Minne kirppikselle Oulussa kannattais viedä tavaraa myyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Vaniljatuutti
  • Ensimmäinen viesti
Itse tykkään käydä siellä babystylen vieressä olevassa,se on ainakin mukavan iso ja jossain limingantullin prisman takana tais olla vielä isompi paikka.. ja alppisstore on kans ihan ok.. Myyjänä en ole ollut niin muihin en osaa vastata :) Jos itse veisin niin varmaan tuohon ensimmäiseen. tai alppis koska on minua lähin.

l
Paljekirppiksellä käy kauppa, pöydät alakerrassa 24 eur. Alppis-store on toinen mukava paikka ja Pikku-Liinussa lastenvaatteita, mutta viime aikoina siellä on ollut vain todella käytettyä tavaraa eli en oo tehny sieltä löytöjä ja enää en siellä käy. Pari vuotta sitte sieltä löytyi edullisesti ihan uudenveroistakin lastenvaatetta ja olivat vähän erilaisia kuin kaupasta. En tiedä mikä on mennyt siihen vai onko minun tarpeeni nykyään erilaiset...

vieras
paljetien kirppis on tuo babystylen vieressä oleva. mulla oli sielä pari kk sitte myynnissä tavaraa ja 150 euron arvosta oli kadonnu :( ja oon kuullut että myyjät pistää omaan taskuun osan rahoista.

siisii
Keskustan Second hand storessa kanssa kauppa käy, mut ehdottomasti paras on Paljetien kirppis. Alppistore kans kiva, kuten monet jo sanoneetkin, ja ei Real kirppiskään pöllömpi ole.
http://www.paljekirppis.fi/

Ja googlella löytyy muiden sivuja.

Yhteistyössä