Miten alkoi keskenmeno?

Mä olen ny rv 5+6 noin samoihin aikoihin kun plussasin ensikertaa tuli ruskeaa tuhrua, eli noi paripäivää menkkojen olles myöhäs. Sit joka kerta kun mieheni kanssa olimme sängys tuli tuhrua himpun verran. Nyt sitten täs toissa päivänä olimme kolmeen otteeseen, illal myöhään viimeisen kerran ja mä vain nukahdin sänkyyn. Yöl kuiten heräsin veskiin pissille ja lattialle lorahti vaalenpunaista verta, joka loppui kuiten muutamiin tippoihin. En laittanu suojausta ku lähdin takas nukkumaan.

Aamul ensimmäisenä taas ku menin veskiin tunsin miten pönttöön lorahti ja ku kahtoin nii vertahan se oli, melkein täydellisen punaista. Ja kolmannen kerran viellä sit aamupäivästä lorahdus pissakäynnil mut täl kertaa veri oli tummahkoa, lähes rusehtavaa. Sen jälkeen ei ole ollut enää mitään.

Voiko tämä siis olla sit niin, että tämä oliskin keskeytynyt keskenmeno? Vai onko kellään muulla ollut tuollasta lorahtelua ja silti raskaus mennyt ok?

 
Mulla alkoi kohdunulkoinen raskaus tiputteluvuodolla, tosin se oli ruskeaa tuhrua. Varhaisultrassa kohtu oli tyhjä, mutta kun verikokeessa istukkahormoni oli koholla niin alettiin epäillä kohdunulkoista. Eli jos raskaustesti näyttää plussaa mutta kunnon vuotoa ei tule niin kyseessä voi olla ku.
 

Yhteistyössä