Hakutulokset

  1. I

    <3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

    Onnea kovasti kaikille plussanneille!!! :flower: :heart: Minä pudottaudun pois pinoista, aloin syömään pillereita taas, kun menen naimisiin heinä-elokuun vaihteessa. Puku nääs katottu ja kirkko varattu :heart: jos sitä mahtus siihen pukuun, ni siksi pillerit. silti kuumeilen ja osaltana...
  2. I

    Haetaan urosta!! pikaisesti!!

    ylös!
  3. I

    Haetaan urosta!! pikaisesti!!

    Ajattelin nyt jälkeenpäin samaa! mussta siis kissaurosta haetaan!! :D
  4. I

    Haetaan urosta!! pikaisesti!!

    :attn: Venäjän siniselle maatiaiskissa naaraalle hakusessa pikaisesti kiimaan urosta! Urokselle vaatimuksena vain yst luonne ja terveys. Kissan pennut jää perheeseen, uroksen lainaajalla mahd. pentuun jos niitä saadaan aikaiseksi! Lohja-siuntio-virkkala-nummela/uusimaa!! Laita...
  5. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3394245.jpg Tollanen testi puolentunnin päästä, testiviiva näkyi kaksi minuuttia, sen jälkeen hävis ja sitten toi puolentunnin päästä.. eli nega vielä!! ipa
  6. I

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Onnea Jellona84 Taihtoisin perässä tulla :D
  7. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Päivää.. ei ole täti vieläkään ferrarilla paikalle kurvannut, side ollut valmiina jo kaksi pvää.. testikin oli aamusta nega.. :| tyhmää harrastaa noita testien tekoja ja tuijottaa niitä se loppupvä, jos vaikka jostain siihen ilmestyis viiva vielä... :laugh: saako sitä udella että kuinka...
  8. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Huomenta taasen!! Kiitos äiti vm 70!! Sekää särkee alhaalta ja testi nega, niin taitaa ne ferrari-pvät olla taas käsillä.. :headwall: Kiitos onnittelioille!! :heart: äiti vm 70 Meillä myös likka herää öisin(tosi rentouttavaa), se saataa nukkua sen verran kuin pvällä päikkäreitään ja...
  9. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Huomenta! Pyh, mä alotan tjot:in kyllä nyt, vaikka menkkoja ei oonnkaan vielä. Kyllä ne sieltä taas tulee.. |O huokaus. Asiasta kymmenenteen: :flower: :heart: Mies kosi minua!!! Sillä on kuumetta :laugh: en kyllä vastannut vielä mitään... sain jopa tuoksuvia isoja ruusuja! Kesä häät...
  10. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    huoh, Testasin mielenkiinnosta tänään aamulla vaikka nuo 27/30 vasta onkin, negahan siellä testissä köllötti... :ashamed: Mullakin oli tai on yliodotuksia, ylihedelmällisyys mielessä kun niin heti mukamas raskaaksi tulevani luulin.. närhen munat... :kieh: pikkasen alaselkä viestii...
  11. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Mä vaan täällä piinailen keskenäni... :laugh: Tuo räkätäuti ei ota talttuakseen.. :snotty: :) asiasta kymmenenteen, tuo kakkosen vai minkä kanavan ohjelma olikaan, kun se nyrkkeilijä nainen keikkui siellä trapetsilla.. se näytti aika hurjalta, tai silleen en tulis alas että masuun ottaa...
  12. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Onnea Elämänilolle!!! :heart: :snotty: meikällä on tommonen pahasti päällä. kauhea kuume ja räkää joka paikka tukossa ja kauhea yskä, tuntuu että yskin keuhkot pihalle!! |O Yks hyvä puoli, on niin hirvee olo ettei tupakalle mielinny mennä, ni se jäi!!!! :D Jes!! Täällä edelleen vikisen...
  13. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    :attn: Nyt vaan jännittäjät testaamaan kovasti!! jännitän puolestanne!! Ja kiitos mielipiteistänne!! tulivat tarpeeseen... :heart: ipa
  14. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Iltaa... Vitsi että noi testit polttaa jo kaapissa, jäi viime kierrosta kaapin perukoille :D tuhruttelukin on jo loppunu.. No joo pakko purkaa tänne noita miesten ymmärtämättömyyksiä...:: Mies suuttui sitten kunnolla mulle ekaa kertaa suhteemme aikana tästä: En suostunut hoidattamaan...
  15. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    huomenta! Väsyttää |O Meikä se aina vaan herää ekana hoitamaan vaikka mies lomalla ja vois herää.. :headwall: Mä tahtoisin että mulla olis lyhempi kierto.. Keitä kauhistuttaa toi paukuttaminen lasten kannalta?? mulla kauhee stressi että toi likka herää, herkkäuninen kun on.. eikai se rytmi...
  16. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Meitä on lisääntynyt, kiva homma :D Puuh, kroppani on outo... nyt kun on toi ovis ni tuhruttelen minkä kerkeen.... :ashamed: kai se muistelee että näihin aikoihin oli aina pillereiden tyhjennysvuoto. mä nyt pidän tota 15.11.ja 15.12. mun kiertovälinä. Onko sillä muuten vaikutusta jios...
  17. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    heip, ei oo kerinny kauheesti täällä käymään, muutto ja joulu nääs... :p Omaa napaa: Oon tehny noita aconin ja halpatestin ovistestejä... kyllä on sekin taas yhtä arvuuttelua.. tänään aamulla kol 10.30 piirtyi aconiin hienot viivat joskin testiviiva aavistuksen heikompi, illalla haamujen...
  18. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    herranjestas, on hetken pois ni plussia satelee.... täytyyki varmaa useemmin poistua muuttamaan.... Voi jumankekka että on väsynyt, tuntuu mahottomalta hommalta, kuinka paljon kaksioon voiki mahtua!! menee ainakin tällä tahdilla viel kaks vkoa ennenku on kaikki saatu uuteen osotteeseen...
  19. I

    ***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

    :D herranjestas, on hetken pois ni plussia satelee.... :heart: täytyyki varmaa useemmin poistua muuttamaan.... :p Voi jumankekka että on :p väsynyt, tuntuu mahottomalta hommalta, kuinka paljon kaksioon voiki mahtua!! menee ainakin tällä tahdilla viel kaks vkoa ennenku on kaikki saatu uuteen...
  20. I

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    :attn: Huom!! olen hetken palstatauolla luustavasti paripvää, muuton vuoksi!!! :attn: Mutta semppiä kaikille!! :hug:

Yhteistyössä