Hakutulokset

  1. T

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Moi kaikki! Olen ollut palstoilla viimeksi viime talvena, takana vuosi sitten 1. ivf ja talvella oli tarkoitus tehdä pas, mutta ei päästy siihen, kun alkiot kuolivat. Nyt keväästä asti on yritetty seuraavaa ivf:ää, mutta siitäkään ei tunnu tulevan mitään. Siksi oikeastaan tulinkin tänne nyt...
  2. T

    PAS tammi-helmikuussa

    Kiitos kaikille lohdutuksista! Me ollaan hoidossa Naikkarilla ja nyt alkaa kyllä luottamus hieman rakoilla. Jotenkin vieläkin tuntuu käsittämättömältä, että kumpikaan ei selvinnyt. Katsotaan nyt sitten, missä vaiheessa kevättä päästään yrittämään uudestaan. Ihan hyvä kyllä tässä vähän...
  3. T

    PAS tammi-helmikuussa

    No eipä ainakaan meillä ollut tuurit kohdallaan, kumpikaan pakastetuista alkioista ei selvinnyt sulatuksesta. Nyt sitten taas pitkän kaavan mukaan. Tällä hetkellä ketuttaa kyllä aika lailla :headwall: Mutta parempaa onnea muille, siirryn varmaan taustailemaan...
  4. T

    PAS tammi-helmikuussa

    Hei kaikille ja tervetuloa uusille :wave: Lääkärissä kävin, kaikki ok ja ensi maanantaina eli 19.1. olisi tarkoitus tehdä siirto. Perjantaina pitää aloittaa Lugesteronit. Ollaan naistenklinikalla hoidossa ja siellä sulatus tapahtuu ilmeisesti vasta saman päivän aamuna ja soitto saattaa...
  5. T

    PAS tammi-helmikuussa

    Yritin kysellä tänään IVF-hoitajalta tuosta kahden alkion mutta yhden siirrettävän mahdollisesta "ongelmasta", mutta en saanut selvää vastausta siihen, että mitä sitten tehtäisiin. Kannattaa kuulemma kysellä sitten lääkäriltä, kun käyn ultrassa. Yksi syy tuohon voi olla se, että alkiot eivät ole...
  6. T

    PAS tammi-helmikuussa

    Hei kaikille! :wave: Ilmoittaudun taas mukaan - loka-marraskuussa oli 1. IVF, josta ei plussaa tullut. Nyt odotetaan ekaa ja todennäköisesti ainutta passia tästä IVF:stä. Pakkasessa on kaksi alkiota samassa oljessa, mutta ilmeisesti vain yksi siirretään, vaikka niin hyvin kävisi, että...
  7. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hei kaikki, en ole päässyt kirjoittamaan, kun olin matkoilla. Nega tuli ensimmäisellä yrityksellä, olin aika varma jo ennen kuin testasin, kun mitään oireita ei ollut. Nyt sitten odotellaan PASia, ehkä joulukuussa, mutta viimeistään tammikuussa varmaan. Ainakin yksi yritys varmaan saadaan...
  8. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    nippe81: Ei mennyt hukkaan; kunhan kuukautiset vihdoin alkoivat, päästiin pistelemään viikon päästä ja sitten suoraan punktio ja siirto. Ehdin kyllä käyttää nenäsuihketta yli kaks kuukautta...
  9. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    nippe81: Mulla kävi samalla tavalla, ja pistely itse asiassa siirty useammalla viikolla, kun ensin kuukautisia odoteltiin ja sitten oli lopulta pakko ottaa 10 päivän keltarauhashormonikuuri ennen kuin ne saatiin alkamaan ja päästiin eteenpäin. Lääkärit eivät tienneet, mistä johtui.
  10. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Täällähän tulee lähes pelkästään ikäviä uutisia :( Pahoittelut kaikille; Alexandrialle, Pörrikaanille ja Tuomenmarjalle ja aitiliinille, jos negat pysyvät "virallisissakin" testeissä. :hug: Tietääkö kukaan, voiko tuossa vaiheessa tullut nega "muuttua" vielä positiiviseksi...
  11. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Moi kaikki, pari päivää siirron jälkeen ja alkaa olla suht ok olo. Punktion jäljiltä eilen oli töissä vielä aika kipeä vatsa, enkä ollut huomannut ottaa kipulääkkeitä mukaan. Tänään helpotti jo, mutta keltarauhashormoni veti iltapäivällä ihan heikoksi. Lapsiuteluihin liittyen: multa on mm...
  12. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea Martalle ja tsemppiä jatkoonkin! :flower: No niin, meillä siirto tehtiin tänään, nyt jäädään vain odottelemaan. Outoa, kun mitään ei tunne, vaikka tietää sen olevan siellä. Ja jotenkin hassua, että pitkän, itse asiassa useamman vuoden, odottelun jälkeen ollaan tässä tilanteessa...
  13. T

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hei kaikki, en ole aiemmin kirjoitellut tänne enkä kyllä minnekään muuallekaan - joskus kyllä käynyt vähän lueskelemassa. Olen yrittänyt olla ottamatta hoidoista liikaa stressiä, koska osaisin sen kyllä turhankin hyvin. Olin eilen punktiossa, ensimmäinen IVF menossa ja vähän pitkän kaavan...

Yhteistyössä