raskausoireita?

kysytääs toisella otsikolla..tässä toista viikkoa ihan älytön väsy,valkkari aika vetistä,tänään ylösnoustessa ällötysaaltoja.. jotain nippasuja alavatsalla..tosin luulen että kuvittelen ne vaan ku tuntuu vähä semmoselta menkkakivulta aina hetkittäin..
tissejä kivistää vaan kävellessä.
tänään kp23/26-28, pari roskishaamua tehny malttamaton kun olen..
mut sopisko nää kuvaukset raskauteen? yks lapsi jo onkin mut en muista et ois ollu mitää oireita ennen plussaamista ja siitäkin tuli roskishaamu johon aikoinaa luotin.
ja tää väsymys on tosiaan älytöntä. nukkunu 9 ja 10 tunnin yöunia ja parin tunnin päikkäreitä ja silti vaan väsyttää.. :attn: :attn: :kieh:
ku joku viittis mulle vastailla..
ihme hajujakin tuntuu muuten nenässä..
 
heip
No samat fiilikset menossa täällä. :) Siis raskaana epäilen olevani, huomenna meinasin testata. Repäisykipuja on ollu nyt viikon verran, väsyttää (tänäänkin nukuin päikkärit). Valkkaria tulee, mut ainahan sitä loppukierrossa. Normaaliin verrattuna enemmän menkkakipuja.

Joo, itsestäni epäilen, että oon, koska prikulleen samat oireet oli viime raskaudessa tässä vaiheessa. =)
 
tuliskohan muita vastauksia.. aattelin muuten ite huomenna taas hätähousuna testailla :) sitte vasta perjantaina jos ei menkat ala.. mut jännittää vaan ku vauva ois toiveissa. ja noi roskishaamut tuolla kummittelee.. sitä vaan kehittää itelleen kaikkee ku toivoo niin kovasti
 

Yhteistyössä