Hakutulokset

  1. ElämänIlo3

    Liian nopeasta maidon tulosta kärsivät??

    Eli mitä ootta tehneet ettei maito tulisi liian nopeaa? Mulla kaksi aijempaa lasta joiden kanssa ongelma ollut sama koko imetyksen ajan, eli kun vauva pari imua imaissut, maito alkaa suihkuta niin että pieni joutuu hotkimaan, jolloin hotkii ilmaakin ja kylhän sen tietää miten siin sitten käy...
  2. ElämänIlo3

    RAUTAvalmiste kokemuksia!!

    Ihtel alkaa raudansyönti, ku hemppa oli tipahtanu 89, sain kaveriltani jo jonni aikaa sit sellasta rautavalmistetta kuin ferromax, onko kellää kokemusta tuosta valmisteesta? Mitä käytätte ja miten on noussu hb?
  3. ElämänIlo3

    Napakoru raskausaikana

    Eli siis, mitens ton napakorun kanssa, kun olen kuullut että täytyisi ultrissa, tai ainakin rakenne ultrassa ottaa pois. Onko kokemuksia?? Ihte otin napalävärin n. 9 kk sitten eikä lävistys ole viellä kunnolla kerenny parantumaan. Mietin että miten nopeeta reikä menee umpeen täs vaihees jos...
  4. ElämänIlo3

    Onko muilla joilla alkuraskaudessa vuotoja?

    Eli onko muita "sielunsisaria" joil joko rusehtavaa tai punertavaa vuotoa ollut raskauden aikana? Mis vaihees nyt ootte? Ihte niin pelkään kun pari päivää sit tuli kolme "lorahdusta" punaista verta, sen jälkeen muutaman kerran veskis käydes pyyhkies tullut rusehtavaa tuhrua, joka ilmeisesti...
  5. ElämänIlo3

    Miten alkoi keskenmeno?

    Mä olen ny rv 5+6 noin samoihin aikoihin kun plussasin ensikertaa tuli ruskeaa tuhrua, eli noi paripäivää menkkojen olles myöhäs. Sit joka kerta kun mieheni kanssa olimme sängys tuli tuhrua himpun verran. Nyt sitten täs toissa päivänä olimme kolmeen otteeseen, illal myöhään viimeisen kerran ja...
  6. ElämänIlo3

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Kiitos Vivid tuosta nimiehdotuksesta, ehkäpäs jatkamme siis tällä nimellä. =)

Yhteistyössä