Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

Kokosin tähän kaikkien mukaan ilmoittautuneiden lähtötilanteen ja tilanteen nyt. Korjatkaa, jos tuli jotain virheitä ja lisätkää omia tietojanne...

Mulla uusi vaaka ei onneksi kovin paljon tuonut lukemaan lisää, tulos vain tarkentui hieman...

Beck 160cm, 75kg - - - nyt 73,6kg - - - tav. 60kg
Black Dahlia 162cm, 80kg - - - nyt 81, - - - tav. 50-60kg
Fantaihana 160cm, 100,3kg - - - nyt 92,2kg - - - tav. 53-55kg
FantasticFour 170cm, 79.4kg - - - nyt 75,4kg - - - tav.68kg
jelp 159cm, 90.4kg - - - nyt ?- - - tav. 60kg
kriztina83 173cm, 95kg - - - nyt ? - - - tav. 70kg
SmellyCat 158cm, 77.3kg - - - nyt ? - - - tav. 50-60kg
Grey 168cm, 76,6kg - - - nyt 73,4kg - - - tav. 70kg
Kamiina 165cm, 77kg - - - nyt 76,4kg - - - tav. 60kg
 
Kyy
Heipsistä taas kaikille! :wave:

Tulin vaan hehkuttaan, että eilen pysyin hyvin ruodussa ja se näkyi aamulla vaa'alla! :D (joo, mä oon tämmönen pahatapainen, että käyn joka aamu vaa'alla :ashamed: ) Eli siis turvotukset hieman laskeneet! Tästä on hyvä jatkaa! :D
 
Ei toi joka aamu vaalla käyminen välttämättä huono tapa ole, ellei siitä mene "pää sekasin" mä olen ottanu tavaks käydä ainakin lähes joka aamu vaalla, tai no välillä iltapäivä kun mä yövuoron jälkeen oon nukkunu päivällä. Välillä on ollu viikkoja et paino on ensin täysin tuntemattomasta syystä noussut kilon vaikka en edes olis ollu yövuorossa ja sitten parin päivän päästä onkin jo pudonnu 2,5 kiloa, sen viikon pudotus on siis ollu 1,5 kiloa. Jos mä sitten olisin käyny vaalla vaan sen kerran viikossa niin voi olla että se olis just sillon näyttäny sen järkyttävän plussan, ja sillon olis kyllä hermot kireenä kun oot viikon ollu joka päivä nätisti pisteillä ja vaaka näyttää aivan omiansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Heipsistä taas kaikille! :wave:

Tulin vaan hehkuttaan, että eilen pysyin hyvin ruodussa ja se näkyi aamulla vaa'alla! :D (joo, mä oon tämmönen pahatapainen, että käyn joka aamu vaa'alla :ashamed: ) Eli siis turvotukset hieman laskeneet! Tästä on hyvä jatkaa! :D
ONNEA!!! teet kuten parhaaksi näät, mut mieles pitää pitää et joku aamu saattaa olla enemmä nesteitä tms eli ei kannata ressiä ottaa eikä pettyä jos vaik muutamana aamuna lukema sama onkin. :flower:
 
no pitää nyt sitten sanoa että uskallauduin vaalle aamulla ja painoa oli lähtenyt 6,5kg, MUTTA huomioikaa et mä en oo viel pisteillä vaan kikcstartilla... eli se tulee mullaki puotus tasottuun ja niin haluanki, et ehtis mun JÄRKYTTÄVÄT ruokailutottumukset muuttua et paino pysyiski alhaalla sit... mä vaan oon nii perso makaroonille :snotty:

mut ens viikol taas punnitus ja siksipä pitääki pitää kuri päällä ettei nouse vaan sais lasku suunnan jatkuun...

mut suurin KIITOS teille, täält saanu hyvän tsempin päälle, ku tietää ei oo yksin... :flower: :heart:
 
Onnittelut kaikille!!!!! :flower: :flower: :flower:

Kriztina83: Meillä on sama tavoite,vaikka oot mua 5cm pidempi :D Mä koitan sitten kun olen 70kg yrittää tuonne 68,yhtään alemmas en halua,mutta jos se tuntuu hankalalta niin toi 70 on passeli kanssa:)

hyvät vkl kaikille,kiva tuo lista!

p.s.varmasti kyllä kurkin täällä viikonloppunakin :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:
Onnittelut kaikille!!!!! :flower: :flower: :flower:

Kriztina83: Meillä on sama tavoite,vaikka oot mua 5cm pidempi :D Mä koitan sitten kun olen 70kg yrittää tuonne 68,yhtään alemmas en halua,mutta jos se tuntuu hankalalta niin toi 70 on passeli kanssa:)

hyvät vkl kaikille,kiva tuo lista!

p.s.varmasti kyllä kurkin täällä viikonloppunakin :saint:
no mun on vaikee sanoo onko toi tavote toi 70.. mulle peilikuvan miellyttäminen on tavote.. oon melko varma et jo ennemmi voin olla tyytyväinen, mut kiinteytystä tarviin! et peili ku näyttää hyvält ni sit käyn puntaril "lopullisesti" ja tiedän mun unelmapainon..

kurkkikaamme vloppunakin :D
 
Moi!

Hengissä ollaan :D On vaan ollut kamala kiire, vaa'alla kävin vasta äsken ja vaaka näytti 89kg :eek: SIIS -1.4kg, en tajuu!
Kamiina Kiitos et päivittelit tota pinoa, kun en kerinnyt piipahtamaan. Siirretäänkö se tonne ekaan vai lisätäänkö aina vaan kun joku kerkiää niin johonkin väliin? :)

Ihanaa, lehtiä tippuu ihan kamalasti, kovasti ollaan haravoitu anoppilassa, vanhemmillani ja kotona |O Joko kohta loppuis |O :D

*muoks* päivitin kokonaispudotuksen etusivulle, jos sitä kokonaispudotusta päivittäis ja painot sitte lisäilis tollain tonne väleihin kuten Kamiina tuon laittoi? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Moi!

Hengissä ollaan :D On vaan ollut kamala kiire, vaa'alla kävin vasta äsken ja vaaka näytti 89kg :eek: SIIS -1.4kg, en tajuu!
Kamiina Kiitos et päivittelit tota pinoa, kun en kerinnyt piipahtamaan. Siirretäänkö se tonne ekaan vai lisätäänkö aina vaan kun joku kerkiää niin johonkin väliin? :)

Ihanaa, lehtiä tippuu ihan kamalasti, kovasti ollaan haravoitu anoppilassa, vanhemmillani ja kotona |O Joko kohta loppuis |O :D

*muoks* päivitin kokonaispudotuksen etusivulle, jos sitä kokonaispudotusta päivittäis ja painot sitte lisäilis tollain tonne väleihin kuten Kamiina tuon laittoi? :xmas:
onnea miinus lukemasta!

ja toi haravointihan on yhtä tehokkaimista hyötyliikunnoista! :D
 
Kyy
Heippa vaan kaikille! Täällähän on huimasti tullut painot alaspäin! :eek:
kriztina83 Mä oon kans miettinyt tuota tehostarttia, mutta päätin sit kuitenkin lähtee maltillisesti liikkeelle. Älä huolestu vaikka se paino vähän nousis ens viikolla, kun alat taas syömään oikeeta ruokaa. Nyt kun oot ihan tyhjillä niin ei oo mitään turvotuksiakaan.

Niin ja mä oon useamman vuoden punninnu itteni päivittäin, joten tiedän kyllä painoni normaalin heittelyn. Tänään muuten oli taas -800g eli viime viikon turvotukset on lähteneet kokonaan. Ens torstaina kerron sit kokonaistilanteen, mikä on viikon saldo. :D

Jelp Onnittelut kunnon startista, tosta on hyvä jatkaa! :D :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Heippa vaan kaikille! Täällähän on huimasti tullut painot alaspäin! :eek:
kriztina83 Mä oon kans miettinyt tuota tehostarttia, mutta päätin sit kuitenkin lähtee maltillisesti liikkeelle. Älä huolestu vaikka se paino vähän nousis ens viikolla, kun alat taas syömään oikeeta ruokaa. Nyt kun oot ihan tyhjillä niin ei oo mitään turvotuksiakaan.

Niin ja mä oon useamman vuoden punninnu itteni päivittäin, joten tiedän kyllä painoni normaalin heittelyn. Tänään muuten oli taas -800g eli viime viikon turvotukset on lähteneet kokonaan. Ens torstaina kerron sit kokonaistilanteen, mikä on viikon saldo. :D

Jelp Onnittelut kunnon startista, tosta on hyvä jatkaa! :D :flower:
heissan!

mä kans mietin ja mietin et otanko ton tehostartin, sit otin ku aattelin (pihi kun olen omiin asioihin) et en varmaa viiti rahaa hukkaa laittaa eli luovuttaa en voi :xmas: ja nii sain ihan hyvän alun ja ei, luovuttaa ei voi, ku meni rahaa :xmas:

joo painon lasku tasaantuu, mut kuhan ois sillee lasku suunnas...

onnea myös sulle ja ilmoittele sit tosiaa saldoa =) tulee varmaa hyvä saldo =)
 
Heips kaikki!

Mites on vkl mennyt?

täällä pysytty pisteissä,ihme kyllä...ens vkl annankin itselleni luvan jo johonkin herkkuhetkeen,tod.näk.karkkiin!!! :D

Kun tiistaina aloitin niin maanantaina vedin vielä kaikkea mahollista joten siksi skippasin tän vkl herkuttelut.

Huomenna on taas viikko uusi!Tsemppiä!
 
Heippa!

Viikonloppu on menny ihan hyvin. Perjantaina olin illan töissä, eilen 8-20 töissä ja tänään ensin omaa työtä 14-20 ja sit kohta vielä 21-07 yövuoro keikkapaikassa. :whistle:
Syömisen suhteen on menny ihan ok. Tänään syön vähän ylimääräsiä herkkuja kun en sitten huomenna tarvii niin paljon ruokaa kun herään vasta joskus kolmen maissa iltapäivällä.

Tossa pari kuukautta sitten ostin sellaset masaikengät ja uuden tuulipuvun, kun entinen on menny päälle sillon kun painoa oli jotain kymmenen kiloa vähemmän :/ , jos sillon oli tarkotus että mä alan kävelemään töistä kotiin. Pari kertaa kävelin mut sit se taas jäi, nyt torstaina sain kuitenkin uutta puhtia ja kolme iltaa peräkkäin oon kävelly kotiin. Matkaa on n. 7km ja pisteitä siitä menis 4. Mä suunnittelin jo viime vuonna että mä rupean kävelemään, mut se jäi vaan suunnitteluasteelle.

Tsemppiä kaikille mukavaa viikonloppua.
 
Hyvää tiistaita arvon leidit :D

Vkl meni täällä kans kivasti,pisteissä pysyttiin!

Torstaina selviää sitten onko paino tippunut,viimeksi tuli niin hurjasti alaspäin että en osaa toivoa nyt mitään kummosempaa...

Eilen kaveripariskunta soitti ja kutsuivat rapujuhliin ens lauantaina...heti selasin että jaahas,kuinka monta pistettä menee ravuista :LOL:

meinaan vetää illan pisteitten rajoissa,katotaan kuinka mun käy.

Iloista viikkoa kaikille,kirjoitelkaas kuulumisia :wave:
 
Hyvää keskiviikkoa kaikille :D Vai toivottelenko itselleni :saint:

No enivei,huomenna olis sitten taas puntaripäivä!Saa nähä onko tippunut minkä verta vaiko ollenkaan kun kerta viimeksi lähti noin hurjasti..Toivottavasti edes 100grammaa niin pysyy motivaatio yllä hyvin :LOL:

Kirjoitelkaas ny jotain joku jooko?
 
Ja hyvää torstaita Grey :D

Punnituspäivä,vaaka näytti tasan 73kg

Tuntuu tooosi vähältä kun viime viikolla oli lähtenyt 3,2kg :LOL:

Mutta parempi näin!Pisteissä on pysytty,ja toi 400g alkaa näyttää normaalimmalta pudotukselta:)

Menkat alkamassa...kierto on nyt 24päivässä,tällä viikolla vielä pitäis alkaa,inhottavaa kun ne pistää kaikenmaailman mielihaluja liikenteeseen :whistle:
 
Kyy
Huomenta Grey! :D :wave: (ja muutkin)

Et ole yksin täällä vaikka alkuviikko olikin hiljaista. Me oltiin vähän syyslomareissussa, joten en oo ehtiny ollenkaan koneelle saati palstalle. Pisteetkin meni vähän niin ja näin, suurin piirtein niissä kuitenkin pysyin nyt alkuviikon. Toi viikonloppu on mulle se pahin vastus, viime viikonloppunakin oli pakko tehdä pannaria kun maito oli menny vanhaks. Voitte arvata, ettei jääny yhteen palaan mun syömiset. :ashamed:

Mutta viikon saldo nyt lipsumisien kanssa on -400g viime viikkoon, eli vaaka näytti tänään 80,6kg. Ihan oon tyytyväinen, että sentään alaspäin on suuntaus. Toisinkin vois olla..
Mutta nyt on saavutettu kunnon motivaatio (koputtaa puuta) ja ähky/huono olo herkuttelusta, eli mitään hyvää ei ees tee mieli. :p

Mulla on välitavoitteena saavuttaa pysyvästi alle 80kg:n lukema puntariin tän kuun loppuun mennessä. Siinä riittää ihan tarpeeksi mulle, tuntuu olevan niin piukassa kilot ja hankalaa pysyä pisteissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Huomenta Grey! :D :wave: (ja muutkin)

Et ole yksin täällä vaikka alkuviikko olikin hiljaista. Me oltiin vähän syyslomareissussa, joten en oo ehtiny ollenkaan koneelle saati palstalle. Pisteetkin meni vähän niin ja näin, suurin piirtein niissä kuitenkin pysyin nyt alkuviikon. Toi viikonloppu on mulle se pahin vastus, viime viikonloppunakin oli pakko tehdä pannaria kun maito oli menny vanhaks. Voitte arvata, ettei jääny yhteen palaan mun syömiset. :ashamed:

Mutta viikon saldo nyt lipsumisien kanssa on -400g viime viikkoon, eli vaaka näytti tänään 80,6kg. Ihan oon tyytyväinen, että sentään alaspäin on suuntaus. Toisinkin vois olla..
Mutta nyt on saavutettu kunnon motivaatio (koputtaa puuta) ja ähky/huono olo herkuttelusta, eli mitään hyvää ei ees tee mieli. :p

Mulla on välitavoitteena saavuttaa pysyvästi alle 80kg:n lukema puntariin tän kuun loppuun mennessä. Siinä riittää ihan tarpeeksi mulle, tuntuu olevan niin piukassa kilot ja hankalaa pysyä pisteissä.
Onnittelut pudotuksesta,meillä olikin sama viikkopudotus :D

kaikki varmaan juu syyslomaa viettävät,mä olen töissä ja kun on hiljaista,tulee pyörittyä netissä entistä enemmän:)

 
Taas on aika hurahtanu niin ettei ole tullu kirjoteltua mitään.
Viikon tulos on -800gr eli painoa on nyt 91,4 ja kokonaispudotus on 8,9 kg. Jos ens viikolla tulis kolmas tähti niin olis hyvä. Nyt tuntuu että paino on junnannu näissä lukemissa jo tarpeeks pitkään, tosin n. 90 kiloa on sellanen paino missä mä olin ennen kun poika synty ja heti viikkoa synnytksen jälkeen ja vielä koko äityslomavuoden. Eli lähenpänä kaks vuotta. Viime vuonna kun alotin opiskelun työn ohella tuli sitten se 10 kiloa lisää, mikä nyt kohta on poissa.

Mä haaveilin että mä olisin päässy 80 kg ennen uutta vuotta mut se olis vaatinu sen että pari viikoa sitten olis paino lähteny tippumaan sellasta kilo/viikko tahtia. Tiesin mä alunperinkin et se ei luultavasti ole mahdollista, mut toisaalta se motivoi paremmin yrittämään kun ei ole varaa heittää viikkoja hukkaan. Ihan realistisesti olisin ikionnellinen jos mä pääsisin tohon 85 kg uutenne vuoteen menessä, se olis kuitenkin 15 kg puolessa vuodessa. Ei yhtään paha.

Sitä odotellessa, tsemppiä kaikille.
 
Kyy
Fantaihanalla on kovat tavoitteet, mutta hyvä niin kun niillä on saatu tuloksia aikaan! Onnittelut! :flower: =)
Greyn kanssa päästiin samaan tulokseen, hyvä me! :D

Missäs muut luuhaa? |O Puntariin siitä ja tuloksia kirjaamaan!! :D
 
I´m back :D

Onnittelut näin alkuun taas kaikille pudottaneille ja niille kel ei puonnu, ni edelleenkään luovuttaa EI saa!!! :flower: :flower:

mulla oli viikossa (nyt siis jo ravinnolla :D ) puonnu 1,5kg.. se oli yllätys nimittäin olen siis syöny ja jopa hieman kakkua kun käytiin yhen kaverin lapsen synttäreillä.. edellis viikon tuloksen jälkeen ajattelin et ku aloitan nyt syömään muutaki ku niit pirtelöitä :x et painoa ei heti ekal viikol tippuis, et vois jopa nousta, mut täähän oli vaan lisäpotkua ku kerta oli tippunu..

saiski pidettyy et tippus 1-2kg viikos edes jonkin aikaa ni tiedän en millää raskis luovuttaa...

aikoikos joku päivittää listaa sit taas?

tsemiä kaikille kolmannelle viikolle!!!! :flower:
 
Kyy
Vau Kriztina! :eek: Kylläpä olet hyvät tulokset saanut! Ihan kateeksi käy.. :snotty:
Mulla alkaa maanantaina sellainen elimistön puhdistuskuuri, liittyy tuohon happo-emäs tasapainon saavuttamiseen. Toivotaan, että sen myötä on pudotus täälläkin vähän isompaa luokkaa. Vaikka toisaalta oon kyllä sitä mieltä, että hiljaa hyvä tulee. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Vau Kriztina! :eek: Kylläpä olet hyvät tulokset saanut! Ihan kateeksi käy.. :snotty:
Mulla alkaa maanantaina sellainen elimistön puhdistuskuuri, liittyy tuohon happo-emäs tasapainon saavuttamiseen. Toivotaan, että sen myötä on pudotus täälläkin vähän isompaa luokkaa. Vaikka toisaalta oon kyllä sitä mieltä, että hiljaa hyvä tulee. :D
no alkuunhan sitä kituuttamalla (pirtelöt) sai painon tippuun mullekki yllätys paljon.. ny sit piti alottaa elintapojen muutos ja alkaa opetella syömään oikein ja muutenki ku ei viiti elimistöä säästöliekille päästää, muute tippuminen hidastuu ja pysähtyy.

toi puhdistuskuuri varmasti vauhdittaa sullaki menoa! mun isällä kokemus siitä alkustarttina ja sil on tippunu 20kg, enempää sen ei kyl tarttekkaa...

luin hieman aiempii sun kirjotuksia ni onhan sullaki hyvin puonnu, siis joku 400 ja 800g jne ni se on hyvin, just se terveellisin tahti joka antaa parhaimmat mahdollisuudet myös painon alhaalla pysymiseen! jos mulla pysys jatkossa et tippus tasasesti ton verran ni oisin tyytyväinen, jos tippus 1-2kg viikos ny alkuun oisin haltioissani.. mut jo on alkanu mulla makarooni houkutella :ashamed: mullehan ei nii makee oo ongelma vaan riisi ja makarooni, sairast tiedetään :xmas:

no sitten kaikille rouville ja neideille että tsemppiä ja ei oo punnituspäivään enää kauaa eli pidetäämpä itsemme kurissa ja ollaan taas kevyempiä kun torstai koittaa :flower:
 

Yhteistyössä