalle, vessahommat piti käydä läheisellä taksikopilla hoitamassa
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
mä tein valkosipulipotut ja pitppuripihvit, puin parhaat päälle ja soitin miehen kotia. tää ihmeissään *mitä nyt* oli äitillään just syöny älyttömän annoksen kaurapuuroa (ei kotona ees koske siihen) ja ensin ei aikonu syödä mut sitten väkisellä söi ne.
Sit myöhemmin soitin anopin ja mehen veljen kakkukahville. Anoppi puhu kokoajan omasta hääpäivästään, laski kuinka monta vuotta miehensä kans oli naimisissa.. ja ne vuodet sit jatku vaikka appi on kuollut aikoja sitten.
kahvipöydästä mies paineli suoraan veskiin, ja sit huomattiin että viemäri on ihan tukossa. paska lillu kellarissa ja koko juhannuksen ajan, koska sitä ei saatu auki ennenku putkimies tuli (ja se oli lomilla juhannuksen aikana) vähänkö haisi koko talo paskalle, vessahommat piti käydä läheisellä taksikopilla hoitamassa
Heheh, muistin oikein. :)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
mä tein valkosipulipotut ja pitppuripihvit, puin parhaat päälle ja soitin miehen kotia. tää ihmeissään *mitä nyt* oli äitillään just syöny älyttömän annoksen kaurapuuroa (ei kotona ees koske siihen) ja ensin ei aikonu syödä mut sitten väkisellä söi ne.
Sit myöhemmin soitin anopin ja mehen veljen kakkukahville. Anoppi puhu kokoajan omasta hääpäivästään, laski kuinka monta vuotta miehensä kans oli naimisissa.. ja ne vuodet sit jatku vaikka appi on kuollut aikoja sitten.
kahvipöydästä mies paineli suoraan veskiin, ja sit huomattiin että viemäri on ihan tukossa. paska lillu kellarissa ja koko juhannuksen ajan, koska sitä ei saatu auki ennenku putkimies tuli (ja se oli lomilla juhannuksen aikana) vähänkö haisi koko talo paskalle, vessahommat piti käydä läheisellä taksikopilla hoitamassa
Heheh, muistin oikein. :)


Ja mulle tuli DEJA VUU ...

 
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Mies on aamun ollut ulkona aurinkoapaistattelemassa ja tupakoimassa.. mä oon laittanut ruokaa, täyttänyt tiskikonetta, hoitanut kuopusta..
elli muuten normipäivä, paitsi että mies on kotona... ja on meidän 18v hääpäivä. ei onnitteluita, ei kahvia, ei mtn.. eilisillan mies oli majoituspuolella katsomassa jotain leffaa ja kaljoittelemassa (ei aisakkaita)
Mä en taida ansaita mitään huomionosoitusta mieheltä.. miehelle on paistumassa pihvejä uusienpottujen kera ja aioin tehdä raparperipiirakkaa myöhemmin syötäväksi. Mut ei oikeen tee mieli


Jotenkin vaikeaa ottaa kantaa, kun ei tiedä ihmisiä, tunne ihmisiä. Virtuaalisesti yrittää muodostaa kuvan ja käsityksen ihmisestä. Mutta kirjoittamasi pysäytti mut tähän, ja annan neuvoja mitä itse tilanteessa tekisin.

Eli jos se miehesi nyt on siellä kotona, niin sinähän puet ja laitat itsesi ykkösiin. Passaat sen ruuan miehellesi ja tietysti onnittelet vielä kuuluvalla äänellä mikä päivä on. Jos ei vieläkään vastakaikua, niin sitten sanot, että kun hän kerran on paikalla, niin sinä lähdet nyt ottamaan parit ja juhlimaan "näkymätöntä hääpäivää". Ja sitten tosiaan lähdet.

Paljon on varmasti miehessäsi hyvääkin, kun näin kauan olette olleet yhdessä. Mutta tottumus ja totuttaminen tappavat monessa suhteessa sen olennaisen, ja siihen on yleensä kumpikin osapuoli syyllinen. Se totuttaja ja tottunut.

Eli nyt uudet tuulet puhaltamaan, ihan jo noin pitkän parisuhteen kunniaksi. Mutta onnea hääpäiväsi johdosta, ja vaikket menisi kuin nurkan taakse "ulvomaan", niin pysyttele kotinurkilta ainakin se pari tuntia pois. Pikkuhiljaa ja tapoja muuttamalla, niin maailma on teille molemmille parempi paikka elää.

Uskon että sinulla on paha mieli, mutta niitä muutoksia ei suhteessa tapahdu, jos et itse muuta sitä tosiasiaa että sinullakin on omat toiveesi ja oma elämä. Mutta tsemppiä sulle.
:flower:
 
anne
niin tai otat 2 annosta ruokaa rasiaan ja lähdet anopille. sanot miehelle, että menet juhlimaan hääpäivää, on anopin kanssa elävien ja kuolleitten miesten leskien hääpäivä tänään!
 
Ruuasta ei onnistunut ku uudetpotut kunnialla, joten niitä ei anopille voi tarjota. Sitäpaitsi se ei oo ennenkä usklatanut syödä mun lähettämää ruokaa, on kuulemma pelännyt että mä myrkytän sen :0
isäntä on kadonnut pihalta.. onko mennyt katsoon telkkaria rauhassa vaihteen vuoksi.
No, poikakoiralla on ilon päivät ku saa ison läjän pihvejä
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Ruuasta ei onnistunut ku uudetpotut kunnialla, joten niitä ei anopille voi tarjota. Sitäpaitsi se ei oo ennenkä usklatanut syödä mun lähettämää ruokaa, on kuulemma pelännyt että mä myrkytän sen :0
isäntä on kadonnut pihalta.. onko mennyt katsoon telkkaria rauhassa vaihteen vuoksi.
No, poikakoiralla on ilon päivät ku saa ison läjän pihvejä
Katat koiralle juhlapöydän ja laitat pojat ottamaan susta ja koirasta valokuvan. Sitten laitat kuvan kehyksiin esille ja kun ukkos siitä jotain kysyy, sanot vaan, että otit sen muistoksi 18-vuotishääpäivästäsi

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Ruuasta ei onnistunut ku uudetpotut kunnialla, joten niitä ei anopille voi tarjota. Sitäpaitsi se ei oo ennenkä usklatanut syödä mun lähettämää ruokaa, on kuulemma pelännyt että mä myrkytän sen :0
isäntä on kadonnut pihalta.. onko mennyt katsoon telkkaria rauhassa vaihteen vuoksi.
No, poikakoiralla on ilon päivät ku saa ison läjän pihvejä
Katat koiralle juhlapöydän ja laitat pojat ottamaan susta ja koirasta valokuvan. Sitten laitat kuvan kehyksiin esille ja kun ukkos siitä jotain kysyy, sanot vaan, että otit sen muistoksi 18-vuotishääpäivästäsi

:whistle:

Apua.... :LOL: *tippus penkiltä* :LOL:
Ei sais nauraa, tosi mälsä tilanne, mut keittiönoita pääsi just asian ytimeen :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Ruuasta ei onnistunut ku uudetpotut kunnialla, joten niitä ei anopille voi tarjota. Sitäpaitsi se ei oo ennenkä usklatanut syödä mun lähettämää ruokaa, on kuulemma pelännyt että mä myrkytän sen :0
isäntä on kadonnut pihalta.. onko mennyt katsoon telkkaria rauhassa vaihteen vuoksi.
No, poikakoiralla on ilon päivät ku saa ison läjän pihvejä
Katat koiralle juhlapöydän ja laitat pojat ottamaan susta ja koirasta valokuvan. Sitten laitat kuvan kehyksiin esille ja kun ukkos siitä jotain kysyy, sanot vaan, että otit sen muistoksi 18-vuotishääpäivästäsi

:whistle:
:D :D :D
poika kävi kertomassa että isäntä on majoituspuolella telkkaria katsomassa. Eli ei tarvi murehtia siitä että sapuska ei oikeen onnistunut (sen syö kyllä rikkomatta hampaitaan) piirakkaa en oo vielä ees väsänyt, aloitan kun saan Tanelin nukkuun

 
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Huvittavinta on, että mies ei vielä ees tiedä että oon pahalla päällä :kieh: en oo sitä tänään sisällä nähnyt, ikkunasta kurkkailin ku otti pihalla aurinkoa. :kieh:

Ja sitten keräät koko raivon siihen mieheen joka sitte kattoo sua hölmistyneenä,että mikäs aika kuusta SULLA on että kun ollaan NOIN hyvällä tuulella :D nimimerkillä kokemusta on... :D

Kyllähän sen miehen pitäis se telepaattisesti TUNTEE,että nyt on vaimo/avovaimo TODELLA kettuuntunut....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Huvittavinta on, että mies ei vielä ees tiedä että oon pahalla päällä :kieh: en oo sitä tänään sisällä nähnyt, ikkunasta kurkkailin ku otti pihalla aurinkoa. :kieh:

Ja sitten keräät koko raivon siihen mieheen joka sitte kattoo sua hölmistyneenä,että mikäs aika kuusta SULLA on että kun ollaan NOIN hyvällä tuulella :D nimimerkillä kokemusta on... :D

Kyllähän sen miehen pitäis se telepaattisesti TUNTEE,että nyt on vaimo/avovaimo TODELLA kettuuntunut....


Ehkä mä en sit osaa olla tarpeeks kettuuntunut.. mun tapa on murjottaa, mut sitä mies ei taida huomatakkaan tässä porukassa

 

Yhteistyössä