tahtoo laihduttaa mutta yksin siihen ei ole motivaatiota

siinäpä se ku musta ei oo pakko liikkumaan. mä syön kohtalaisen terveellisesti ja liikun kaikki kauppareissut ja kyläilyt kävellen pojan kanssa mut jotain pitäis vielä lisätä. meillä kun tulee suvussa liikalihavuutta niin tekisi hyvää saada tää viimenenkin 15 kiloa pois mikä jäi edellisen laihdutuksen päätyttyä
 
sama täällä
Samassa veneessä. :( Oon alottanut tän vuoden aikana laihiksen about 20 kertaa. Oliskos virtuaaliryhmästä apua? Eli josko joku perustais meille epäonnistujille ryhmän laihdutuspuolelle?
 
Joo!
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Samassa veneessä. :( Oon alottanut tän vuoden aikana laihiksen about 20 kertaa. Oliskos virtuaaliryhmästä apua? Eli josko joku perustais meille epäonnistujille ryhmän laihdutuspuolelle?
Minäkin tulisin mukaan jos joku vaan jaksaa ryhmän väsätä! Tänä vuonna aloittanut jo niin monta kertaa painon pudotuksen mutta lopetan AINA n. parin päivän päästä, maksimissaan on pari viikkoa kestänyt terveellinen elämäntapa :(
 
moikka
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Heippa! tänään oon perustanut uuden kerhon Nutraajat 2010 (ja miksei muutkin) kerhon.
Mun on myös itseäni otettava niskasta kiinni tuon laihdutuksen suhteen....
onko salasanaa? pääseekö kerhoon jos aloittaa nutrauksen vasta matkan jälkeen ensi kuussa? :)
 
sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamammutti:
mä voisin jonkunlaisen perustaa. nimiehdotuksia? siis jos mä osaan perustaa :LOL: :LOL: :LOL:
joo väsää sä :D
Oliskos tuo mammamammuutin "tahtoo laihduttaa" ketjuotsikko väännettynä muotoon "tahdomme laihduttaa", hyvä? Siinä tulis ainakin se oleellinen selväksi. ;)
 
sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamammutti:
mä voisin jonkunlaisen perustaa. nimiehdotuksia? siis jos mä osaan perustaa :LOL: :LOL: :LOL:
joo väsää sä :D
Oliskos tuo mammamammuutin "tahtoo laihduttaa" ketjuotsikko väännettynä muotoon "tahdomme laihduttaa", hyvä? Siinä tulis ainakin se oleellinen selväksi. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamammutti:
mä voisin jonkunlaisen perustaa. nimiehdotuksia? siis jos mä osaan perustaa :LOL: :LOL: :LOL:
joo väsää sä :D
Oliskos tuo mammamammuutin "tahtoo laihduttaa" ketjuotsikko väännettynä muotoon "tahdomme laihduttaa", hyvä? Siinä tulis ainakin se oleellinen selväksi. ;)
joo toi on hyvä :flower:
 

Yhteistyössä