Hakutulokset

1. C

Vauvan/lapsen aurinkoihottuma

Meidän neidillä lähti ihan itsekseen.. vältti vaan aurinkoa
  2. C

Mistä se ostetaan/myydään palsta löyty?

mitenkä sinne kerhon puolelle pääsee? kyselee jotain salasanaa.. *pohtii aamuhuuruissa*
  3. C

Olen alkoholisti, saa kysyä mitä haluaa

Meillä on äiti vetäny viinaa niin kauan kun minä muistan.. (muutettiin kun olin melkein 3 vuotta ja muistan kovin selvästi miten äiti rummutti minun huoneen ikkunaa päästäkseen sisään kun isä ei päästäny ja voin sanoa että jopa pieni sen muistaa!!) En edes viitsi kertoa kaikkea koska en ole...
  4. C

Miten se seteliruusu tehdään?

Tahtoisin myös tietää..
  5. C

Alapääsynnytys

*nauraa* ainaki yks väsyny sai halvat naurut :D
  6. C

Kun sisko matkii kaikki sisustusjutut...

Minulta löytyy tälläinen kaveri.. Tais e sanoo ensin ettei tee noin/pidä siitä mutta kuitenkin jo toisella kertaa tavatessa kaikki on kuitenkin niinkuin olin itselleni suunnitellut.. Jopa vauvojen kanssa! Minun mielestä ärsyttävää!
  7. C

Ei taida mun tapetoinnista tulla mitään :( purkaus...

marssi liikkeeseen josta ne ostit, jos on jo valmiina siis niin kyllä ne neuvoo melko tarkasti mitä pitää tehdä! Se ei vaikeaa ole jos jopa minäkin sen osasin :D
  8. C

Vakuutuksista tuli mieleen... Onko muita jotka eivät ole ottaneet mitään vauva- tai lapsivakuutusta ennen lapsen syntymää?

Ei ole otettu. Kuten joku jo mainitsi että sillä vuosimaksulla käy jo pelkästään yksityisellä monta kertaa. Meillä puolivuotias ja yhden kerran käyty. Toisen kerran kävin ihan julkisilla ja ajan sain heti seuraavalle päivälle.. (korvatulehdus epäilyjä molemmilla kerralla,ekalla oli pieni tulehdus)
  9. C

G: Minkä niminen on lapsesi jolla ei ole kalenterissa nimipäivää?

En tiedä löytyyko Iina... Ei vielä vissiin ainakaan vastaan ole tullu
  10. C

Kohta viking lotossa yli 10 miljoonaa tarjolla..

kyllä kelpais mutta riittäs se vähempikin =) olis enemmän kuin pelastus tähän tilanteeseen =)
  11. C

G: Maksaisitko iltalaukusta (Guess) 85 e?

Jos sille olisi oikeasti tarve niin miksipä ei.. Mutta näillä tuloilla varmaan ensin katsastaisin hieman halvemmat!
  12. C

pistetään paikkakunnat vaihteeksi pinoon

Oululainen löytyypi täältä :wave:
  13. C

Sanotaanpa nyt kaikista jotain :D

Minä en oikein vielä ketään tunne enkä ole mahtanu niin paljoa kirjoittaa että kukaan minustakaan mitää osaa kirjoittaa :flower:
  14. C

mitä tuumaisit 19 vuoden ikäerosta, jos kemiat kohtaa ja olo hyvä toisen kanssa.

Mitä sitä turhaan muilta kyselee! Jos itsestä tuntuu hyvälle niin mikäs siinä... (Itse en silti itselleni niin vanhaa ukkoa ottas)
  15. C

Mikä idea noissa vaunujen ja lasten polkupyörien rekisterikilvissä oikein on?

Ihan kivoja.. Tosin omalle neidille sellaista ei tule :D Aivan kuten sanoit, mauton myös mielestäni.
  16. C

Mä kun haluan tilata mun synnytystarinan sairaalasta,niin....

Ei mulla vaan tuollaisia lukenut. Luki monelta menny sinne, epiduraali ja monelta syntynyt..
  17. C

Kenen juhla äitienpäivä oikein on?

Noh me on muksun mummuille tehty pikkulahja ja kortti itse.. Muuten minun päivä, tiedä sitten mitä ukko ensimmäisenä äitienpäivänä on keksinyt, mitään ihmeempää en odota :) Minun mielestä muuten päivä muidenkin joukossa.. Toisen mummun luona saatetaan käydä mutta ukon äidin luo viedään lahja...
  18. C

Minne kirppikselle Oulussa kannattais viedä tavaraa myyntiin?

Itse tykkään käydä siellä babystylen vieressä olevassa,se on ainakin mukavan iso ja jossain limingantullin prisman takana tais olla vielä isompi paikka.. ja alppisstore on kans ihan ok.. Myyjänä en ole ollut niin muihin en osaa vastata :) Jos itse veisin niin varmaan tuohon ensimmäiseen. tai...
  19. C

Asiaa asuntolainasta!! Kaipaan muiden mielipidettä...

Minä sain lainan n.4v sitten ku opiskelin 50 000 rivarin päätyyn.. Asunto panttina eikä muita takaajia.. Töissä kävin sillon tällön vuokravälitys firmojen kautta mutta harvoin..
  20. C

Jos näet esim. tien vieressä makaavan henkilön, käveletkö ohi?

En kävele ohi. Muutamank erran on paikalle satuttu kun tullut kohtaus, nuoremalla ja vanhemmalla. Toinen oli mies. Ja jäin odottelemaan niin pitkään että ambulanssi tuli ja miehen koiran toimitin lisäksi lähelle hänen tutulleen.

Yhteistyössä