Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Täällä mä sinnittelen, enkä ole sortunut!!!! :D Eilisen sulkiksen jäljiltä on peffa ja reidet tulessa, mutta ei se mitään :p
Mikä se teho startti on? Onko just ne pienet pisteet, 18 tai 20 tai jotain? Me lähd.2 vkon päästä egyptiin ja mä tahtoisin olla edes vähän hoikempi, mutta kyllä se 22 pinnaa taitaa olla pienin mahd.mulle millä vielä nipin napin pärjää!

Onko kukaan ostanut mitään painonvartijoiden ruokaohje kirjaa? Mä ajat.ens vkolla ostaa sen uuden kevennetyt kotiruuat hässäkän kun ruuista on vaikee laskee pisteitä, etenkin oman annoksensa joten kirjassa olis ne valmiina!

Mä laskin, että olisin joskus huhtikuussa tavotepainossa eli...plääh kun mä en ole yhtään pitkä pinnasta tyyppiä :/

Voikaapa hyvin ja tsempukkaa :wave:
 
tutteli78:mulla on juuri tuo uusi kirja ja on älyttömän hyvä!!Olen melkein kaikkia kai kohta tän kolmen viikon aikana kokeillut,kaalilaatikko on ihan parasta tuon kirjan ohjeen mukaan :p Joten suosittelen!

pari muutakin paikkareiden kirjaa löytyy ja sitten on tässä cd romilla paaaljon ohjeita myös.Samoin minäkin tykkään tehdä ruoat sillain että tietää varmaksi annoksen pistearvon =)

 
Kyy
Kiitokset tsempeistä Kriztinalle! :D Ei oo helppoa kun sairautta taustalla, mutta en suostu luovuttamaan! :D

Tutteli: Päivitin sut tohon listaan. Varmaankin ikävää nuo yövalvomiset, mulla ei oo niistä kokemusta kun esikoinen nukku hyvin ja toisen kanssa mies valvo ne yöt kun se ei nukkunu. Että "helpolla" oon päässy. Mutta muista sinäkin, sisulla siitä selviää! :D

Ja kiitos Grey kun mainitsit porkkanat! Mä oon ihan kokonaan unohtanut porkkainoiden olemassa olon! :eek: Nythän mulla alkaa juhlat kun voin niillä herkutella! :p

Ja kaikille yhteiseksi tsempiksi: Opetelkaa herkuttelemaan vihanneksilla ja hedelmillä! Mä oon tehnyt niin ja siksi pointseilu on mulle helppoa, kun vatsan/naposteluhimon voi täyttää terveellisesti. :D Mulla menee päivittäi 1-2kg kasviksia, vihanneksia ja hedelmiä. :whistle:

Mulla meni viikonloppu ihan kivasti, en kauheen tarkkaan pisteitä laskenu, mutta ei oo sellaista oloa, että olisin kauheesti lipsunut. :D Lauantaina käytiin ravintolassa ja siellä söin härkää salaatin kera. Oli ihan huippuhyvää! :p

Tänään on mennyt jonkin verran karkkia, mutta sen lisäksi en oo sit syöny kun yhden terveellisen lämpimän aterian. Eli suurinpiirtein vielä pisteissä pysytty tänäänkin! :D
 
Kyy
Hei, tuli tässä vielä mieleen, että kun teillä joillakin on niitä pisteruokaohjeita ja kaikilla varmaan muita kevyitä herkkuja&ruokia, niin vois aina välistä ujuttaa tänne mukaan reseptivinkkejä muille ja pisteet mukaan! Saa kaikki uusia ideoita! :D
 
No minäpä reippaana tyttönä pistän teille heti tän todella hyvän kaalilootan ohjeen:

8 annosta:

1L rasvatonta maitoa
1 1/2 dl puuroutuvaa riisi-ohraseosta
1tl suolaa
1kg valkokaalia
vettä
ripaus suolaa
400g jauhelihaa ( max.7% rasvaa )
2 sipulia tai 200g pakastettuja sipulikuutioita
1tl suolaa
1/4tl rouhittua mustapippuria
muutama tuore meiraminoksa tai
1rkl kuivattua meiramia
2munaa

1. Kuumenna rasvaton maito kattilassa kiehuvaksi,lisää riisi-ohraseos.Hauduta puuroa miedolla lämmöllä silloin tällöin sekoittaen noin.40min.Mausta puuro suolalla.

2. Huuhdo ja hienonna kaali.keitä kaalia miedosti suolatussa vedessä,kunnes se on sopivasti pehmennyt.Varhaiskaali kypsyy n.20min.,mutta talvikaalin kypsyminen vie n.45min.Valuta kaali.

3. Ruskista jauheliha ilman rasvaa.Lisää sipulit loppuvaiheessa jauhelihan joukkoon kuullottumaan ja pehmenemään.Mausta seos suolalla ja pippurilla.

4. Sekoita keskenään puuro,kaali ja jauheliha-sipuliseos.Mausta seos meiramilla ja lisää joukkoon munat.

5.Kaada seos yhteen suureen tai pariin pienempään vuokaan ja kypsennä 175astetta 1-1 1/2 tuntia vuoan koon mukaan.

1 annos:3,5 pointsia
koko ohje:29pointsia

Itse lisäsin pikkasen siirappia vielä ja laitoin lisämausteita kun mun mielestä näissä ohjeissa mausteet on kovin köyhät

:whistle:

ja sorry yksityiskohtaisista ohjeista,en luule missään nimessä teitä tolloiksi vaan olen itse sellainen että tykkään tarkoista ohjeista :ashamed:

Toivottavasti tykkäätte kaalista :D
 
Mä huusin huutonetistä sen nälkä lähtee pienin pistein! En tiedä onko hyvä opus kun itse en tod.piittaa kasviksista tai kasvispohjasista ruuista ja sellasiin ohjeisiin usein törmää, että "pastaa tomaattikastikkeessa" tms! Leivän päällä syön kyllä salaattia, kurkkua jne, mutta muuten olen sitä mieltä ettei pidä yhtään nälkää! Pikku tomaatteja välillä napsin välipaloina, mutta porkkanatkin tökkii!!! Muutenhan tämä oliski liian helppoa :p
Sitten en kehtais kokkailla erikseen ruokaa muulle poppoolle kun muutenkin ollaan iso sakki niin olis helpompaa tehdä perinteisiä lootia ja keittoja mutta kevennetyin ohjein

Tänään tuli mulla kans syötyä pieni karkkipussi niitä malacon 30%vähemmän sokeria karkkia ja äsken tein painonvartijoiden kääretortun :whistle: Maanantait on jostain syystä aina vähän hankalia, tekee mieli kaikkea eikä ihan niin vähänkään :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
Mahtaisiko tähän jengiin mahtua vielä yksi epätoivoinen??

Mulla on 2 kk vanha vaaveli ja imetän, mutta en näe siinä mitään ongelmaa painonpudotukselle..

Eli: Pituus 168 paino nyt 90kg tavoite 70

:D :wave: :D :wave:
Tervetuloa mukaan! :wave: Kyllä tänne mahtuu! Muista vain syödä 10 extra pistettä tuon imetyksen johdosta (täysimetys, puoli-imetys 5 lisäpistettä) ettei maito lopu kesken. :D

Kuten voit tuloksista katsella, toiset ei oo päässy vielä alkua pidemmälle.. :whistle: Meillä on punnitus torstaisin, että sillon sit aina uutta (pienempää) lukemaa kehiin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
Mahtaisiko tähän jengiin mahtua vielä yksi epätoivoinen??

Mulla on 2 kk vanha vaaveli ja imetän, mutta en näe siinä mitään ongelmaa painonpudotukselle..

Eli: Pituus 168 paino nyt 90kg tavoite 70

:D :wave: :D :wave:
Tervetuloa munkin puolesta,aika tuore tapaus olen itsekkin täällä:)

Sulla on ihana pikkunen siellä :heart:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
Mahtaisiko tähän jengiin mahtua vielä yksi epätoivoinen??

Mulla on 2 kk vanha vaaveli ja imetän, mutta en näe siinä mitään ongelmaa painonpudotukselle..

Eli: Pituus 168 paino nyt 90kg tavoite 70

:D :wave: :D :wave:
Heips! Nyt vasta kurkkasin sun profiilin ja huomasin, että toimitaan samalla alalla! :wave: :D
 
:D :D

Mä en noista pisteistä tiedä yhtään mitään.. :ashamed:

vaaveli on kyllä :saint: ja isommat tyttäret myös..

Aikoinaan laihdutin 15 kiloa jättämällä kaikki valkoisen pois..venhäjauhot, sokerin..yms..hapanmaitotuotteita sai sen "dieetin" mukaan käyttää

Mä punnitten itteni sit sillon torstaina ja ilmottelen tänne painon. En usko menneen minnekkään parin päivän aikana.. :D

Torstaista ensi torstaihin voipi jo kilon pudotukseen uskoa.. :LOL:

Ja kiitokset kovasti tervetulotoivotuksista..

Ja vaununpyörät sutimaan..!!!

On kiva kun on kanssaihmisiä painoasian kanssa.. :hug:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
:D :D

Mä en noista pisteistä tiedä yhtään mitään.. :ashamed:

vaaveli on kyllä :saint: ja isommat tyttäret myös..

Aikoinaan laihdutin 15 kiloa jättämällä kaikki valkoisen pois..venhäjauhot, sokerin..yms..hapanmaitotuotteita sai sen "dieetin" mukaan käyttää

Mä punnitten itteni sit sillon torstaina ja ilmottelen tänne painon. En usko menneen minnekkään parin päivän aikana.. :D

Torstaista ensi torstaihin voipi jo kilon pudotukseen uskoa.. :LOL:

Ja kiitokset kovasti tervetulotoivotuksista..

Ja vaununpyörät sutimaan..!!!

On kiva kun on kanssaihmisiä painoasian kanssa.. :hug:
Eihän sitä tosiaan oo pakko pointseilla, hengessä on hyvä olla mukana vaikkei niin tarkkaan syömisiään laskekaan. :D Ja sun onkin hyvä pitää huolta siitä, että syöt riittävästi jotta maidontuotanto pysyy käynnissä.
 
Huomenta kaikille :D Täällä on ihmeen pirteä olo,kuten hymystä huomaatte :D

Huomenissa on sitten totuuden hetki meille kaikille taas :whistle: piseissä on pysytty,saa nähä kuinka tämän rouvan käy...

Tsemppiä hirmuisesti kaikille tähänkin päivään :attn:
 
Huomenta tähänkin aamuun.Mä laitan oman rimpsuni tähän,olen niin kovin huono noita yhteisjuttuja laittamaan ja päivittämään :D

-600grammaa oli tältä viikolta.Ihan selkeesti alkaa tahti hidastumaan,mikä on ihan hyvä juttu.


Aloitus 9.10.2008

7.10: 76,6 kg
9.10: 73,4 kg
16.10: 73 kg
23.10: 72,1 kg
30.10: 71,5

Yhteispudotus: 5,1kg


Pituus 168cm
 
Kyy
Black Dahlia 162cm, aloituspaino:80,3kg, paino nyt: 80,3kg, tavoitepaino 50-60kg, kokonaispudotus: +/-0kg

Fantaihana 160cm, aloituspaino: 100kg, paino nyt: 89,6kg, tavoitepaino 53-55kg, kokonaispudotus: -10.4kg

Grey 168cm, aloituspaino: 76,6kg, paino nyt: 71,5kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus -5.1kg

kriztina83 173cm, aloituspaino: 95kg, paino nyt: 84,6kg, tavoitepaino 70kg, kokonaispudotus: -10,4kg

Tutteli78 160cm, aloituspaino: 77,5kg, paino nyt: 75kg, tavoitepaino: 63kg, kokonaispudotus: -2,5kg

Ihanien prinsessojen äiti 168cm, aloituspaino: 90kg, paino nyt: 89kg, tavoitepaino: 70kg, kokonaispudotus: -1kg
 
Huomenta, aamulenkki takana ja ihmeen pirtee olo ollut monta pvää! Mahtaakohan oikeesti johtuu terveel./kevyemmästä ruokavaliosta ja lisääntyneestä liikunnasta(jaksaa vaan enempi liikkua kun aikasemmin)! 2 vkoa nyt pisteilyä ja...

lähtöpaino 77.5
nyt 75.0 eli 2,5kg kokonaispudotus!
pituus 160cm

Tällä vkolla tuli pudotusta vaan -300g mutta ensim.vkon jälkeen olikin aika reippaaasti, että kait se näin kuuluu mennä :)
Nyt on maha tottunut jo vähemmälle ruualle, eikä useinkaan ole edes nälkä, pisteitä on jääny jopa vajaiksi mutta olen sitten toisena pvänä herkutellu enemmän!
Tervetuloa minunkin puolesta ihanien prinsessojen äiti :wave
 
Kyy
Tuossa ylempänä tuo taulukko, Greyn jo sinne muokkasinkin. Ilmoitelkaahan muutkin saldonne, niin päivittelen nekin! :D

Itellä TAAS +/- 0 viikko takana! Siis sunnuntaina kun hehkutin hienosta viikonlopusta tänne, niin eiköhän sit sen viestin jälkeen repsahtanut ja söin pari leipää (yht.10p) päälle. :/ Ja niin oli maanantaiaamun lukema taas 81,6kg. Nyt torstaina sit sen 80,3kg mikä viime viikollakin. Oon itseasiassa huomannut, että noi kaks lukua on mulla vakio. Isompi on turvotusten kanssa, pienempi on ilman. Eli kroppa jumittaa! :kieh:

Siltikään ei luovuteta, jos ensiviikolla on satakin grammaan pienempi niin hypin kattoon! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Tuossa ylempänä tuo taulukko, Greyn jo sinne muokkasinkin. Ilmoitelkaahan muutkin saldonne, niin päivittelen nekin! :D

Itellä TAAS +/- 0 viikko takana! Siis sunnuntaina kun hehkutin hienosta viikonlopusta tänne, niin eiköhän sit sen viestin jälkeen repsahtanut ja söin pari leipää (yht.10p) päälle. :/ Ja niin oli maanantaiaamun lukema taas 81,6kg. Nyt torstaina sit sen 80,3kg mikä viime viikollakin. Oon itseasiassa huomannut, että noi kaks lukua on mulla vakio. Isompi on turvotusten kanssa, pienempi on ilman. Eli kroppa jumittaa! :kieh:

Siltikään ei luovuteta, jos ensiviikolla on satakin grammaan pienempi niin hypin kattoon! :D
Heips ja kiitti listasta,kiva että jaksat sitä päivittää.hei ootko varma ettei sun vaaka ole rikki jos näyttää kahta samaa lukemaa prikulleen :D

Pääasia ettei ole noussut eikö vaan?Ihan taatusti ens viikolla on miinusta =)
 
Helöy ja kiitti listasta hyvä, että jaksat sitä päivittää.

Mulla vaaka näytti -1kg aika uskomatonta, mutta mulla on ollu kauheet vatsavaivat parina päivänä ettei ole pahemmin ruoka maistunut.. :/

Ja mulla ei oo digitaalivaakaa, joten tarkkoja tuloksia en saa..täytyy hommata uus vaaka, saapahan potkua painonpudotukseen.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutteli78:
Täällä mä sinnittelen, enkä ole sortunut!!!! :D Eilisen sulkiksen jäljiltä on peffa ja reidet tulessa, mutta ei se mitään :p
Mikä se teho startti on? Onko just ne pienet pisteet, 18 tai 20 tai jotain? Me lähd.2 vkon päästä egyptiin ja mä tahtoisin olla edes vähän hoikempi, mutta kyllä se 22 pinnaa taitaa olla pienin mahd.mulle millä vielä nipin napin pärjää!

Onko kukaan ostanut mitään painonvartijoiden ruokaohje kirjaa? Mä ajat.ens vkolla ostaa sen uuden kevennetyt kotiruuat hässäkän kun ruuista on vaikee laskee pisteitä, etenkin oman annoksensa joten kirjassa olis ne valmiina!

Mä laskin, että olisin joskus huhtikuussa tavotepainossa eli...plääh kun mä en ole yhtään pitkä pinnasta tyyppiä :/

Voikaapa hyvin ja tsempukkaa :wave:
moi!!

onnea tiputuksesta! :flower:

tehostartilla mä meinaan nutriletin pirtelö kuuria, sillä pääsee hyvään alkuun!

onnea taas uudelle viikolle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanien prinsessojen äiti:
Helöy ja kiitti listasta hyvä, että jaksat sitä päivittää.

Mulla vaaka näytti -1kg aika uskomatonta, mutta mulla on ollu kauheet vatsavaivat parina päivänä ettei ole pahemmin ruoka maistunut.. :/

Ja mulla ei oo digitaalivaakaa, joten tarkkoja tuloksia en saa..täytyy hommata uus vaaka, saapahan potkua painonpudotukseen.. :D
tervetuloa mukaan munkin puolesta!! :wave:

onnea oikein hyvästä alusta sullekkin!!! tästä se alkaa!!
 
täs mun saldoa:

1vko -6,5kg
2vko -1,5kg
3vko -1kg
4vko -1.4kg

taas alkaa uusi viikko ja mitä luin ylempää niin tuntuu kaikilla menevän HYVIN! onnea kaikille! :flower: ja se että paino heittelee, se on normaalia, muistakaa se! jos pysyy samana tai tippuu vain vähän, on kaikki se kuitenkin eteenpäin.. taas alkavalle viikolle muistutus ettei luovuttaa saa, me pystytään tähän! onhan meitä täällä aika mahtava porukka, siis että monta ja kivan oloisia palstailijoita B)
 
Arvatkaa tekiskö mun mieli kälppiä apteekkiin saman tien ja ostaa tommonen nutrilet tehostartti?! Mahtavia tuloksia kriztina83saanu :D Olis niin ihanaa lähtee vähän kevyempänä matkalle ja mahtuis vanhat kesävaatteetkin päälle, ettei tarvi jätesäkissä kulkee!

Mitä teidän pv oppaat sanoo kaupan rahkasta(esim.rainbow ei mikään kevyt mansikkarahka?)kun mun oppaat ei sellasta tunne, että paljon menee pisteitä????
 

Yhteistyössä