Hakutulokset

  1. Hallatar

    Netistä junaliput Saksaan

    Onko kukaan hommannut netistä junalippuja Saksaan? En saa tolkkua noista DB:n sivuista että voiko sieltä vain varata liput, vaiko ostaa? Auttakaa tolloa... :ashamed: Tässä vielä linkki: Online-Ticket
  2. Hallatar

    Koiran koulutusvinkkejä

    Kyseessä jo aikuinen koira, ei siis pentu. Ei ole opettu kulkemaan vetämättä taluttimessa, saatikka pysyttelemään lähellä jos päästää irti, esim. metsässä tai jäällä. Lähtee saman tien juoksemaan mihin sattuu, ei pysähdy vaikka käsketään eikä tule luokse ennen kuin itse haluaa. Ei toisaalta...
  3. Hallatar

    Nyt harmittaa kun mulla ei oo kameraa!

    Nimittäin aivan mieletön täysikuu möllöttää tuolla taivaalla! Tulis hienoja kuvia.
  4. Hallatar

    FB:n seinän tyhjennys

    Voiko fb:n koko seinän tyhjentää kerralla vai pitääkö kaikki julkaisut sun muut poistaa yksitellen?
  5. Hallatar

    Englantia hyvin osaavat!

    Mitä tarkoittaa sana "municipality"? Sanakirjan mukaan munimista tai muuta muniin liittyvää, mutta voiko sillä olla mitään muuta merkitystä?
  6. Hallatar

    Uskaltaako käytettyä pesukonetta ostaa?

    Niin, siinäpä se kysymys tulikin. Satasella sais 5 vuotta vanhan Boschin, n. 300 eurolla uuden Upon. Merkillä ei sinänsä ole mitään väliä, kunhan toimii ja pesee pyykit, eikä heti hajoa. Nykyinen kone on toiminut n. 20 vuotta eikä siinä ole vielä mitään muuta vikaa kuin törkeän suuri...
  7. Hallatar

    Koulukiusaamisesta ja siihen puuttumisesta

    Tuli koululta soitto, että lapseni (3. lk) on mennyt väliin kun hänen kaveriaan oli kiusattu. Opettaja tähdensi, että lapsi oli toiminut väärin, koska heidän koulussaan on semmoinen sääntö, ettei kiusaamiseen saa mennä väliin. Minä ja lapsen isä taas olemme nimenomaan painottaneet, että...
  8. Hallatar

    Onko täällä ketään Kroatiassa käyneitä?

    Matkavinkkejä, hintatietoa, säätiedotteita (matka-ajankohta toukokuun lopussa) yms. informaatiota kuulisin mielelläni! Kiitos!
  9. Hallatar

    Onnea on...

    ... löytää loistava, itselle uusi bändi, jota voi luukuttaa täysillä aina uudestaan ja uudestaan ja hullaantua hyvästä musiikista. Ah! Samoin onnea on löytää kirjastosta semmoinen kirja, johon voi aivan huomaamatta uppoutua koko yöksi.
  10. Hallatar

    Ideoita valmistujaisjuhliin?

    Valmistun kesällä pitkän ja vaiherikkaan opiskelun jälkeen, ja haluan pitää kunnon juhlat. Mitäs ohjelmaa valmistujaisjuhlissa vois olla normaalin syömisen, juomisen ja kahvittelun lisäksi? Juhlapaikka on mun koti, eli maalaistalo, ja sään salliessa pihallakin voi olla. Bändiä oon miettinyt tai...
  11. Hallatar

    Avioeron hakeminen

    Miten se käytännössä tapahtuu? Tarkoitan, että kun menen avioeroa käräjäoikeudesta hakemaan, niin täytetäänkö siellä joku kaavake, vai pitääkö mun itse kirjoittaa se avioerohakemus?
  12. Hallatar

    Tietokoneihmiset ja muut fixut, help!

    Latasin netistä pdf-tiedoston, ja nyt kun yritän sitä avata omalla koneella niin siinä kysytään jotain sarjanumeroa... MITÄ??? Pitäskö mulla nyt olla joku numerosarja tuohon, ja mistä sekin löytyy?
  13. Hallatar

    Miten se pieni musta sydän tehtiinkään...?

    Niin. Millä näppäimillä?
  14. Hallatar

    Montako riviä lottoa tehtynä/aiot tehdä?

    Täällä 32... :whistle: :ashamed: Yleensä 6, nyt jotenkin karkasi lapasesta koko lottoaminen.
  15. Hallatar

    Auton ylläpitokulut/kk

    Kuinka paljon kuukaudessa tulee maksamaan auton ylläpito, eli verot ja vakuutukset ja mahdolliset muut kulut (ei polttoaine)? Löytyykö netistä joku sivu, missä voi noita juttuja tutkia? Mulla ei ole koskaan ollut omaa autoa enkä tiedä mitään näistä autojutuista - muuta kuin että kallista se...
  16. Hallatar

    Gmailin arkistoidut viestit, mistä löytyy?

    Arkistoin ison pinon gmailiin tulleita viestejä, enkä löydä niitä nyt mistään! Apua...
  17. Hallatar

    Ärsyttävä palkkatoivomusongelma!

    Argh! Työhakemus naputeltu, ei puutu enää muuta ku palkkatoivomus! Toki tiedän suurinpiirtein että missä palkkaluokissa liikutaan, mutta kuinka tarkkaan se toive pitää määritellä? Laitanko ylä- vai alakanttiin vai voiko laittaa "palkkatoive noin X ?"? Tai onko ihan typerää jos kirjoitan, että...
  18. Hallatar

    Ruotsalaisen vaatefirman mainos FB:ssä

    Näkyi eilen profiili-sivullani, mutta eipä näy enää enkä muista firman nimeäkään! Kävin heidän sivuillaan ja oli tosi kivoja vaatteita. Jos jollain näkyy tuo mainos tai muuten tietää mistä merkistä on kyse, niin pliis, kertokaa mulle!
  19. Hallatar

    Joku on kirjautunut facebookiin mun tyttönimellä!!!

    Ja sen nimisiä ei ole muita kuin minä, enkä minäkään siis enää kun olen vaihtanut sukunimeä :o ! Tarkistin tänään osoiterekisteristä, mun tyttönimellä ei asu Suomessa ketään... ja tuskin ulkomaillakaan. Feikkiprofiili siis. Jotenkin pelottavaa... ja ärsyttävää |O !
  20. Hallatar

    Mistä voi saada selville...

    ... että onko jotain tietynnimistä henkilöä Suomessa?

Yhteistyössä