tahtoo laihduttaa mutta yksin siihen ei ole motivaatiota

Jutta aloittaa elokuussa seuraavan projektin...jotta jos se kiinnostaa niin googlettakaa fitfarm :)

Se 4 viikon ohjelma on maksuton ja antoi mulle kyllä potkun persuksille. Kohta jo 12 kiloa takanapäin :)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jutta aloittaa elokuussa seuraavan projektin...jotta jos se kiinnostaa niin googlettakaa fitfarm :)

Se 4 viikon ohjelma on maksuton ja antoi mulle kyllä potkun persuksille. Kohta jo 12 kiloa takanapäin :)
Googlasin, onko tuossa pakko käydä esim. salilla treenaamassa? Vai riittääkö kotijumppa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jutta aloittaa elokuussa seuraavan projektin...jotta jos se kiinnostaa niin googlettakaa fitfarm :)

Se 4 viikon ohjelma on maksuton ja antoi mulle kyllä potkun persuksille. Kohta jo 12 kiloa takanapäin :)
Googlasin, onko tuossa pakko käydä esim. salilla treenaamassa? Vai riittääkö kotijumppa?
Kotijumppa riittää.
 
mä tykkäisin ruveta pelaan vaikka lentopalloa,sulkkista tai pesistä kaikkein mieluimmin.. mut mä en vaan saa aikaseks lähettyä. ja joo yh:na olo ei oo este ettei pääse mut jotenki mun on hankala saada toi rakkaus hoitoon ku isä on vähä mitä on ja mummokin aika tuulella käyvä
 

Yhteistyössä