Hakutulokset

  1. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Rida76, kaverisi puhui varmaankin karnosiinista, jonka pitäisi auttaa hermostollisten probleemien tasauksessa. Itsekin tekisi mieli kokeilla, mutta noi on kalliita valmisteita ja pitää mahdollisesti kokeilla kuukausitolkulla ennenkuin tietää onko niistä apua. Sulla on myös ollut ilmeisesti iso...
  2. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ei varmaan kannata huolehtia tuosta nykimisestä, luulisi että se on suora seuraus tarpeettomasta lihasjännityksestä, jota ahdistus aikaansaa hyvin paljon. Ainakin itse huomaan kuristavani itseäni vatsan jännittämisellä niin, että se aiheuttaa suurimman osan hengenahdistuksesta. Elohiiren...
  3. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Pöpö, ihana kuulla että apua on löytynyt. Itse olen ollut mahtavalla ja varsin selkeällä tuulella nämä pari aurinkoista päivää, kun olen heti aamusta vetänyt päälle tunnin kävelyt. On virkistänyt siinä määrin että kaikki ylimääräiset oireet, jotka eivät johdu lysähtäneestä tukielimistöstä, tai...
  4. A

    Jännitysniska...

    Hei. Minulla on myös diagnosoitu ainakin tuo jännitysniska, vaikkakin olen enemmän tuonne ahdistuksen fyysiset oireet -ketjun puolelle jutellut. Tukirankaongelmista, tai jostain muusta, johtuvia oireita mulla on jatkuva huono ihon tunto käsissä (sekä isovarpaissa :| ), hengenahdistus...
  5. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kiitos tulppaani74 tiedosta. Itsellä tuntui tuo kipuilu ja hengenahdistus helpottaneen heti refluksilääkitystä aloittaessa, mutta luulisin sen nyt menettäneen tehonsa. Ärsyttävää ajatella että koko parannus olisi ollut plaseboa sekin. Mutta noita sappihommia pitääkin ensikerralla lääkärissä...
  6. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Tuohon on kativaani vaikea sanoa mitään. Paitsi että mikäli saamasi hoito ei ulotu reseptejä syvemmälle, pitäisi sen näkökulmaa vaihtaa. Muutenkin, jos sairaus ei johdu kemiallisesta epätasapainosta, on epäreilua vain häätää ihmiset pois vastaanotoilta lääkkeiden avulla, jotka eivät edes...
  7. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Ollut kyllä yhtä paskaa muutama viimeinen päivä, siksi jäänyt aika pitkälti seurailematta palstat. Henkeä ei ole meinannut saada ei sitten millään ja kurkku on joko kuiva tai limainen ja kokoajan kipuilee. Rintakehään myös pistelee sinne ja tänne, eikä se jotenkin tuntuisi antavan myöden...
  8. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    No minäpä laitan suomennosta Marilla00:lle ja muille :) Mukavaa, kun joku kiinnostui. "The "wiring" of this circuit, in primitive form.. " - Tämän piirin "kytkentä" voidaan alkukantaisessa muodossaan jäljittää kolmen, neljän miljardin vuoden päähän ensimmäisiin organismeihin. Modernissa...
  9. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Luenpa tällä hetkellä Robert Anton Wilsonin lähinnä psykologiaa käsittelevää kirjaa Prometheus Rising, joka antaa apuja lukijan omatoimiseen ajattelun ja mielen toiminnan kehittämiseen. Wilson selventää käsitystään mielen rakenteesta jakamalla sen kahdeksaan piiriin (=circuit (aiemmin vertaa...
  10. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Noista tukehtumistunteista, kurkun arkuudesta ja pistelystä mitä ainakin Marilla00:lla ja itsellä on ollut haluaisin huomauttaa, että mikäli olette huomanneet röyhtäilyä tai muuten vain mukavan happoisen vivahteen nousun suuhun, kyseessä voisi olla refluksitauti, eli jatkuva krooninen närästys...
  11. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mites muuten esiintyykö täällä monillakin depersonalisaatiota? Elikkäs itsen kokemista epätodelliseksi. Eilen oli joku kohtaus minkä vuoksi juostiin päivystykseen yöllä. Päässä heitti, puhe sammalsi, sydän tykytteli ja olo oli kaikinpuolin sekava. Tällaisia tiloja olen kokenut elämäni aikana...
  12. A

    lihasten nykiminen

    Hmh. :/ Lääkärille! Ihan vain oman mielenterveyden vuoksi. Miten sulla on tuo liikunnan laita? Jos hyvälle (lihas-) kuntoa ylläpitävälle liikunnalle ei meinaa löytyä aikaa, niin varasta sitä jostain. Mutta ehdottomasti kannattaa kysellä asiantuntijoilta lisää aiheesta, jos omasta mielestäsi...
  13. A

    lihasten nykiminen

    Lihasten nykinä on käsittääkseni yleistä ja voi liittyä esim. stressiin/jännitykseen tai liikuntaan. Harvemmin mihinkään sen vaarallisempaan. Jos muita erikoisia oireita ei pahemmin ole, ei varmaan ole mitään syytä myöskään huolestua, kyllä noi neurologiset häikät sunmuut yleensä antaa itsestään...
  14. A

    Mielialan aaltoiluhäiriö...

    Käsittääkseni kyseessä on lievempi versio bipolaarisesta (maanisdepressiivisestä ) mielialahäiriöstä, jolloin mielialan aaltoiluhäiriö meinaisi lievän manian ja lievän masennuksen vuorottelua pitkäaikaisesti. Kun tuota käsitettä sitten ryhtyy avaamaan, on se mielestäni vähän hölmö. Hypomania kun...
  15. A

    vihlova ajottainen kipu ohimossa

    En osaa valitettavasti kertoa mistä tuo kipu johtuu, mutta itsellä sitä tuntuu kyllä esiintyvän myös, juurikin oikealla puolella. Suonikin tuntuu tällöin normaalia paremmin ja esim. pulssin mittaaminen ohimosta on tuolloin helppoa. Aivot minulta on vastikään tutkittu MRI:ssä (vaikkakin eri...
  16. A

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heipä hei. Täällä alle parikymppinen monivaivainen ilmoittautuu. Google-diagnoosieni mukaan olen tähän mennessä sairastanut ms-taudin, aivokasvaimen, leukemian, muutaman aivohalvauksen, keuhkoembolian, lymen taudin, aidsin sekä mitokondrioiden vajaatoiminnan. Jostain syystä kaikkia mainittuja...

Yhteistyössä