Hakutulokset

  1. U

    Heippa salolaiset äidit!

    Enpä tiiä saako tänne laittaa toisen netti ossan mut mode poistakoon jos ei saa.... Eli www.vauvat.net ja sinne kun kirjautuu ja katsoo osiosta ystävät niin löytyy muita salolaisia mammoja jotka sillon tällöin tapaavat kahvittelun merkeissä!
  2. U

    Miten pieni voi olla kuukausipalkka?

    \ Siis oikeesti? Ja joku tekee töitä tuolla palkalla?
  3. U

    Vauva nukkui ekaa kertaa elämässään 9h unet..

    =) Onnea. Olen niiiiiiiin kade että , tytsy nyt 1v8kk ja ei ole nukkunut koskaan kunnolla. Yöllä huutelee ja hilpaa sängystä pois. Ei tuttia, nukkuu omassa, ei velliä, ei maitoa... ja ei nuku :/ haaveena kunnon yöunet. Äiti on Tosi väsynyt jo ja töissä pitää jaksaa päivät
  4. U

    Huomio SALO

    Täällä yks salolainen äippä meilillä voi heittää aitimyy@netti.fi OLen 28v ja 5 lapsen äippä
  5. U

    G:kuka ryyppää tänään?

    Miun mies!
  6. U

    Poikaani etsittiin poliisin kanssa ilta

    Riippuu paljon paikasta missä voi antaa olla 5 v yksin kaverille ja moneenko asti. meillä täällä erittäin hyvin voi, mutta jossain muualla ei ehkä voikkaan. Ja meillä tapana että puol 8 tai 8 saa olla!
  7. U

    Mitä sexyä haluisitte kokeilla,mut ette "kehtaa"

    Naista ja 2 miestä. En saa kumpaankaan miestäni syttymään :\|
  8. U

    etä lasten tavoista

    \ Kiva lukea tämmöistäkin välillä. Sitten minullakin on toivoa onnellisesta uusioperheestä!!!! Teillä terveen itsetunnon omaavat lapset
  9. U

    Mico vai Miko

    Minulla poika on nimeltään miko
  10. U

    voi antakaa mielipiteitänne

    \ Välillä tukeinen on vaikeaa, kun hän on poistanut minut kokonaan elämästään. En ymmärrä tämä on tullut n.1v sisällä. Kaikki mitä minä teen ei anneta mitään arvoa. Sanoi minulle että on siitä surullinen kun isi erosi meidän perheestä.. Syy ei ollut minun isä ja äiti olivat olleet 1v erossa...
  11. U

    voi antakaa mielipiteitänne

    \ Joo jos oma lapseni olisi samanlainen tarvisin lomaa hänestä :'( surullinen tosiasia. Joo ei tarvitse lapsen kärseä, mutta ei tarvitse myös minunkaan lapsien kärsiä???? Monimutkainen juttu.. En halua hylkiä mitenkään lasta mutta on vaan niin hankala :ashamed: :ashamed:
  12. U

    voi antakaa mielipiteitänne

    joo mielummin olen pojan kanssa kahden. No en ole tunnekuohuissa, mutta isä voi kohta olla. Ihmeellisesti jumaloi tytärtään eikä edes vieläkään usko että lapsella on käytöshäiriö tai muu vastaava.. Käy ihan terapiassa. Haluan vain rauhallisen joulun!!
  13. U

    voi antakaa mielipiteitänne

    Siis mieheni tytär on käytöshäiriöinen lapsi joka saa perheen olon erittäin tukalaksi!! Minulla ja miehelläni on yhteinen poika ja toinen tulossa. No kysymys on nyt kuitenki joulusta.. Minä haluaisin pojalleni ja itselleni rauhallisen ja seesteisen joulun ja se ei onnistu jos tytär tulee meille...
  14. U

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    \ Tämä on se Renny Harlin elokuva jossa Geena Davis on agentti joka on menettänýt muistinsa, ja elää kotiäitinä. Tli vasta töllöstäkin...
  15. U

    jonkun moka joka saa sinut...?

    \ :laugh: :laugh:
  16. U

    -70 äidit

    70 syntynyt äiti Savonlinnasta. Lapset 13v, 11v ja 11kk :wave:
  17. U

    reilusti ylipainoiset

    Reilusti lihava! Syön masennuslääkkeitä jotka lihottavat. Paino noussu 10 kg joulukuun alusta lähtien :ashamed: Nyt yritän tsemppata...mieliala rupeaa olemaan jo kohdillaan. Pitäkää peukkuja. Pituus 170 cm ja painoa yli 100
  18. U

    Linkkejä olkaa hyvä!

    :attn: :attn:
  19. U

    20 vuotiaana äidiksi???

    Minä aloin odottaa esikoistani 17-vuotiaana.Täytin 18 pari viikkoa ennen pojan syntymää.Nyt oon 27 ja odotan viidettä lastani ja mikä parasta on itsekin vielä nuori kun lapset ovat isoja eli ei ikä katso onko valmis äidiksi.

Yhteistyössä