Hakutulokset

  1. M

    Mitäs teillä syödään?

    Meillä tänään vuorossa uunilohi kermalla ja sipulilla, keitetyt perunat ja vihersalaatti raejuuston kera. Jälkkärinä musta-puna-valkoherukkakiisseli ja kermavaahto =)
  2. M

    Pitkästä aikaa kirjautuneena. Kysymyksiä?

    Jos joku sattuu viel mut muistaan niin saapi kysellä =)
  3. M

    Ravintolisästä näyttää olevan jotai hyötyä =D turhis..

    Olen nyt 4pvää syönyt H.O.P.E nimistä ravintolisää, tukena painon pudotukseen. 10 kiloa siis tullut takaisin 35kilon pudotuksesta ja nyt taas aika panna asiat kuntoon ettei pääse enempää repsahtamaan. Yleensä en usko noihin kaikenmaailman pillereihin ja kapseleihin mut noi näyttää estävän...
  4. M

    Tiedättekös mitä

    Musta tuntuu että olen löytänyt SEN OIKEAN!! sain keskenmenon vajaa viikko sitten ja miesystävä on ollut todella hienosti tukena vaikka näkee että hänelläkin on vaikeaa. ensimmäinen lapsi kun oli hänelle kyseessä.. toi oli vaan muruna vaan huipulla. niin paljon sitä miestä rakastan!! kaiken sen...
  5. M

    :'(

    ei tullutkaan meille pikkukakkosta.. :'(
  6. M

    hemmetin huono olo vedestä

    minkähän helskutin takia tulee huono olo ku juo vettä. kahvia ei saata juoda ja mehua en yleensäkkään juo.. ei ihan juomattakaan viittis olla
  7. M

    niimpäs se plussa vaan vahvistui

    torstaina todella hailura plussa,nyt vähän tummempi,ei vieläkään ihan selvä tumma viiva mut ei tarvi tihrustaa että näkee.. :) nyt ku loppus tää jumalaton vatsakipu ni vois olla kivempaa
  8. M

    :))

    sain hyvin haaleanhailuran plussan :heart: :heart: :heart: :heart: jospa maanantaina kattos uusiksi vahvistuuko viiva =)
  9. M

    mistäs päin asutte?

    itse asun oulaisissa
  10. M

    Tahdomme laihduttaa kerho on perustettu.

    nyt sitten kaikki mukaan joilla on liikakiloja ja halua laihduttaa. kannustusjoukkojakin aina kaivataan ettei kukaan jää yksin
  11. M

    mä taidan olla vähän tyhmä

    mitenkä perustetaan kerho tai ryhmä tms. ?? mä oon vähä käsi tommosissa :D
  12. M

    tahtoo laihduttaa mutta yksin siihen ei ole motivaatiota

    siinäpä se olikin
  13. M

    pissan talteenotto testiä varten

    eli siis ajattelin ottaa aamupissaa talteen kun ei oo kotona yhtään testiä. joudun siis niitä hakemaan. mietin nyt sitten kettä missäs tää pissa säilytetään ja kuinka kauan se sailyy kunnollisena??
  14. M

    raskausoireita?

    kysytääs toisella otsikolla..tässä toista viikkoa ihan älytön väsy,valkkari aika vetistä,tänään ylösnoustessa ällötysaaltoja.. jotain nippasuja alavatsalla..tosin luulen että kuvittelen ne vaan ku tuntuu vähä semmoselta menkkakivulta aina hetkittäin.. tissejä kivistää vaan kävellessä. tänään...
  15. M

    voisko olla..

    tässä toista viikkoa ihan älytön väsy,valkkari aika vetistä,tänään ylösnoustessa ällötysaaltoja.. jotain nippasuja alavatsalla..tosin luulen että kuvittelen ne vaan ku tuntuu vähä semmoselta menkkakivulta aina hetkittäin.. tissejä kivistää vaan kävellessä. tänään kp23/26-28, pari roskishaamua...
  16. M

    hyi yökötys

    miks mun nenään haisee ton pojan kakka vaikka pesin sen pyllyn jo kaks tuntia sitte,eikä sillä uutta ole vaipassa.. :x :x :x :x ja hermo menee silmätulehduksenki kans ku ei tipat auta mitään. iltapäivällä ois taas lääkäriaika.. imusolmuke korvan edessä turvoksissa ja niin kipeä ettei...
  17. M

    onko kukaan nähnyt mun poikaa

    mun hyväntuulinen, hyvällä ruokahalulla varustettu, reipas ja kiltti poika on kadonnut!!! :attn: tilalle on tullu kiukkunen, ilkeilevä,ruokahaluton,flunssainen poika jolle ei kelpaa mikään. ei maistu uni,ei ruoka. ei yksinkertaisesti mikään. jos näette semmoisen 1v10kk kuvaukseen sopivaa...
  18. M

    no nyt ne loppuu

    viime tiistaina mirena poistettu. vuotanu siitä asti ja nyt näyttäs että se loppu =) päästään ukon kans vauvantekopuuhiin ja toivotaan että tärppäis mahdollisimman pian. ekaa lastani yritettiin exän kans kaks vuotta joten toivoa sopii ettei niin kauaa tarvi tällä kertaa ootella
  19. M

    mirena ja mahdollinen raskaus?

    Moi! Aiheesta on ollut useampiakin keskusteluja täällä mutta avaanpas nyt oman. Eli mulla on Mirena kierukka ollut syyskuun alusta ja nyt on viikon verran ollut tasaisen etova olo, iltaisin jalat ihan jäässä,ruokahalu kadonnut ja voisin nukkua ihan koko ajan mutta illalla ku pitäs oikeesti...
  20. M

    onko jollain kokemusta kun talo on homeessa

    aloitan näin alusta. asuttiin mieheni kans viime helmikuusta asti ja lapsi syntymästä asti (heinäkuu) hometalossa vuokralla. kuukausi sitten ostimme talon ja nyt näyttää siltä että täälläkin on hometta. kuntotarkastus on tehty kaupanyhteydessä,siinä oli vain muutama pieni korjaus suositus...

Yhteistyössä