Hakutulokset

  1. G

    no nih, halpissynttärit suunniteltu ja tekemässä täyttä häkää...ja persiilleen meni, ilkeät saa olla vahingoniloisia!

    Kuulostaa ihanalta,mun mies tykkäis taatusti myös tuon sortin lahjasta:)Mun tekemänä tietenkin :D
  2. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Mulla meni kanssa pisteet lauantaina yli,pidin herkkupäivänkarkkia ja sipsiä söin sekä kreikkalaisen salaatin leipineen pizzeriassa :ashamed: Välillä on pakko pitää herkkupäivä!Eiks jee? :D
  3. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    ONNEA jelp!!!! :D Missäs te kaikki ootte,huiljaiseksi mennyt tämä pino :| Torstaita ootellessa :xmas:
  4. G

    Linkki laihduttajien nami"kauppaan":)

    http://www.sokeriton.fi/ Itse jätin juuri tilauksen :p
  5. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Onnittelut pudotuksesta,meillä olikin sama viikkopudotus :D kaikki varmaan juu syyslomaa viettävät,mä olen töissä ja kun on hiljaista,tulee pyörittyä netissä entistä enemmän:)
  6. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Ja hyvää torstaita Grey :D Punnituspäivä,vaaka näytti tasan 73kg Tuntuu tooosi vähältä kun viime viikolla oli lähtenyt 3,2kg :laugh: Mutta parempi näin!Pisteissä on pysytty,ja toi 400g alkaa näyttää normaalimmalta pudotukselta:) Menkat alkamassa...kierto on nyt 24päivässä,tällä...
  7. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Hyvää keskiviikkoa kaikille :D Vai toivottelenko itselleni :saint: No enivei,huomenna olis sitten taas puntaripäivä!Saa nähä onko tippunut minkä verta vaiko ollenkaan kun kerta viimeksi lähti noin hurjasti..Toivottavasti edes 100grammaa niin pysyy motivaatio yllä hyvin :laugh...
  8. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Hyvää tiistaita arvon leidit :D Vkl meni täällä kans kivasti,pisteissä pysyttiin! Torstaina selviää sitten onko paino tippunut,viimeksi tuli niin hurjasti alaspäin että en osaa toivoa nyt mitään kummosempaa... Eilen kaveripariskunta soitti ja kutsuivat rapujuhliin ens lauantaina...heti...
  9. G

    Mistä motivaatio ja innostus tuon crosstrainerin käyttöön??

    Mä olen kanssa aina ennen aloittanut samanlailla,joka päivä kuntoilua ja terveelliset syömiset. nyt olen ottanut ensin pikkuhiljaa terveellismpiä ruokia,pisteitä laskeskellut nyt viikon päivät.Alan liikkumaan vasta kun siltä tuntuu ja pikkuhiljaa sitäkin:) Tsemppiä!!!
  10. G

    sairaalassa meni 5kk, perjantaina kotiuduin

    Kiva että paranemassa!Muista ettet ala liikaa touhuamaan,omien jaksamisten rajoissa :flower:
  11. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Heips kaikki! Mites on vkl mennyt? täällä pysytty pisteissä,ihme kyllä...ens vkl annankin itselleni luvan jo johonkin herkkuhetkeen,tod.näk.karkkiin!!! :D Kun tiistaina aloitin niin maanantaina vedin vielä kaikkea mahollista joten siksi skippasin tän vkl herkuttelut. Huomenna on...
  12. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Onnittelut kaikille!!!!! :flower: :flower: :flower: Kriztina83: Meillä on sama tavoite,vaikka oot mua 5cm pidempi :D Mä koitan sitten kun olen 70kg yrittää tuonne 68,yhtään alemmas en halua,mutta jos se tuntuu hankalalta niin toi 70 on passeli kanssa:) hyvät vkl kaikille,kiva tuo lista...
  13. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Nyt olen ihan shokissa...painoin tänä aamuna 73,4 :o :o Ja kolme päivää sitten tai siis tiistai aamuna vaaka näytti 76,6...nyt en tajua kyllä. a:Vaaka on rikki? B:Hillittömän mässäysajan jälkeen paino oli huipuissa=nestettä näin paljon? C:Vai mikäköhän on? Tiistaina kävin monta kertaa...
  14. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Sulla tulee varmasti hyvä tulos:) Mulla huomiseen punnitukseen sitten vasta 2 päivää takana joten mitään ihmeellistä ei varmaan vielä näy mutta ilmoittelen kuitenkin :D
  15. G

    Helppiä, aloitin tänään laihduttamisen ja olen syönyt jo 800kcal tänään

    Pienet välitavoitteet ja tosiaan kannattaa kokeilla nostaa 200 kcal!! tsemppiä!
  16. G

    Onko sinulla SUUNNITELMIA JO ensivuodeksi?

    Joo.teen ensi vuodesta uuden alun mun elämälle:)ei vaan...mutta tää vuosi on ollut todella huono. Työpaikka tulee vaihtumaan ja koitan jättää kaikki pas.kat mitä on sattunut,vihdoin taakseni.
  17. G

    Uih,äidiltäni tuli viesti:pikkusiskollasi alkoi ne.Tämä kiinnostaa teitä kaikkia varmasti.

    Omalle siskolle ei saa kertoa :o ihan varmaan siskokin sen mulle kertoisi ,äiti nyt vaan hätäsenä oli laittanut jo viestin:)
  18. G

    Jemina,Janette vai Jenna?

    Jenna
  19. G

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Se ois sitten toinen pistepäivä:) vatsa vihdoin toimii :ashamed: oli eilen pirun kipeä ,taisi mennä shokkiin kun ei saanutkaan kaikkea epäterveellistä sisäänsä :snotty: Fiilis hyvä!Tsemppiä kaikille!!

Yhteistyössä