<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

hugoliina sanopa muuta! Loppukierrossa sitä on jossain aikajatkumossa jossa päivät venyy viikon mittaisiksi. Tällä kertaa me muutetaan piinaviikolla, joten ei haittais vaikka päivät olisikin megapitkiä, sais enemmän aikaa järjestää kamoja paikoilleen. =)
 
Mä vaan täällä piinailen keskenäni... :LOL:
Tuo räkätäuti ei ota talttuakseen.. :snotty: :)

asiasta kymmenenteen, tuo kakkosen vai minkä kanavan ohjelma olikaan, kun se nyrkkeilijä nainen keikkui siellä trapetsilla.. se näytti aika hurjalta, tai silleen en tulis alas että masuun ottaa. Jäinkin miettimään että jos tolleen saa trapetsilla taiteilla niin saakohan sitten jatkaa ratsastusharrastusta suht turvallisin mielin...?? :eek: sitä kun en haluis lopettaa..

Mä en vielä turvaudu kuin noihin o-tikkuihin, jos tässä nyt kumminki menee enemmän kiertoja ilman tulosta ni sitten ehkä tota greippiä ja foolihappoja ja vitskuja..
Kotirintamallakin menee rauhallisesti, miehen tyylillä jatketaan; ei puhuta eilisistä...
eli taas on voimassa vauvan teko ja naimisiin menot yms...
ja mun tupakkilakko pitää, lauantai-illasta asti jo!!!
Pistin miehenki lakkoon, joskin se on polttanu muutaman, se käyttää nikotiinitapuja, mutta itte olen ylpee etten tartte mitään... B) :D

pakkasterkuin ipa...*yskii*
 
ipa Tupakan lopettaminen on jees. ite lopetin tos 2kk sitten ja mieli on tooosi hyvä :)
Pien peukkuja että saaat halut pois kokonaan :hug: meillä mie polttaa mutta sano lopettavasa joskus kun siltä tuntuu, en halua painostaa kun siitä ei tule ku AVIOKRIISI!! :LOL: :LOL:
 
kaz
Ääh.. minä masennuin kun katsoin tuota yhteislistaa, ku silloin aikoinaan kun tulin palstoille, niin ajattelin, että plussaan nopeasti. Esikkohaaveissa oli sellainen keskiarvolaskuri, jossa näkyi plussanneiden YK keskiarvo ja ajattelin, että sitä olisin voinut pudottaa, mutta ei näillä kierroilla :headwall: Täti on kuitenkin lähtenyt, että jospa tämä taas tästä :/ Anteeksi purkautuminen :ashamed:
 
:heart:PERJANTAI 9.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp7/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp7/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp18/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp20/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp9/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp13/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp7/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp16/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa............kp26/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp10/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp7/27................yk4................toinen toiveissa
Emmama......kp17/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp4/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp2/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp7/28...............yk3..............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp30/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp3/28.................yk8..............toinen toiveissa
Dreamer78....kp36/37...............yk9............3./1. yhteinen toiveissa
P123..............kp20/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84...........kp34/26..............yk?......................?
minime...........kp30/30..............yk10..............toinen toiveissa
äippäliini83....kp5/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp5/29-34....yk3..............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

pe 9.1
la 10.1minime
su11.1
ma12.1
ti13.1
ke14.1
to 15.1
pe 16.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:



 
Heips teille kaikille. Tulin pyörähtään viel tääl, olen jo aikalail siirtynyt tonne odottajien puolelle, mut tänään tein viellä yhden testin, koska en ehkä oikean vielläkään tajua että odottaisin, vaikka pahoinvointikin on jo yllättänyt ihan kunnolla muutamaan otteeseen, sekä väsy ja pissittäminen ovat mukana. =)

Toivon tänne oikein hirmusen paljon plussia vaikka jokaiselle yksi. =)

 
Huomenia.. alkaa olemaan taas muutamia kellä päivät täynnä. Ansku-82, Dreamer78,Alisa84 ja minime?? Oisko jollain jo plussa uutisia?

kaz :hug: :hug: kun se pieni nyytti on vihdoin sun sylissä tai edes tulossa niin unohdat kyllä sen kuinka kauan jouduit vauvaa toivomaan.
 
kaz :hug: ja ihan samoin miettein mekin lähdettiin vauvaprojektiin...jotenkin sitä kait kuvitteli olevansa siinä alkuhuumassa jotenkin "ylihedelmällinen" ja plussaavansa viimeistään toisesta kierrosta...mutta ohi meni sekin ja nyt kun kolmas yk lähti käyntiin, niin vähän on nyt sellainen olo, että eipä taida meidän ipana kovin helpolla sieltä tullakkaan. Olen siis jo etukäteen pessimistinen tulevasta yrityksestä! Olen kuitenkin mielessäni ajatellut, niin, että sen vuoden yrityksen pidän kyllä ihan realistisena/ normaali aikana...silloin kuitenkin 90% pareista raskautuu (ainakin jonkun tutkimuksen mukaan...), mutta toki sitä toivoo, että aiemmin jo tärppäisi... hyvä kuitenkin jos edes joskus vielä =)

Täällä ihan kumma täti kylässä, vuotoa minimaalisen vähän. Mutta vasta kp2, joten kaitpa ne "hanat" sieltä vielä aukeaa :LOL: . Malttamattomana jo nyt tädin poistumista odotellaan...ja sen jälkeen heiluu peitot joka toinen päivä koko kierron ajan! Meinasin jo greippimehuakin alkaa litkimään, mutta koska se on niin pahaa, niin päätin, että mennään nyt ihan luonnon suomin keinoin etiäpäin...jos ei edelleenkään tulosta, niin voisihan sitä jossain kierrossa sitä mehuakin koittaa :)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussa onnea minime :heart:
 
Täällä myös lähettiin vauvaprojektiin sillä mielellä että ekasta tärppää korkeintaan tokasta :ashamed: Kun nuo kaksi ekaa ovat saaneet alkunsa ekasta kierrosta. Nyt sitten aattelen, että ehkä meidänkin pitää kokea tämä odotuksen odottaminen ja yrittäminen :/ Kun yritystä on puolivuotta takana niin varaan ajan yksityiselle (oon raskaana ollessa käynyt sellasella tosi mukavalla gynellä ) ja käyn stekkaa et kaikki ok.Kuopuksen alkuraskauden ultrassa tämä gyne löysi multa monirakkulaiset munasarjat (en tiiä onko tuo sitä PCO:ta)? kun en sitten enempää siitä kysellyt (olinhan raskaana). En sit tiiä vaivaisko ne mua sitten :|
 
heippa.
ei oo plussaa täällä - eikä kyllä negaagaan... Mutta tätioireet löytyy: uusi kierto alkaa viimeistään sunnuntaina, mutta toivoisin että huomenna... Vaikka sitten kyllä jäis taas luteaali päivän lyhemmäksi. (jos nyt sitä voi ihan tunnilleen laskea.)

Luulin että joku olis jo sen jälkeen pLussannut, ku oon viimeksi täällä käynyt. mut ei. pöh.
Tsemppiä nyt kaikille tälle viikolle!!!
 
Pahoittelut kaikille neganneille ja tätin riivaalimme!! :hug: Sais se akka painua jo sinne missä pippuri kasvaa!! :kieh:

Joo, huomenna vielä testaan vaikka toivoa ei kamalasti löydy, aamupissasta niin saa varmimman tuloksen.. Jonkinlainen sitkeä toivonkipinä vielä kytee, vaikka jo luovutinkin aikaisemmin.. :ashamed:
 
Moi... odottelen tätiä häipyväksi että päästään uuteen yrityskiertoon (joka on muuten listalla jäljessä eli nyt on 5.). Mulla oli pari pv sitten kamalat repäisykivut nukkumaan mennessä alavatsalla ja mietin että ei kai mulla sentään vielä voinut ovulaatio olla?! En tiä mikä kumma oli ja vatsassa tuntuu edelleen kummalliselta... pah tätä naisena oloa :/
 
Pahoittelut täältäkin suunnalta kaikille tätin yllättäneille! :hug: Mä yhdyn mukaan minimen kanssa toivottamaan täti kauas kauas pois! =)

Tuosta projektista: Lukeudun myös noihin, jotka luuli olevansa ylihedelmällisiä. En olis ikinä uskonut, että yrityskertoja täyttyy näinkin monta. 2001 meille sattui silloin pieni "vahinko" eli tulin raskaaksi. Söin pillereitä silloin ja olin unohtanu ottaa 2kpl peräkkäin ja het nasahti :D Kävi vielä niin, että välissä tuli "valemenkat", eli olin jo rv8, kun edes koko asiaa alettiin epäilemään. (sekin lähti vitsin kautta, kun töissä oksensin ja työkaverit alkoi vihjailemaan mahdollisesta raskaudesta) Ei ollut se pieni vielä kuitenkaan meitä varten tuli km rv11. Tuosta on onneksi aikaa kulunut ja siitä jotenkin selvitty. En oikeestaan oo tainnu siitä aiemmin koko palstalla mitään mainita.

On muuten tosi makeeta huomata, kuinka nuo päivät on taas liitäny eteen päin... oviksen perusteella aion (jos tarvii) testata ke 21.1. Meillä on silloin vuosipäivä ja mikäs olis sen ihanampi vuosipäivän lahja :p
 
Lohduttavaa kuulla että muutkin olvat lähteneet tähän projektiin hieman yltiöpositiivisin mielin. Meillä on kanssa molemmat tärpänneet aika nopeasti ja siksi odotan/-tin myös tästä "helppoa nakkia". Pahoin pelkään että tämän kanssa joudun opettelemaan hieman nöyryyttä ja kärsivällisyyttä :ashamed:

Pääasia on kuitenkin että se pikkuinen ennen pitkää saadaan kainaloon :heart:

Minä ostin kiukuspäissäni clearbluen ovistestin. Hämmästyksekseni sain heti tokana päivänä (kp 19) täyden sarven lasiin =) Oletettavissa siis on että lämmöt nousee viikon loppuun mennessä. Nyt hieman nolo kysymys - oletteko huomanneet kierron vaikutuksia libidoon? Huomasian asian jo ekassa kierrossa ja nyt - päivää ennen ovisplusssaa, olisin voinut kellistää lähes jokaisen vastaantulevaan uroon vaikka hississä matkalla kotiin. No onneksi kuitenkin selvisin kotiin saakka ilman ja kunnian sai oma ukkoseni :LOL:

Vaikuttaa jokatapauksessa siltä että pääsen piinailemaan kohta =)

Terkuin P123 kp 20/ 35?

ps. Dreamer ja muut joilla laskuri täynnä- testatkaa jo että saataisiin iloisia uutisia ++++ puuuuuuh =)
 
Hei,

täällä ei ole menkoista tietoakaan. Tosin mulla oli viimeksikin kierto 33 päivää joten odotellaan. Bongasin oviksen kp 24 (tosin bongasin sen mielestäni joulun pyhinäkin...) ja toivonkin, että tämä olisi vähän pitempi kierto jotta päivät tulee täyteen. Kp 24 ovis bongaus nimittäin hyödynnettiin hyvin.

Oireina nippailu alavatsassa, armoton turvotus alavatsassa, hiusten+ihon rasvoittuminen, heikohko olo (välillä yököttää/etoo), väsyttää kokoajan. Mitähän muuta... No olihan tuossaki! :LOL:

Maltan mieleni ja odottelen rauhassa ainaki ens viikon perjantaihin ennenku testaan mikäli täti ei kurvaa ferrarillaan paikalle. Plussa tuulia kaikille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja josema:
Heippa kaikille! Tulin onnittelemaan Millukkaa..vihdoinkin plussa!! :flower: Ihanaa!! Oltiin joskus useampi kuukausi samoissa kuumeilijoissa, nyt olen tuolla kesämassuissa odottamassa juhannusvauvaa.
kiitos kiitos :flower: muistan myös nimimerkkisi hyvin. tein varmistustestinm vielä eilen kun en meinaa itasekkään uskoa kun alussa oli hailakka viiva muutenkin mutta nyt pärähti kunnon viiva tikkuun joten uskottava se on. kunhan nyt pysyis vaan mukana ja ei käy niinkuin viimeksi
 
Huomenta!
Kaikille plussanneille hirmuisesti Onnea :flower: ja tädin piinaamille isoa isompikin :hug:

Anteeksi kaikille, tarkoitus ei todellakaan ole loukata ketään seur. kirjoituksellani :ashamed:
Tunnustan, olen mä vähän pitänyt hiljaiseloa täältä palstalta, lukemassa ja ( päivittämässä nelosta kuumeilevat) olen käynyt mutta kun jotenkin on niin herkillä, ilmeisesti tämä imetyksen lopettaminenkin herkistää ja sekoittaa hormooneita vielä enemmän kun täältä lukee joltain palstan alta et joku plusssannu tjt. niin itku meinaa tulla, samoin kun näkee töissä jonkun perheen jolla pieni vauva niin joka kerran sama juttu :'(
Nytkään en aseta toiveita korkealle tässä kierrossa kun kuitenkin imetyksen lopettaminen sekoittaa edelleen hormooneita ja niiden palautumiseen menee ainakin muutama kk eli uskon aikaisintaan plussaavani kesällä, jos vielä silloinkaan :/ Imetyksen lopetin juuri ensimmäinen päivä tätä vuotta paitsi että jouduin itsenäisyyspäivänä antamaan neitille toisesta rinnasta kun sitä pakotti niin kovasti eikä maito laskeutunut siitä itsestään.
Nyt olen laittanut itselleni sen rajan et jos en tänä vuonna raskaannu niin sit taitaakin jäädä tämä projekti kokonaan koska jo ikääkin alkaa olla jo mutta ei menetetä toivoa vielä koska nythän on vasta tammikuu ja koko vuosi aikaa ;)

Illalla tikutin ovista kun ajattelin et jospa aamusta olis vahvistunut niin eipä tullut edes niinkään hailakkaa mitä aamulla ja kuitenkin koko illan juili vasemmast muniksen kohdalt et mene ja tiedä, Olkoon :/
Alkaa ahistamaan myös tämä työssä käynti ja pahasti, iski todellinen arki kun loppui tuo osa-aikaisuus ja piti aloittaa nämä keittiöpäälikön tehtävät jälleen. Talvilomaa saa siirrellä ja muutella mut onneks edes muutama päivä jää samaan aikaan kuin isoilla likoilla ;) Mies tuossa yksi ilta jo saarnasikin mulle et kun en ole enää ikinä kotona, et aina töissä varsinkin joka viikonloppu. Tällä alalla kun on ainoastaan jo ka 5 vkonloppu vapaa niin sitähän sit asutaan vkonloput siellä, ainakin tuntuu siltä. Eilen kyseli multa et olnko mä 7.3 töissä ja tiettyhän mä olen koska mun vkonloppuvapaa palaa muutama vko ennen kun olen lomalla ja enkä edes muistanut kun vaan ihmettelin et miks kyseistä päivää niin kyselee :eek: Sehän onkin meidän 17.sta hääpäivämme :heart: Pikkasen niinku järki seisoo :headwall:

Tänään menen kouluun, siis tyttäreni puolesta klo 8-13.00 ja viimeinen tunti on liikuntaa ja luistelua. Eipä ole tullut vielä luisteltua parina viimetalvena paljoakaan et toivottavasti sitä pysyy luistimien kanssa pystyssä. Onneksi en ole ainoa vanhempi että muutama muukin oli tulossa lapsukaisensa puolesta vaikka pari vuotta aikaisemmin olinkin ainokainen esikoisen luokalla. Täälä siis perinne että yläasteella on aina yksi lauantai koulupäivä että joko oppilas tai vanhempi.
Tietty mulle sattu vielä et menen töihin klo 14-23 et saapi nähdä mitä loppuillasta tulee, alkanee varmaan väsy painamaan. Alunperin kaavailin vapaa päivää mutta kun yksi kokki lomalla niin eihän se sit onnistunut ja ehdin jo sitä ennen lupautumaan menemään kouluun kun neitini jo lähtikin sählyturnaukseen. Esikolla siis pitkä päivä pikkusiskonsa kanssa mutta onneksi pärjäävät hyvin :) Mies siis lähti mukaan tuonne sählyturnaukseen.

Mutta nyt mentävä kertaamaan tulevan päivän läksyjä että jotain edes tietäisi jos vaik ope jotain kysyy ettei ihan H Moilasena ole :D
Kaikille mukavaa viikonloppua ja tuokaahan niitä Plussia kaikesta huolimatta :heart:

 
:heart:LAUANTAI 10.1.2009 :heart:


E-V-A...............kp8/33............yk4.................kolmas toiveissa
kaz..................kp8/28............yk7................ensimmäinen toiveissa
delfis...............kp19/28-36.........yk5..............ensimmäinen toiveissa
valtsukka........kp21/24-55...........yk?...............kuudes toiveissa
Flora-79..........kp10/32...............yk4............ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp14/29.............yk12..............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp8/27-29........yk4................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp17/30...............yk4................neljäs toiveissa
ipaipa............kp27/30............yk2.................kolmas toiveissa
Filuuri...........kp11/27-30..........yk3................toinen toiveissa
SantaMaria..kp8/27................yk5................toinen toiveissa
Emmama......kp18/27-33...........yk7................kolmas toiveissa
Niinuska05....kp5/27-29............yk3...............toinen toiveissa
hugoliina.......kp3/28................yk3.............ensimmäinen toiveissa
Liisa75..........kp8/28...............yk3..............ensimmäinen toiveissa
Ansku-82......kp31/30-33..........yk2...............?
Tinkerbelle.....kp4/28.................yk8..............toinen toiveissa
P123..............kp21/?..............yk2(km12/08)....kolmas toiveissa
Alisa84...........kp35/26..............yk?......................?
minime...........kp31/30..............yk10..............toinen toiveissa
äippäliini83....kp6/28................yk1................toinen toiveissa
pikkupikkarainen.kp6/29-34....yk3..............ensimmäinen toiveissa

TESTIPÄIVÄT:

la 10.1
su11.1
ma12.1
ti13.1
ke14.1
to 15.1
pe 16.1
la 17.1

HAAMUILIJAT:




PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:





 


minimelle
menkoista ja äiti vm 70 muuten alakuloisista fiiliksistä. On tää kyllä rankkaa touhua. Mielialat vaihtelee laidasta laitaan. :/

Minähän sain ovisplussan toissapäivänä clearbluen digillä, mutta vieläkään ei lämmöt nousseet - huomenna viimeistään pitäisi kyllä nousta. Mies hittolainen on töissä ja minä olen illalla lähdössä kaverille karaokeilemaan, missäköhän välissä kerkeisi siementämään? :LOL: Kylläpä oli hirveä ilmaisu!

Ei muuta kuin mukavaa viikonlopun jatkoa!Hännät pystyyn =)

Terkuin P123 kp 21/36(?) tai dpo 0

 
Heippa!
tulin ilmoittaa että minut saa poistaa. Täällä kp1 enkä mä nyt taida täällä roikkua enempää.
Joten käyn sitten joskus täällä kuume-puolella katsomassa, että ootteko plussanneet! Joten TÄRPPIONNEA KAIKILLE!
:wave:
 

Yhteistyössä