mirena ja mahdollinen raskaus?

Moi! Aiheesta on ollut useampiakin keskusteluja täällä mutta avaanpas nyt oman.
Eli mulla on Mirena kierukka ollut syyskuun alusta ja nyt on viikon verran ollut tasaisen etova olo, iltaisin jalat ihan jäässä,ruokahalu kadonnut ja voisin nukkua ihan koko ajan mutta illalla ku pitäs oikeesti ruveta nukkumaan ni uni ei tuu sitte millään. Testin tein eilen ja näytti negaa mut jotenki silti takaraivossa koputtaa et se testi ei antanu oikeeta tulosta.. ja ku menkatki on aikalailla jääny pois kierukan takia ni ei voi niistäkää päätellä.. ja ihan niin ku tuntisin kohdunpohjan ku painelee alamahaa.. mitä luulette oisko tää nyt sitte kierukkaraskaus vai oonko ihan luulosairas? mielellään asiallisia kommentteja kiitos..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamammutti:
tää on kyllä hirveetä.. ei kyllä haittais vaikka raskaana olisinkin koska tarkoituksena olis lähipäivinä käydä otattaan toi vehje pois :)
Mulle raskaus olis maailmanloppu

Mutta ehkä se on joku hormonaalinen juttu kun tekee pahaa

Mutta pakko kysyä miksi otat pois?
vauvahaaveiden :D
 
kumpupilvi
Tunnistan sun olosta itseni! Mulla ollu mirena 10/09 asti (toinen kylläkin jo mut lapsi tuli tossa välissä) ja mulle tuli nyt tammikuussa aivan selvät raskausoireet. Oksetti, vilutti, nippaili alavatsaa jne. Kaikki, mitä kahdessa raskaudessa on aluksi ollu. Tajusin vaan yhtäkkiä oireilujen keskellä, että näähän on raskausoireita. Tein testin ja sain haamun, joita en oo ikinä saanu. Testasin 3pvän päästä ja sit ei enää mitään. Tasaseen tein testejä n. viikon välein 4 yhteensä ja ei mitään. Oireet loppu. Koskaan siis en oikeeta plussaa saanu mut mikälie se sit oli. Mulle on tullu säännöllisesti vuodot mut tän episodin jälkeen meni tasan 2kk, että vuoto tuli. Ehkä se oli joku keskenmeno, ehkä ei mut seuraile oloa. Voi se olla hormonaalista mut ei raskauskaan mahdoton oo.
 
kumpupilvi jatkaa
Niin ja tosta episodista alkoi mun vauvakuume vaikka vannomalla vannoin sitä ennen ja siinä tuskaillessa, ettei enää ikinä. Mut kas mitkä fiilikset onkaan nyt. Ja mies sai pureman kans. Poistoaikaa en oo varannu, enkä vielä varaa. Ajateltiin katsoa meneekö tauti ohi vai tarvitseeko lääkitä! :D
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja hely:
Hormonikierukasta on tosi pieni mahis tulla raskaaksi, mun korviin ei ole kantautunut yhtään. Mutta kuparikieukka raskauksia tiedän ja niissä isompi mahis....
Täällä yksi! Keskenmeno tosin sittemmin.

Kahdella tädilläni oli yhteensä kolme (kupari)kierukkaraskautta, tuloksena yksi lapsi.
 
jh
Voi täällä useampikin... Joku tuossa sanoi tehneensä haamun, minä tein samoin tuossa n. kolme viikkoa sitten, kävin gynellä, mutta ei mitään näkynyt, pitää varmaan tehdä uusintana r. testi. Aloin itse epäillä raskautta kun vuoto ollut poissa yli vuoden jonka kierukka ollut, mutta alkoi oireiden kanssa samaan aikaan.. =/
 
kipis hei
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamammutti:
tää on kyllä hirveetä.. ei kyllä haittais vaikka raskaana olisinkin koska tarkoituksena olis lähipäivinä käydä otattaan toi vehje pois :)
Mulle raskaus olis maailmanloppu

Mutta ehkä se on joku hormonaalinen juttu kun tekee pahaa

Mutta pakko kysyä miksi otat pois?
miksi raskaus olisi maailmanloppu?? :eek:
eihän sulla ees kovin monta vissiin ole eikä kai ees vauvaikäistä... Miks olis niin kauheeta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipis hei:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja mammamammutti:
tää on kyllä hirveetä.. ei kyllä haittais vaikka raskaana olisinkin koska tarkoituksena olis lähipäivinä käydä otattaan toi vehje pois :)
Mulle raskaus olis maailmanloppu

Mutta ehkä se on joku hormonaalinen juttu kun tekee pahaa

Mutta pakko kysyä miksi otat pois?
miksi raskaus olisi maailmanloppu?? :eek:
eihän sulla ees kovin monta vissiin ole eikä kai ees vauvaikäistä... Miks olis niin kauheeta?
Ei kai se ole synti ettei halua lisää lapsia? Siksi kai sitä ehkäistään? Luulisin?
 

Yhteistyössä