Hakutulokset

  1. G

    Tikit päässä-haava tais aueta...yök auttakaapi...

    tuossa se on vasemmalla päässä,siitä poistettiin iso luomi.ei mua arvet haittaa yhtään mutta pelottaa voiko niitä tikkejä nyt sitten poistaa sovittuna aikana eli ens pe:(
  2. G

    Missä välissä yh ehtii liikkua?

    Samaa oon miettinyt..kotona jumppaaminen ,kuntopyörä...tällaisia tulee mieleeni.
  3. G

    Tikit päässä-haava tais aueta...yök auttakaapi...

    Kyllä ottaa oikeesti päähän,mahtaakohan ne perjantaina ottaa näitä tikkejä ees pois...vois kai ainakin soittaa.Haavaa jomottaa mutta tais lakata vuotamasta :'(
  4. G

    Tikit päässä-haava tais aueta...yök auttakaapi...

    Perjantaina on ommeltu.
  5. G

    Tikit päässä-haava tais aueta...yök auttakaapi...

    joo siis hurjat 5 tikkiä päässä mutta tuossa 5maissa heräsin kun poikani pamautti unissaan haavakohtaan ja nyt se sitten särkee ihan saakelisti ,vuotaa ja oksettaa :'( :snotty: Pitääks mun nyt soittaa sairaanhoitajalle vai mitä häh? :xmas:
  6. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Minä poistun ,tsemppiä kaikille:)
  7. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Hello!! Täällä yksi joka oli koko vkl kaverinsa kanssa lomalla kylpylässä ja mässäily jäi päälle...vielä eilen meni karkkia :ashamed: :ashamed: Nyt palasin tänään ruotuun,huima plussaviikko tulossa,sen tiedän jo valmiiksi.Tuli ihan luovutusfiilis...olo on niin turvonnut ja mitään...
  8. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Heips ja kiitti listasta,kiva että jaksat sitä päivittää.hei ootko varma ettei sun vaaka ole rikki jos näyttää kahta samaa lukemaa prikulleen :D Pääasia ettei ole noussut eikö vaan?Ihan taatusti ens viikolla on miinusta =)
  9. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Huomenta tähänkin aamuun.Mä laitan oman rimpsuni tähän,olen niin kovin huono noita yhteisjuttuja laittamaan ja päivittämään :D -600grammaa oli tältä viikolta.Ihan selkeesti alkaa tahti hidastumaan,mikä on ihan hyvä juttu. Aloitus 9.10.2008 7.10: 76,6 kg 9.10: 73,4 kg 16.10: 73 kg...
  10. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Huomenta kaikille :D Täällä on ihmeen pirteä olo,kuten hymystä huomaatte :D Huomenissa on sitten totuuden hetki meille kaikille taas :whistle: piseissä on pysytty,saa nähä kuinka tämän rouvan käy... Tsemppiä hirmuisesti kaikille tähänkin päivään :attn:
  11. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Tervetuloa munkin puolesta,aika tuore tapaus olen itsekkin täällä:) Sulla on ihana pikkunen siellä :heart:
  12. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    No minäpä reippaana tyttönä pistän teille heti tän todella hyvän kaalilootan ohjeen: 8 annosta: 1L rasvatonta maitoa 1 1/2 dl puuroutuvaa riisi-ohraseosta 1tl suolaa 1kg valkokaalia vettä ripaus suolaa 400g jauhelihaa ( max.7% rasvaa ) 2 sipulia tai 200g pakastettuja...
  13. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    tutteli78:mulla on juuri tuo uusi kirja ja on älyttömän hyvä!!Olen melkein kaikkia kai kohta tän kolmen viikon aikana kokeillut,kaalilaatikko on ihan parasta tuon kirjan ohjeen mukaan :p Joten suosittelen! pari muutakin paikkareiden kirjaa löytyy ja sitten on tässä cd romilla paaaljon ohjeita...
  14. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    tutteli78: paljon jaksuja lähettelen,ite en enään muista mitään heräskö pojat pieninä ja väsyttikö mua silloin minkä verran,koululaisia ovat,jos yhtään helpottaa niin ei se iäisyyksiä kestä :hug: Kriztina83:kiitti,onhan tuo omakin paino tosiaan tullut kivasti alaspäin :D Nää lauantait on...
  15. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Pitäiskö noihin rimpsuihin laittaa se tämän hetkinen paino myös? Grey 168cm, ap.76,6kg, tp:72,1 tavoitepaino 70kg kokonaispudotus -4,5kg ap ois aloituspaino ja tp ois tämänhetkinen paino,meneeköös liian monimutkaiseksi taas mun aivoilla aateltuna :laugh: tai paino nyt tms.?
  16. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Tosi kiva lukea että syömishäiriösi on hallinnassa,ihan taatusti vaikea sairaus :hug: Hurja määrä tuo 9kiloa kyllä :D Itse haluaisin kokeilla tuota puhdistuskuuria jossain välissä...nyt vkl olis hyvä kun ei ole menoa minnekkään,pistää kuulemma vatsan aika sekaisin :xmas:
  17. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Onpas kyllä Kriztinalla wautsiwau pudotuksia :D Onnea ja tsemppiä täältäkin jatkoon!!
  18. G

    Aika outo tyyppi oli naapurissa

    Mä meinasin eilen tapojeni vastaisesti kiljaista kahdelle teinille,että turpa kiinni!!! Olin sovituskopissa ja nää kaksi siis ihan oikeasti huusi toisilleen asioita samaa jankutti ,ootathan sä mua ku mul menee sit täs aikaa,venaathan jooko,iiiik!!!ei tää mee,meniskö kolmekasi,voi vittu...
  19. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Laitan tähän omaa rimpsuani kun noita listoja ei taida kukaan päivitellä meistä:) Kivasti oli -800g tippunut! Aloitus 9.10.2008 7.10: 76,6 kg 9.10: 73,4 kg 16.10: 73 kg 23.10: 72,1 kg Yhteispudotus: 4,5kg Pituus 168cm Tsemppiä kaikille!!!!
  20. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Moikka munkin puolesta tutteli:) Huomenna olis sitten punnaripäivä,kiwaa :D Tänään aamulla äskön laitoin sellaisen tunikan päälle pitkästä aikaa ja se on löysähkö!!ts.istuu paremmin päälle kun aiemmin,vaikkei kiloja ole lähtenyt kun reilu 3. Tsemppiä kaikille viikkoon :attn:

Yhteistyössä