Miten pieni voi olla kuukausipalkka?

vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:29 Uusioäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:27 vieras kirjoitti:
minimipalkka ainakin meillä hautausmaantyöntekijöilta kuukausipalkaksi, tunteja n. 40 viikossa, on 970 e kuussa :wave:
Siis oikeesti? Ja joku tekee töitä tuolla palkalla?
Parempi kai tehdä töitä palkkansa eteen ku sossun luukulta hakea,vai?
:eek: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:35 vieras kirjoitti:
en kaiva hautoja, saisin silloin palkkaa tuplasti enemmän , pidän paikat siistinä :wave:
Mäkin olin palstahoitaja 5 kesää opiskeluaikoina. ja kummasti se opiskellessa autto se 1000 käteen, kun kesäks loppu tuet ym. ja opiskelijan verotus taas hyvinkin kevyt, kun en tehny töitä muulloin vuodessa. meillä oli silleen, että palkkaluokka nousi (vissiin 3 luokkaa), kun meni taas uudestaan. Tod rankka duuni. ja haudankaivaja kaivurillaan kyllä tosiaan tienaa paljon paremmin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:33 vieraana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:29 Uusioäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:27 vieras kirjoitti:
minimipalkka ainakin meillä hautausmaantyöntekijöilta kuukausipalkaksi, tunteja n. 40 viikossa, on 970 e kuussa :wave:
Siis oikeesti? Ja joku tekee töitä tuolla palkalla?
Parempi kai tehdä töitä palkkansa eteen ku sossun luukulta hakea,vai?
:eek: :headwall:
Ja jonkun nuo matalapalkkaisetkin työt on tehtävä. Vaikka palkka olisi huono, siitä maksaa veroja ja kerryttää itselleen edes vähän eläkettä.
 
Mulle yritettiin tarjota työtä josta olis maksettu palkkaa 700e kuussa.Ei lomakorvauksia eikä ylitöitä olis maksettu.Töitä olis käytännössä joutunu tekemään noin 10 h/pv tai enemmän ja olis joutunu roikkumaan 24 h känny kourassa.Arvatkaa suostuinko?En todella!Ihan pokkana pomo yritti tätä ehdottaa,kuulemma aivan kohtuullinen palkka työstä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:54 vieras kirjoitti:
Mulle yritettiin tarjota työtä josta olis maksettu palkkaa 700e kuussa.Ei lomakorvauksia eikä ylitöitä olis maksettu.Töitä olis käytännössä joutunu tekemään noin 10 h/pv tai enemmän ja olis joutunu roikkumaan 24 h känny kourassa.Arvatkaa suostuinko?En todella!Ihan pokkana pomo yritti tätä ehdottaa,kuulemma aivan kohtuullinen palkka työstä.
Pystytkö kertomaan, millaisesta työstä olisi ollut kyse? Palkka ei oikein vaikuta olevan suhteessa työajan ja tavoitettavanaolo-vaatimuksen kanssa.
 
matte
Alkuperäinen kirjoittaja arska:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:54 vieras kirjoitti:
Mulle yritettiin tarjota työtä josta olis maksettu palkkaa 700e kuussa.Ei lomakorvauksia eikä ylitöitä olis maksettu.Töitä olis käytännössä joutunu tekemään noin 10 h/pv tai enemmän ja olis joutunu roikkumaan 24 h känny kourassa.Arvatkaa suostuinko?En todella!Ihan pokkana pomo yritti tätä ehdottaa,kuulemma aivan kohtuullinen palkka työstä.
Pystytkö kertomaan, millaisesta työstä olisi ollut kyse? Palkka ei oikein vaikuta olevan suhteessa työajan ja tavoitettavanaolo-vaatimuksen kanssa.
 

Yhteistyössä