mä siis soitan suoraan sinne arkistoon ja sanon että haluan sieltä tiedot mun synnytyksistä? Kai mun täytyy jotenkin mun henkilöllisyyskin todistaa?
Ahaa..no pitääpä nyt perjantaina sanoa neukkutätille et tilaa ne mulle =)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sinne pitää laittaa kirjallinen pyyntö tai sit neuvolan kautta "tilata" sen.
Ilmainen on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiks sen saanu mukaansa laitokselta? jos ei, niin mäkin haluan tilata sen.. maksaako?
Synnytyksen kulku kokonaisuudessaan.Alkuperäinen kirjoittaja v:mitä siinä kertomuksessa lukee?
Pitää kysyy jos tonnekin olisi mennytAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Meillä ne meni automaattisesti neuvolaan ja sieltä sain sitten kopiot kaikista papereista.
No mulla ainakin lukee siitä hetkestä lähtien kun oon tullut sairaalaan sisään, kaikki kätilön kirjaamat tiedot. Mitä on tapahtunut missäkin vaiheessa,missä vaiheessa lääkäri on käynyt, kuinka monttia senttiä on ollut auki, milloin olen syönyt tai käynyt vessassa..ym. Muutamalla sanalla tai lauseella aina merkattu.Lyhyesti synnytyksen kulku, tai kuopuksen kohdalla siinä on koko 1½viikon sairaala-aikani.Alkuperäinen kirjoittaja v:mitä siinä kertomuksessa lukee?
Sä saat niistä kopiot jos tahdot!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on 6 lasta ja en oo koskaan saanu noita kertomuksia itelle. Muistaakseni ne kuitenkin on neuvolaan tullu kun th on aina synnytystä kommentoinu.
ne sun paperit on aika kauan siellä yläkerrassa synnytyksen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Mae harmaana:kun sun synnytyksestä on vaan vähän aikaa, niin soita sinne ylös. 8 osastolle. Mä tilasin huhtikuussa omani ja maaliskuun alussa synnytin.